Gjest Coolaid Skrevet 8. mai 2014 #41 Skrevet 8. mai 2014 Jeg selv ser sånn ut fra naturens side, så er vel derfor jeg liker det best. Men full forståelse for at alle ikke kan like det samme, og at de er alt for tynn for noens smak. Jeg syns det er viktig å huske hva vi diskuterer. Her handler det utelukkende om kropp. Som jeg alltid sier så er ikke utseende av kropp avgjørende eller av veldig stor viktighet når det kommer til valg av partner osv. Da er det andre preferanser som teller. Jeg mener på ingen måte å være negativ ovenfor det ene eller det andre, men klart, jeg blir farget av hva jeg selv syns er pent. . Når alt kommer til alt burde vi egentlig ikke ha disse diskusjonene, Alle kropper som er noenlunde sunne er langt mer enn bra nok også utseendemessig. Kropp er topp !
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #42 Skrevet 8. mai 2014 Det er selvfølgelig en smakssak, men jeg synes dette: http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/pict-jpg.87036/ Er mye finere enn dette: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/77324/0.jpg Det øverste ser rett og slett sunnere ut Hun første er like tynn som hun andre, de har begge veldig lav fettprosent. Den eneste forskjellen på disse to er jo at hun ene er klint inn med brunkrem! Anonymous poster hash: 670cc...fbc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #43 Skrevet 8. mai 2014 Jeg synes det er kjempefint med muskler (så lenge de ikke blir overdrevent store og fettprosent altfor lav) http://samanthamenzies.com/home/wp-content/uploads/2012/06/skinny-is-not-health.jpg http://mynewbodynewlife.com/wp-content/uploads/2014/01/fit-girl.jpg https://www.pinterest.com/pin/399061216951192874/ http://stylemeall.com/wp-content/uploads/2013/10/fit-girls-5.jpg Anonymous poster hash: 670cc...fbc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #44 Skrevet 8. mai 2014 Perfekt Anonymous poster hash: 670cc...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #45 Skrevet 8. mai 2014 Trente kropper er HOT! Det er ikke stort mer å si om den saken. Anonymous poster hash: 7b2c6...68b
Gjest Coolaid Skrevet 9. mai 2014 #46 Skrevet 9. mai 2014 Vi snakker jo mye om hva som er passende størrelse på muskler hos jenter/kvinner. Musklene størrelse er jo et resultat av styrke... hvorfor diskuterer dere jenter ikke hvor sterke dere er og har lyst til å være?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #47 Skrevet 9. mai 2014 Vi snakker jo mye om hva som er passende størrelse på muskler hos jenter/kvinner. Musklene størrelse er jo et resultat av styrke... hvorfor diskuterer dere jenter ikke hvor sterke dere er og har lyst til å være? Jeg trener styrke for helsens del, forebygge skader, styrke muskulaturen/skjelletet osv., - men har ikke noe mål om å bli så og så sterk. synes selvsagt også det er fint med litt muskler (akkurat som gutter som trener styrke synes, de fleste er ganske utseendefikserte - mer enn meg og mange andre jenter...) Anonymous poster hash: 670cc...fbc
Taklampe Skrevet 22. mai 2014 #48 Skrevet 22. mai 2014 Jeg synes det er myye finere med jenter med muskler. Kommer jo helt an på hvor mye. Det skal være markert, men ikke skikkelig musluløs. Det er mye finere enn å være naturlig tynn. Da ser man at man er sunn og tar vare på kroppen sin.
Teeden Skrevet 22. mai 2014 #49 Skrevet 22. mai 2014 Perfekt Anonymous poster hash: 670cc...fbc Har du navnet på hun der?
misstealover Skrevet 22. mai 2014 #50 Skrevet 22. mai 2014 Jeg beundrer dem, men kunne ikke sett sånn ut selv. Jeg holder på å tone kroppen, men synlige muskler er definitivt ikke et mål. Bortsett fra litt mer definerte lår da, det hadde vært fint. Uansett. De er veldig flink og veldig disiplinert, og det er noe jeg bare kan drømme om! haha
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #51 Skrevet 22. mai 2014 Perfekt Anonymous poster hash: 670cc...fbc Hva synes du om skuldrene hennes? Hehe, merkelig spørsmål. Jeg har veldig lik kropp, men jeg klarer ikke like skuldrene mine; de er litt brede. Det ser i alle fall ut som hun har like skuldre fra siden. Anonymous poster hash: 5b644...e31
Teeden Skrevet 22. mai 2014 #52 Skrevet 22. mai 2014 Hva synes du om skuldrene hennes? Hehe, merkelig spørsmål. Jeg har veldig lik kropp, men jeg klarer ikke like skuldrene mine; de er litt brede. Det ser i alle fall ut som hun har like skuldre fra siden. Anonymous poster hash: 5b644...e31 Det er jo skulderpartiet hennes som gjør den der kroppen spesielt sexy.
Agape Skrevet 22. mai 2014 #53 Skrevet 22. mai 2014 For å være helt ærlig gir jeg litt faen i hvordan kroppen til kvinner ser ut. Liker omtrent alt så lenge det ikke er snakk om mye overvekt.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #54 Skrevet 22. mai 2014 Synes ikke det er pent eller sexy. Men det er jo deres kropp, deres valg. Anonymous poster hash: ed1a5...1a7
addict Skrevet 22. mai 2014 #55 Skrevet 22. mai 2014 Synes ikke at de kroppene der var spesielt muskuløse, de har stort sett bare lav fettprosent. Alle har magemuskler under fettet. Ja til jenter med muskler! 1
Teeden Skrevet 22. mai 2014 #56 Skrevet 22. mai 2014 Synes ikke at de kroppene der var spesielt muskuløse, de har stort sett bare lav fettprosent. Alle har magemuskler under fettet. Ja til jenter med muskler! Det er kanskje fordi de fleste har lagt ut bilde av hva de syns er fint, og ikke muskuløse jenter? Mener du virkelig at den stavhoppern der ikke er muskuløs til kvinne å være?
Gjest DoubleOh Skrevet 22. mai 2014 #57 Skrevet 22. mai 2014 Syns det er fint med en stram og trent kropp, men syns ikke det er fint med markerte muskler. Som jeg skulle ha sagt det selv.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. mai 2014 #58 Skrevet 22. mai 2014 Åååhh, jeg elsker det. Jobber hardt for å bli en selv Jentene i HI har for lite fett for min smak. Jennifer Nicole Lee er det nærmeste jeg kommer ønskekroppen hvis jeg kunne trylle med tryllestaven. Fy flate, hun er flott. Det er i vært fall et eller annet som har gått galt med hennes boob job. Ser ut som noen har trøkka puppene hennes fulle av grus. Kirurgen kan ikke ha vært edru når han gjorde denne jobben. Flott kropp ellers! 1
Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #59 Skrevet 22. mai 2014 Jeg blir like imponert hver gang jeg ser veldig muskuløse kropper, uansett om det er mann eller kvinne! Det har aldri tent meg, men det er så beundringsverdig. I mine øyne er ikke en muskuløs kropp pent, eller sexy om du vil, men det er rått og imponerende. Nesten sånn at noen ser litt "umenneskelig" ut når de har mye muskler og lav fettprosent, og det synes jeg er litt kult å se. Selvdisiplinen, og det harde arbeidet bak skal selvfølgelig roses. Når folk slenger brutale, stygge kommentarer mot muskuløse kropper blir jeg kvalm. Om det er uakseptabelt å rope "feit" mot noen, bør det være uakseptabelt å rope stygghet mot fremtredende muskler også. Alle er vakre i noens øyne, og ingen er vakre i alles øyne 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #60 Skrevet 22. mai 2014 Jeg blir like imponert hver gang jeg ser veldig muskuløse kropper, uansett om det er mann eller kvinne! Det har aldri tent meg, men det er så beundringsverdig. I mine øyne er ikke en muskuløs kropp pent, eller sexy om du vil, men det er rått og imponerende. Nesten sånn at noen ser litt "umenneskelig" ut når de har mye muskler og lav fettprosent, og det synes jeg er litt kult å se. Selvdisiplinen, og det harde arbeidet bak skal selvfølgelig roses. Når folk slenger brutale, stygge kommentarer mot muskuløse kropper blir jeg kvalm. Om det er uakseptabelt å rope "feit" mot noen, bør det være uakseptabelt å rope stygghet mot fremtredende muskler også. Alle er vakre i noens øyne, og ingen er vakre i alles øyne Hvis en kropp ser umenneskelig ut så er det alltid steroider bak. Enten det er kvinne eller mann. Grunnen til at du lar deg imponere er nok fordi du ikke er klar over det. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå