Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #61 Skrevet 22. mai 2014 Hvis en kropp ser umenneskelig ut så er det alltid steroider bak. Enten det er kvinne eller mann. Grunnen til at du lar deg imponere er nok fordi du ikke er klar over det.Anonymous poster hash: 2edd7...7ee Nei, det er tull. Min definisjon på "umenneskelig" kan være annerledes fra din. Og jeg bruker ordet "umenneskelig" i positiv forstand. Har venninner som driver med fitness, og som aldri har inntatt noe annet enn ren, sunn mat og proteiner. De testes også i konkurransene, så dette er sikkert. Det er disse "type kropper" jeg først og fremst tenker på når jeg skriver umenneskelig. Ikke de svæære tungløfter kroppene.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #62 Skrevet 22. mai 2014 Nei, det er tull. Min definisjon på "umenneskelig" kan være annerledes fra din. Og jeg bruker ordet "umenneskelig" i positiv forstand. Har venninner som driver med fitness, og som aldri har inntatt noe annet enn ren, sunn mat og proteiner. De testes også i konkurransene, så dette er sikkert. Det er disse "type kropper" jeg først og fremst tenker på når jeg skriver umenneskelig. Ikke de svæære tungløfter kroppene. Nei det er ikke sikkert. Det er ikke vanskelig å lure en dopingtest. De fleste midlene de tar går ut av kroppen innen 24 timer. Dopingjegere vil ikke avsløre vinnerkandidater. Ingen i industrien tjener på at ekstremfysikkene blir disket. Du er naturlig så lenge du ikke er på noe under konkurransedagen/testingen. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee 1
Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #63 Skrevet 22. mai 2014 Nei det er ikke sikkert. Det er ikke vanskelig å lure en dopingtest. De fleste midlene de tar går ut av kroppen innen 24 timer. Dopingjegere vil ikke avsløre vinnerkandidater. Ingen i industrien tjener på at ekstremfysikkene blir disket. Du er naturlig så lenge du ikke er på noe under konkurransedagen/testingen. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee Våre definisjoner kan være ulike uansett. Jeg vet hvem av mine venninner som har stilt til konkurranser, dopfrie. Det er ikke kun før konkurransedagen de testes heller. Treningsstudioet har stikkprøver og regelmessig testing for de som skal stille. Uansett kan min/mitt terskel og syn på en umenneskelig kropp være vesentlig lavere enn din. Om hvorvidt folk doper eller ikke sier jeg ikke noe på, men ikke alle med ufattelig fremtredte muskler under en fitnesskonkurranse har dopet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #64 Skrevet 22. mai 2014 Våre definisjoner kan være ulike uansett. Jeg vet hvem av mine venninner som har stilt til konkurranser, dopfrie. Det er ikke kun før konkurransedagen de testes heller. Treningsstudioet har stikkprøver og regelmessig testing for de som skal stille. Uansett kan min/mitt terskel og syn på en umenneskelig kropp være vesentlig lavere enn din. Om hvorvidt folk doper eller ikke sier jeg ikke noe på, men ikke alle med ufattelig fremtredte muskler under en fitnesskonkurranse har dopet. Jo. Jeg driver med det. Det er ikke vanskelig å slippe unna dopingtester. Gi et eksempel på en kropp du tror er naturlig så skal jeg se om jeg er enig eller ikke. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #65 Skrevet 22. mai 2014 Jo. Jeg driver med det. Det er ikke vanskelig å slippe unna dopingtester. Gi et eksempel på en kropp du tror er naturlig så skal jeg se om jeg er enig eller ikke.Anonymous poster hash: 2edd7...7ee Ta f.eks "fitness Nora" da. Google. Når hun stiller på scene, med brunmalinga på, synes jeg kroppen ser "umenneskelig" ut. Synes det er sinnsykt beundringsverdig og flott, til tross for at det i mine øyne ser litt uvirkelig ut. Tror ikke min grense på "uvirkelig eller umenneskelig" er så høy. Det er bare det at musklene kommer så godt til syne når de får lavere fettprosent før konkurransene. Brunfargen gjør jo sitt den også såklart.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #66 Skrevet 22. mai 2014 Ta f.eks "fitness Nora" da. Google. Når hun stiller på scene, med brunmalinga på, synes jeg kroppen ser "umenneskelig" ut. Synes det er sinnsykt beundringsverdig og flott, til tross for at det i mine øyne ser litt uvirkelig ut. Tror ikke min grense på "uvirkelig eller umenneskelig" er så høy. Det er bare det at musklene kommer så godt til syne når de får lavere fettprosent før konkurransene. Brunfargen gjør jo sitt den også såklart. Google liva aarre. Tipper du ville trodd hun var naturlig også men det er hun definitivt ikke når du ser magemusklene, armene, skuldrene. Fitnessnora er tvilsom, vanskelig å si. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #67 Skrevet 22. mai 2014 Google liva aarre. Tipper du ville trodd hun var naturlig også men det er hun definitivt ikke når du ser magemusklene, armene, skuldrene. Fitnessnora er tvilsom, vanskelig å si. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee Så du mener at hun doper?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #68 Skrevet 22. mai 2014 Så du mener at hun doper? Fitnessnora? Hun har god utvikling på baksiden av skuldrene. Der har vi utrolig lite vekstpotensiale, både menn og kvinner. Naturlige bodybuildere har som regel flatt og avrundet bakparti på bakside av skulder. Testosteronet gir derimot voldsomt vekstpotensiale der. Hun er tynn, hun er ganske spinkel, så hun ser ganske naturlig ut, men når hun drver med fitness og har den utviklinga på skuldrene, så tipper jeg hun bare har dårlig genetikk og responderer dårlig på lave doser og kanskje svake kurer. Tror ikke hun er naturlig. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Gjest Kvinneline Skrevet 22. mai 2014 #69 Skrevet 22. mai 2014 Da må det være mange der ute i konkurransene som ikke er naturlig. Sett jenter på scenen som ser enda mer tonet ut enn hun. Liker å tro det beste om de før det motsatte er bevisst Uansett er det steinhardt arbeid bak, og det er imponerende i mine øyne. Tenker egentlig aldri steroider når jeg ser slike kroppstyper, men det kan hende jeg er litt naiv. Når jeg ser "gorillamenn" derimot, da er jeg kjapp til å tenke boling.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #70 Skrevet 22. mai 2014 Da må det være mange der ute i konkurransene som ikke er naturlig. Sett jenter på scenen som ser enda mer tonet ut enn hun. Liker å tro det beste om de før det motsatte er bevisst Uansett er det steinhardt arbeid bak, og det er imponerende i mine øyne. Tenker egentlig aldri steroider når jeg ser slike kroppstyper, men det kan hende jeg er litt naiv. Når jeg ser "gorillamenn" derimot, da er jeg kjapp til å tenke boling. Det er det som er stereotypen ja.Men det er nok flere gorillatyper blant naturlige vektløftere og kroppsbyggere enn på steroider. De fleste tar steroider for å se bra ut. Ikke for å bli en gorilla. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Gjest Dude91 Skrevet 22. mai 2014 #71 Skrevet 22. mai 2014 Sånn som dette feks. Hva synes DU om det?Anonymous poster hash: 48aa4...3af Samme dama ellers? Hun på bilde nr. 1 var finere.
Gjest Timber Skrevet 23. mai 2014 #74 Skrevet 23. mai 2014 Bodybuilding jenter er vel ikke helt min smak, selv om jeg synes jenter med muskler er pent. Noen av de blir rett og slett for lite feminine. Hun her er vel ikke så halvgal akkurat...
Gjest HarryDotter Skrevet 24. mai 2014 #75 Skrevet 24. mai 2014 Bodybuilding jenter er vel ikke helt min smak, selv om jeg synes jenter med muskler er pent. Noen av de blir rett og slett for lite feminine. Hun her er vel ikke så halvgal akkurat... Woooooohh....Hun var perfekt trent! Veldig fin
Radon Skrevet 24. mai 2014 #76 Skrevet 24. mai 2014 Dette synes jeg er perfekt: Verken for mye eller for lite trent, i mine øyne er dette en sunn kropp! 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #77 Skrevet 24. mai 2014 Woooooohh....Hun var perfekt trent! Veldig fin Perfekt dose deca. Ikke perfekt trent. Anonymous poster hash: 2edd7...7ee
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2014 #78 Skrevet 24. mai 2014 Ikke særlig kvinnelig. Klarer aldri å fri meg for tanken at det må være drømmedamer for en del lesbiske. (Aldri sagt at jeg er fri for fordommer).
Gjest Kvinneline Skrevet 24. mai 2014 #79 Skrevet 24. mai 2014 (endret) hot or not? Er det en kvinne? Synes jeg ser en penis..? Endret 24. mai 2014 av Kvinneline
Chevelle Skrevet 24. mai 2014 #80 Skrevet 24. mai 2014 Det er selvfølgelig en smakssak, men jeg synes dette: http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/pict-jpg.87036/ Er mye finere enn dette: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/77324/0.jpg Det øverste ser rett og slett sunnere ut Dette er jeg helt enig i. Mye mer kvinnelig den første. Har selv ikke lyst til å dedikere livet mitt til trening og kosthold, er for "livsnyter" til det. Normal vedlikeholdtrening holder for meg i lange baner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå