Gå til innhold

Hva skal DU ha på deg på 17 mai?


Sunbeam

Anbefalte innlegg

Russedressen min med parkas over og hoodie under. Vurderer også å gå til innkjøp av et par uggs bare for og ikke fryse :fnise:

Skal også gå med badetøy i russetoget.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ha på meg mitt minst stygge gravidskjørt og ditto topp.

Til vanlig har jeg bunad, men den passer selvfølgelig ikke i år. Og når halve svangerskapet er gått allerede gidder jeg ikke legge penger i pentøy bare for 17.mai sin del, så jeg får heller se litt shabby ut i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gravid, og har endelig funnet noe.

En marineblå kjole til 699 kr fra Lene V. Den går til noen cm under kneskålen.

Over den skal jeg ha en offwhite hektet kjole i pent mønster med knyting i bringen.

På beina... Tør ikke tenke på det, ingen sko er gode fordi jeg er såpass gravid. Fader dette blir vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha på meg mitt minst stygge gravidskjørt og ditto topp.

Til vanlig har jeg bunad, men den passer selvfølgelig ikke i år. Og når halve svangerskapet er gått allerede gidder jeg ikke legge penger i pentøy bare for 17.mai sin del, så jeg får heller se litt shabby ut i år ;)

Hva med sko? Der kommer jeg til kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år er det spådd oversket og mulig regn. Jeg kommer derfor til å droppe blondekjolen jeg hadde tenkt og heller gå får tettsittende røde/korall bukser med en hvit penskjorte og cardigen over:

http://weightless.no/wrup/wr-upr-7-8-skinny-fit-svart-871.html

Evt. denne lyse typen.. http://instagram.com/p/nvP9erl5Pi/ , har ikke helt bestemt meg enda :vetikke::fnise:



Anonymous poster hash: 910ac...77b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Kort A-formet skjørt i mørkeblått mønster med røde detaljer, mørkeblå blazer i collegestoff, silkebluse og skinnsandalene mine fra 1996 med tjukk høy hæl:) Trodde aldri de skulle brukes igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sko? Der kommer jeg til kort...

Nå blir jeg sikkert lynsjet, men jeg synes faktisk at joggesko (ev. andre behagelige sko) er greit når man er høygravid. Så lenge man pynter seg ellers synes jeg det er helt greit med behagelige sko.

Jeg skal ha pysj. :)

Anonymous poster hash: 1d3e4...23d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sko? Der kommer jeg til kort...

Hmm, jeg har ikke noe særlig problemer med føttene, så jeg kan i grunnen ha på meg hva som helst sånn i forhold til graviditeten.

Men det er jo alltid et spørsmål om det er så veldig behagelig å gå i høye hæler en hel dag, med få muligheter til å sitte ned (vi er lenge i byen den dagen). Så det koker vel ned til et spørsmål om man velger å være fin, eller ha det behagelig. Igjen :sukk:

Men hvis du har problemer med føttene synes jeg du skal ta hensyn til det. Det kan lett bli en pyton dag hvis beina er vonde... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe slikt, men kanskje ikke de fargene. Kan hende toppen blir en sterkere og gladere farge. Og platåsko utgår til fordel for sorte pumps.

asosblazer.jpg

Anonymous poster hash: e8afb...21d

Ååå fin blazer! Hvor fra?

Anonymous poster hash: 5a617...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke noe særlig problemer med føttene, så jeg kan i grunnen ha på meg hva som helst sånn i forhold til graviditeten.

Men det er jo alltid et spørsmål om det er så veldig behagelig å gå i høye hæler en hel dag, med få muligheter til å sitte ned (vi er lenge i byen den dagen). Så det koker vel ned til et spørsmål om man velger å være fin, eller ha det behagelig. Igjen :sukk:

Men hvis du har problemer med føttene synes jeg du skal ta hensyn til det. Det kan lett bli en pyton dag hvis beina er vonde... ;)

Jeg har en del pumps, men det er ikkke godt over større avstander eller stå i kø over 5 minutter...

Ellers er jeg ikke noe annerledes i beina heller. Kanskje jeg skal gå for noe mykt og drite litt i å matche for en gangs skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg ha på meg russebuksen, men neste år skal jeg gå tilbake til bunaden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :biggrin::biggrin::biggrin: Jeg er totalforelsket i alle 3! Jeg vil ha på samtlige, men det går ikke. Med mindre jeg gjør sånn scenebytte sak og skifter utover dagen - 3 ganger - sånn som Dorthe Skappel gjør på Gullruten eller Spellemanssprisen eller noe. Men så viktig er jeg liksom ikke :P

Den hvite var kjempeflott og med det tilbehøret du beskriver blir det nok veldig fint. Jeg ville i alle fall gått for den hvite, selv om alle var pene kjoler! :)

For min del så blir det russebuksa :dry: Ikke sånn supergira.

Nå blir jeg sikkert lynsjet, men jeg synes faktisk at joggesko (ev. andre behagelige sko) er greit når man er høygravid. Så lenge man pynter seg ellers synes jeg det er helt greit med behagelige sko.

Jeg skal ha pysj. :)

Anonymous poster hash: 1d3e4...23d

:hakeslepp: Joggesko? Det finnes mange pene sko som også er behagelige.

Hmm, jeg har ikke noe særlig problemer med føttene, så jeg kan i grunnen ha på meg hva som helst sånn i forhold til graviditeten.

Men det er jo alltid et spørsmål om det er så veldig behagelig å gå i høye hæler en hel dag, med få muligheter til å sitte ned (vi er lenge i byen den dagen). Så det koker vel ned til et spørsmål om man velger å være fin, eller ha det behagelig. Igjen :sukk:

Men hvis du har problemer med føttene synes jeg du skal ta hensyn til det. Det kan lett bli en pyton dag hvis beina er vonde... ;)

Du kan jo kanskje ha med deg et par ekstra sko som er behagelige i vesken? Eller er det kanskje for mye drass?

Anonymous poster hash: d6a79...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukse og hettegenser.

Holder meg hjemme 17 mai jeg, er så mange folk over alt! Kan ikke gå noen steder jo :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne hatt på meg bunaden min, men å sende den over 7000 kilometer er liksom ikke helt ideelt. Blir en hvit kjole (og 17.Mai-sløyfe) tenker jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ææ. Jeg må på kriseshopping. Finne et eller annet jeg kan dra på meg. Skal sitte ute store deler av dagen / kvelden. Vanskelig med sko når jeg veit at det blir trist vær og kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha på meg festdrakt denne dagen.

post-61514-0-58938200-1399901879_thumb.j

Endret av Cleopatra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å sende mannen avgårde og holde meg hjemme selv. Begge er uten jobb/permitterte, så å bruke feriepenger på akseptable klær til den ene dagen i året frister ekstra lite. Jeg har lagt på meg 10 kg de siste to årene(og hadde noen kg for mye fra før), og sliter med dørstokkmila. Jeg har et par kjoler jeg kunne brukt, men temperaturene er ikke helt kjolevennlige enda, og spesielt vinden er ofte sur og kald. Men det blir vel en bukse, kanskje svigerinne eller svigermor har en overdel jeg kan låne, og brune ankelstøvletter(de eneste litt finere sko jeg har som jeg klarer å gå en stund i).



Anonymous poster hash: 5a06e...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...