Gå til innhold

Muskuløse jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er veldig fint så lenge det ikke blir alt for mye! Veldig enig i avocadoen sine eksempler :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan folk poste bilder av hva de synes er flott/ikke flott? Det er alltid spennende å se hva andre mener er passelig/for mye.

• Liker 1
Gjest multibox
Skrevet

Bra med muskler på jenter, men hun kunne helt klart hatt litt høyere fettprosent for min del

Skrevet

Jeg synes en trent kropp med flat mage er fint :)

Alle bildene er hentet fra Google.

post-75027-0-57521400-1399499177_thumb.j

post-75027-0-17796500-1399499186_thumb.j

post-75027-0-49600900-1399499193_thumb.j

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Kunne ikke vært mer enig i dette! Hun første der er rålekker!!! Hun bodybuilderen er på grensa til nasty..... Eksempelet til TS her er veldig veldig fint å se på syntes jeg personlig, MEN det føles ikke så godt å gi en sånn dame en god og varm klem, som det gjør å gi en dame med litt "ekstra" en god klem :fnise: .

Jeg syntes det er MYE MYE bedre å ta på en dame som har bittelitt ekstra på seg. Jeg har ikke så mye tiltrekning mot damer som veier 120kilo++...så ærlig må jeg være, men de som har et lite lag med fett under huden er helt vanvittig deilig! Fint og se på og fantastisk å holde rundt! Mmmmmmmmmmmm!!! :hug:

Hehe ja, men viktig å huske at selv om man ikke har sixpack så er ikke det å ha "litt ekstra" :P Jeg har selv ikke sixpack, men har fortsatt så lav fettprosent at det hadde vært farlig om jeg skulle trent meg til en sixpack, for jeg må gå ned i fettprosent om jeg skal få sixpack. Så jeg har altså absolutt ingenting ekstra siden jeg absolutt ikke har noe å gå på :)

Selv synes jeg menn som er fit uten sixpack er det diggeste :)

Kan legge til at jeg selv har hatt sixpack, men da veide jeg 50 kilo (veier nå 52), og det så jo rett og slett ikke ut. Så jeg sier meg veldig fornøyd med å være flatmaga :nigo:

Endret av avocadoen
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja, men viktig å huske at selv om man ikke har sixpack så er ikke det å ha "litt ekstra" :P Jeg har selv ikke sixpack, men har fortsatt så lav fettprosent at det hadde vært farlig om jeg skulle trent meg til en sixpack, for jeg må gå ned i fettprosent om jeg skal få sixpack. Så jeg har altså absolutt ingenting ekstra siden jeg absolutt ikke har noe å gå på :)

Selv synes jeg menn som er fit uten sixpack er det diggeste :)

Kan legge til at jeg selv har hatt sixpack, men da veide jeg 50 kilo (veier nå 52), og det så jo rett og slett ikke ut. Så jeg sier meg veldig fornøyd med å være flatmaga :nigo:

Hvor høy er du? Nå har jeg samme vekt som deg(50 kg), så spent på hvor høy du er. Jeg har definert mage, men er langt unna six pack. Nå skal det sies at jeg har en ganske lav muskelmasse.

Anonymous poster hash: 41ded...3c7

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Hvor høy er du? Nå har jeg samme vekt som deg(50 kg), så spent på hvor høy du er. Jeg har definert mage, men er langt unna six pack. Nå skal det sies at jeg har en ganske lav muskelmasse.

Anonymous poster hash: 41ded...3c7

Jeg er 160, men har vel en god del muskler :) (til å være kvinne i alle fall da). Min fettprosent er nå 20 som er det laveste en kvinne bør ha, så sier vel seg selv at jeg ikke kan gå ned noe i det hele tatt :)

Edit: det varierer vel en del hva folk anbefaler da av fettprosent. En del anbefaler en fettprosent på minimun 25 for kvinner, mens andre sier minimum 14 for kvinner (det siste er jo ganske ekstremt da man må ha rundt 13% for å overleve)

Endret av avocadoen
AnonymBruker
Skrevet

Hele kroppsfikseringen er kvalm!

Anonymous poster hash: 0c66c...51f
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Synes ingen av disse damene var spesielt "muskuløse", og jeg ville nok heller kalt dem "fett fattige", men de var jo begge flotte å se til!

Personlig synes jeg jo damer generelt sett ser bestest ut med litt underhudsfett jeg da. Pluss damer som er litt "mjuke og gooode" er jo kosligere å klappe på og kose med, i alle fall så lenge jeg selv er litt for skinny...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom det er et resultat av en sunn og aktiv livsstil, for eksempel som idrettsutøver så er det greit. Er de som er resultat av fjolling foran speilet med vekter iført undertøy, og årelang diett for unaturlig lav fettprosent så syns jeg det er tøvete.

Foretrekker "veltrent" med mer kroppsfett.

Gjest Coolaid
Skrevet

Kan ikke dele meninge din der. Syns de ser alt for tynne ut og svake. Jeg skjønner at det er veldig mange jenter som syns dette idealet er flott, selv så liker jeg det ikke.

Skrevet

Sånn som dette feks. Hva synes DU om det?

Meget pent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det ser sinnssykt lekkert ut

Anonymous poster hash: b18d9...695
AnonymBruker
Skrevet

Hun i hvitt undertøy :bryllup:

Anonymous poster hash: bf897...fb2

Gjest Mojitoo
Skrevet

Kan folk poste bilder av hva de synes er flott/ikke flott? Det er alltid spennende å se hva andre mener er passelig/for mye.

Synes dette er fint jeg.

post-82452-0-96145900-1399531213_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke dele meninge din der. Syns de ser alt for tynne ut og svake. Jeg skjønner at det er veldig mange jenter som syns dette idealet er flott, selv så liker jeg det ikke.

Jeg selv ser sånn ut fra naturens side, så er vel derfor jeg liker det best. Men full forståelse for at alle ikke kan like det samme, og at de er alt for tynn for noens smak. :)

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Ser ut som menn, ikke mye feminint med de. Æsjjjjjjjjjjjjjjj

Anonymous poster hash: acb5f...2b1

For en hyggelig ting å si.
  • Liker 1
Skrevet

Penere enn å være feit, men jeg foretrekker å være tynn og umuskuløs. Blir for mandig for meg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke fint i det hele tatt, verst er det å tenke på hvor viktig dette er for dem selv. Men flat mage er fint, men en liten fettkant er heller ikke å forakte.

Endret av MrSmith
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...