Gå til innhold

Hva skal DU ha på deg på 17 mai?


Sunbeam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg skal anten ha joggebrok og ullgenser eller Jordetbunad. Som liknar på grafferdrakta, men har broderi nedst som er ganske like dei som er nedst på Gudbrandsdalsbunaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakler mellom dress og en lekker dyp blå coctailkjole som henger ubrukt i skapet og venter på en anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Tja. Enten en hvit knelang kjole, lyseblå lang kjole eller... ridebukse, topp/fleecejakke og ridesko avhengig av om jeg drar ut eller ikke. Er ikke så begeistret for 17.mai av ulike årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

aner ikke.. tenkte drikke meg dritings for å tørre og bevege med offentlig.

noe pyntet for anledningen. dvs sort skinny jeans, dressjakke og en t-skjorte. as always

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe slikt, men kanskje ikke de fargene. Kan hende toppen blir en sterkere og gladere farge. Og platåsko utgår til fordel for sorte pumps.

asosblazer.jpg



Anonymous poster hash: e8afb...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden får hvile i år, går for denne Calvin Klein-kjolen :)



Anonymous poster hash: 2ca66...278

post-37809-0-43977000-1399565603_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bunad her :) Gleder meg, liker å bruke den. Også synes jeg det er kjekt at mannen min har bunad også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Om det ikke regner kattunger så blir det beltestakken.

Dette bildet er så nært i farver som jeg ønsker å dele, men livet mitt er gyldent.

Benytter anledningen til å tipse beltestakkeiere om at søljene på bildet er feil.

Den største søljen, bolesøljen, skal være der navnet sier, nemlig på bolen... nemlig på midten. På bildet er den nederst, hvilket ikke er riktig.

Beltestakk.jpg

Om det regner så blir det en drakt med knelangt skjørt..... kanskje denne siden mange andre velger sort

417583_231119746981824_1259745308_n.jpg

- den så trist ut på foto'et, men det er den ikke ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint dere har! Og jeg er forelsket i samtlige av bunadene! *sukk*.

Selv sliter jeg med å velge mellom 3 kjoler... jeg har alle sammen, men hvilken...? :vetikke:

2igbtc2.jpg

Den hvite har en veldig fantastisk rygg med kryssdetaljer som spriter den opp litt, så den er ikke så kjedelig som den ser ut som. Og med et statement smykke og matchende blomsterkrans på hodet tror jeg den kan bli smashing.

Samme tilbehør til den rosa.

Ikke til den blå, for den er så pyntete i seg selv. Kanskje en blomsterkrans. Ellers så er den ikke så "naken" på meg som den ser ut som, siden jeg ikke er den høyeste personen. Ikke har jeg store "fordeler" heller :fnise:

Grønn blazer til den hvite, svart blazer til den rosa, og en kort dongerijakke til den blå i såfall.

Hmmm. jeg føler jeg står ovenfor et stort dilemma her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye fint dere har! Og jeg er forelsket i samtlige av bunadene! *sukk*.

Selv sliter jeg med å velge mellom 3 kjoler... jeg har alle sammen, men hvilken...? :vetikke:

2igbtc2.jpg

Den hvite har en veldig fantastisk rygg med kryssdetaljer som spriter den opp litt, så den er ikke så kjedelig som den ser ut som. Og med et statement smykke og matchende blomsterkrans på hodet tror jeg den kan bli smashing.

Samme tilbehør til den rosa.

Ikke til den blå, for den er så pyntete i seg selv. Kanskje en blomsterkrans. Ellers så er den ikke så "naken" på meg som den ser ut som, siden jeg ikke er den høyeste personen. Ikke har jeg store "fordeler" heller :fnise:

Grønn blazer til den hvite, svart blazer til den rosa, og en kort dongerijakke til den blå i såfall.

Hmmm. jeg føler jeg står ovenfor et stort dilemma her.

OMG!! Så lekre kjoler!!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!! Så lekre kjoler!!!!! :danse:

Takk! :biggrin::biggrin::biggrin: Jeg er totalforelsket i alle 3! Jeg vil ha på samtlige, men det går ikke. Med mindre jeg gjør sånn scenebytte sak og skifter utover dagen - 3 ganger - sånn som Dorthe Skappel gjør på Gullruten eller Spellemanssprisen eller noe. Men så viktig er jeg liksom ikke :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :biggrin::biggrin::biggrin: Jeg er totalforelsket i alle 3! Jeg vil ha på samtlige, men det går ikke. Med mindre jeg gjør sånn scenebytte sak og skifter utover dagen - 3 ganger - sånn som Dorthe Skappel gjør på Gullruten eller Spellemanssprisen eller noe. Men så viktig er jeg liksom ikke :P

Jeg skjønner deg godt!! Tror jeg også hadde tatt en Dorthe Skappel om jeg hadde hatt alle 3 kjolene :) , eller at jeg hadde tenkt tanken i alle fall. Disse kjolene er virkelig snasne altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...