Gå til innhold

Muskuløse jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Woooooohh....Hun var perfekt trent! Veldig fin

Hun der er faktisk ganske heit, kunne vurdert å utvide min seksuelle legning for hun en kveld

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er råsexy og skulle ønske jeg hadde en slik kropp selv.

Anonymous poster hash: e896b...ed9
Skrevet

Ref diskusjonen over her om doping i fitnessmiljøet - de som ikke doper seg er few and far between.. Har selv vært i miljøet men måtte gi opp konk på grunn av et EKSTREMT dopingpress (kom igjen'a, alle gjør det!!).

Nå skal det sies at det går for det meste i forbrenningsboost (f.eks efedrin ol) fot jentene - men mange som tar en del veksthormon også.

Og det er IKKE dopingtester i forbindelse med noen som helst konkurranser. I det tilfellet kunne de bare avvikla alle bodybuilderklasser over 80kg (og sikkert under også). Men det forekommer kanskje at noen gym har egne uavhengige tester, selv om jeg stiller meg tvilende til kvaliteten der også.

Nå er jeg helt ute av fitnessmiljøet og syns det er gøyere å ta 100kg i knebøy og markløft enn å tenke så mye på hvilken prosent jeg har i fett. Utrolig frigjørende!:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ref diskusjonen over her om doping i fitnessmiljøet - de som ikke doper seg er few and far between.. Har selv vært i miljøet men måtte gi opp konk på grunn av et EKSTREMT dopingpress (kom igjen'a, alle gjør det!!).

Nå skal det sies at det går for det meste i forbrenningsboost (f.eks efedrin ol) fot jentene - men mange som tar en del veksthormon også.

Og det er IKKE dopingtester i forbindelse med noen som helst konkurranser. I det tilfellet kunne de bare avvikla alle bodybuilderklasser over 80kg (og sikkert under også). Men det forekommer kanskje at noen gym har egne uavhengige tester, selv om jeg stiller meg tvilende til kvaliteten der også.

Nå er jeg helt ute av fitnessmiljøet og syns det er gøyere å ta 100kg i knebøy og markløft enn å tenke så mye på hvilken prosent jeg har i fett. Utrolig frigjørende!:-)

Takk. Utrolig mange som tror at man er naturlig så lenge man ikke er like stor som arnold eller jay cutler. Du kan ikke konkurrere i fitness uten preparater. Du kan ikke få en stand out fysikk som folk legger spesielt merke til uten heller. MAnge av de jentene som er linket her ser man jo tydelig at bruker diverse. Synd at mange tror det bar er utrolig god trening og strengt kosthold som ligger bak.

Anonymous poster hash: 2edd7...7ee

Skrevet

Er det en kvinne? :forvirra: Synes jeg ser en penis..?

jeg og :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...