ara Skrevet 27. april 2015 Forfatter #581 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg liker disse gutta jeg hadde ikke gjort noe med et par til :x J har også reagert på alle vaksiner, bortsett fra den ved tre mnd. Heldigvis lenge til neste gang nå! Tror ikke jeg skal gjøre noe mer avansert enn kasser og potter, så får det lille vi har av hage bare være plen Satser på andre boller om vi får oss enebolig med stor hage en gang. Blomster, drivhus osv. Ah! Aller helst vil jeg vel ha et småbruk, men det skjer nok aldri Samme her!! Småbruk hadde vært drømmen. Men det skjer ikke her heller. Ikke med det første i alle fall Søstera til gubben har drivhus. Er såå sjalu. Kunne tenke meg å dyrke egne grønnsaker og sånn. Men drivhus er nok også noe jeg må se langt etter enda *drømme drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 27. april 2015 Forfatter #582 Del Skrevet 27. april 2015 Hei kjære Hvordan går det med deg? Og hvordan går det med gubben og deg? Missed yuuuu Heeei!!! Har savna deg! Har ofte tenkt på å melde deg men så blir man forstyrra av ett eller annet også går det i glemmeboka! 😕 Det går bra her. Og i det siste har det gått veldig greit med oss som par også. Får håpe det fortsetter sånn nå.. 😊 Alt bra med dere også? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. april 2015 #583 Del Skrevet 27. april 2015 Samme her!! Småbruk hadde vært drømmen. Men det skjer ikke her heller. Ikke med det første i alle fall Søstera til gubben har drivhus. Er såå sjalu. Kunne tenke meg å dyrke egne grønnsaker og sånn. Men drivhus er nok også noe jeg må se langt etter enda *drømme drømme* Det hadde vært så fint å kunne gjøre det igjen. Vi hadde det når jeg vokste opp, veldig moro å holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #584 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Ny uke og nye muligheter Dagene er ganske bra for tiden. Det liker vi. L har flyttet inn på rommet sitt igjen og mannen og jeg har endelig sengs for oss selv. L hadde første natt alene i natt og det gikk fint. Litt redd er han fortsatt men blir det sånn framover så bytter vi bare om på rommene slik at L får A sitt og motsatt. Har kommer virkelig ikke helt over hvor "farlig" det er på rommet hans.... Ellers er det dugnader osv framover. Og med 2 unger i 2 forskjellige barnehager blir det enda mer dugnader Men sånn er det. Og jeg vil jo at barna skal ha det fint rundt seg så da er det verdt "bryet" På torsdag arrangerer A's barnehage middag. Veldig kjekt å slippe å lage mat og rydde for en gangs skyld I dag har jeg handla på alt fra Felleskjøpet til Pandoro. Hageredskaper og dino-effekter for soon to be 3 åringen vår Skal feire han 23.mai. Blir nok hyggelig. Satser på pølsefest. Godt og lettvint! ☺ Har forresten søkt på jobb som skrek til meg i en annonse. Krysser fingre og tær for at jeg kanskje har en liten mulighet for å få den! Hadde vært så midt i blinken Endret 5. mai 2015 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. mai 2015 #585 Del Skrevet 7. mai 2015 Rart ja hvor skummelt det det rommet er, vurdert å ringe åndenes makt? Hva slags jobb søkte du på? Lykke til med den, dugnad og bursdagsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #586 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Rart ja hvor skummelt det det rommet er, vurdert å ringe åndenes makt? Hva slags jobb søkte du på? Lykke til med den, dugnad og bursdagsfeiring! Haha, jeg ville ringt Åndens makt/en klarsynt for LENGE siden om mannen i huset var litt mer enig L våker hver natt der inne på rommet men han sovner heldigvis raskt igjen. Jeg mener liksom at jeg ville merket det hvis det var "noen" her, ettersom jeg har opplevd noen småting før.... Men...vi får se. Mest sannsynlig så er det bare dårlige assosiasjoner til rommet som gjør at han fortsatt synes det er skummelt der..... Har søkt på en jobb i noe som heter Plusstjenesten for ungdom. Det er et bofellesskap for vanskeligstilt ungdom i alderen 14-20 år. Hadde vært såå spennende med ny jobb. Er lei skole/barnehage. Trenger ny input! Takk! Og hyggelig at du er innom Endret 11. mai 2015 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #587 Del Skrevet 14. mai 2015 Oi Blitt innkalt til jobbintervju!!! Det betyr jo ikke nødvendigvis at jobb er i boks, men de har jo fattet interesse og det er en god start Hva slags planer har folk for 17.mai da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mai 2015 #588 Del Skrevet 14. mai 2015 Oh, så spennende! Får håpe det går din vei Vi får besøk av mine foreldre, lillebror og svigermor. Tenkte å lage til noe mat og forhåpentligvis ha en koselig dag sammen. Blir vel en liten bytur også for å se på tog osv. Mini øver daglig med flagget sitt Enn dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #589 Del Skrevet 15. mai 2015 Gruppeintervju da.. Aldri vært borti det før, så om noen har efaring så let me know Høres ut som at det blir en hyggelig 17.mai hos dere da, Favole Vi er hos mor og far og skal feire her. Stikker ut så ungene får se korps, spise is og pølse og stikke ut hverandres øyne med flagg Så tar vi det kuli hjemme etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. mai 2015 #590 Del Skrevet 15. mai 2015 Aldri vært borti gruppeintervju jeg heller, men får håpe det går greit! Tror det kan bli en veldig koselig dag, matlagingen er fordelt og det er bare å få unna litt rydding, vasking og å få laget selve maten Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. mai 2015 #591 Del Skrevet 16. mai 2015 Oi så spennende med jobbintervju da Jeg har aldri vært på jobbintervju en gang jeg så jeg kan virkelig ikke hjelpe deg Når er intervjuet?? Vi skal ned på ungdomskolen i morgen. Gå i tog med resten av barnehagene, skolene og korpsene her i området. Det er for mye folk til at vi kan feire i sentrum slik jeg er vant med fra jeg var liten. Så da feires det i de forskjellige bydelene heller. En av pappaene skal stille i toget med traktor og henger. Så da får vi se om minien vil sitte i hengeren med de andre ungene eller sitte i vogna. Jeg tipper det siste. De feira med bhgen på onsdag og da måtte mannen bære han hele veien i toget I grunnen like greit at jeg var på jobb Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #592 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Bare vært på jobbintervju èn gang før. Det var vanlig. Ser for meg at gruppeintervju er dritscary!! Men skal gi alt av meg selv for jeg trenger virkelig noe fast framover, så må bare manne( kvinne? ) meg opp og gi alt. Lille A har øretrøbbel igjen tror jeg Hu har vært så survete de siste dagene og ikke helt seg selv. Og nå i kveld gråter hun i intervaller og har tar seg til venstre øre Roet seg endelig med en paracet innabords.Håper, håper, håper det ikke er betennelse. Får dra på legevakten i morgen hvis hun fortsatt er plaget. Ha en fin nasjonaldag Endret 16. mai 2015 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #593 Del Skrevet 26. mai 2015 Forrige uke gikk jammen unna! Jobbintervju på onsdag, L's bursdag på torsdag og masse feiring i helgen. På toppen av alt er jeg allergisk/forkjøla og jævlig sliten!!(Beklager språket). Jobbintervjuet gikk ganske greit føler jeg. Er 69 søkere så jeg mister ikke selvtilliten om jeg ikke får jobben Om jeg ikke får den så må jeg bare ta hva som helst. Kan ikke gå uten inntekt heller. Feiring av L var kjempehyggelig i helgen og han fikk masse fint. Sparkesykkel, gravemaskin til sandkassa, verktøykasse, dinosaur - robot, puslespill, penger osv! Hadde knallvær så vi koste oss masse ute. Søndag feiret vi bestevenninna mi sin datter som fylte 1 år. Så blitt mye kaker og pølser i helgen På torsdag kommer mamma og pappa og henter barna og tar de med hjem til seg. De skal være der helt til søndag. Blir rart og godt på samme tid. Godt å få sove lenge og bare ta hensyn til hverandre.. Selvsagt må vi på en teit dugnad i barnehagen til A på lørdag, men sånn er det bare. Får bot hvis vi ikke møter opp.... Men får reise dit og jobbe litt også er planen grillfest med venner senere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #594 Del Skrevet 15. juni 2015 Hmm..... Dårlig til å holde koken her om dagen..Men har rett og slett ikke tid. Mye som skjer hele tiden, særlig nå når det nærmer seg skoleferie og det er avslutninger og dugnader i 2 forskjellige barnehager Skal bli så ubeskrivelig DIGG å få begge barna samlet på et sted fra høsten av! På fredag er det sommerfest på jobben. Lyst på en fresh sommerkjole med armer som slutter ved albuen, men orker egentlig ikke ut å lete. Så hvis noen har tips så link gjerne!! Så er det bare 2 uker til vi alle får ferie. Aner ikke helt hva vi skal finne på. Jeg har jo jobbet så lite det siste året og det straffer seg når feriepengene skal utbetales. Ikke akkurat mye å hoppe i lufta for der akkurat.... Pluss at vi skylder svigers husleie, så blir nok en litt trang sommer desverre Så tips til billige ting å finne på eller steder å reise til mottas med takk Har fiksa billetter til AC/DC i Oslo om en måned da, så da har vi noe å de fram til. Tenkte å overraske gubbis når det nærmer seg Her dere fått noe sommervær enda dere da? Her er det litt så som så. Ganske kjølig i lufta fortsatt. Venter på strandvær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. juni 2015 #595 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan tenke meg det er travelt å ha de i to ulike barnehager, blir nok godt til høsten å få dem samlet Aner ikke hvilke reisemål som er i nærheten av dere. Men finnes det dyrepark, badeland eller slike ting i nærheten som kan være stas? Telttur? Jeg er tilhenger av at ting ikke trenger å være så svært for å være bra Sommeren har vi ikke sett. 7 grader og regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. juni 2015 #596 Del Skrevet 19. juni 2015 Har ikke lagt ferieplaner vi heller, samboer tar ferie om en uke. Blir sikkert å besøke mine foreldre og svigers. Har og lite penger, lønner seg ikke å ha jobbet lite og så bli sykemeldt i flere mnd. I går kledde jeg mini i tskjorte og shorts for morro skyld når han kom hjem fra barnehagen, var jo 20 grader ute! Vi var inne men enda varmere inne enn ute Er 10 grader her nå, så ikke noe å skryte av nei. Sommeren var kort i år, en halv dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. juni 2015 #597 Del Skrevet 27. juni 2015 Ooo.. Gubben min skal også på ac/dc i oslo Hvordan går det med deg? Og forholdet til gubben? miss yuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #598 Del Skrevet 1. juli 2015 Har ikke lagt ferieplaner vi heller, samboer tar ferie om en uke. Blir sikkert å besøke mine foreldre og svigers. Har og lite penger, lønner seg ikke å ha jobbet lite og så bli sykemeldt i flere mnd. I går kledde jeg mini i tskjorte og shorts for morro skyld når han kom hjem fra barnehagen, var jo 20 grader ute! Vi var inne men enda varmere inne enn ute Er 10 grader her nå, så ikke noe å skryte av nei. Sommeren var kort i år, en halv dag Men når barna er så små så er det egentlig greit å ikke ha så mye planer. Kan bli for mye av det gode også. Vi skal ha kvalitetstid med familiene våre. Besøke mine foreldre og der er også mine 2 brødre. Blir kjempekoselig tror jeg. Også skal vi besøke søstera til F som bor i Odalen. Det er de som har 2 jevngamle barn som L og A. De koser seg alltid sammen Nå har vi hatt noen flotte dager med sommervær, endelig, men i følge værmeldingen så skal man visst nyte det for snart blir det øspøsregn :/ Ooo.. Gubben min skal også på ac/dc i oslo Hvordan går det med deg? Og forholdet til gubben? miss yuuu Aha! Hvis jeg ser han så skal jeg prate med han Ja, som jeg skrev på pm i går så er det ganske greit med oss for tiden. Vi snakker bedre sammen og er flinkere til å "lette på trykket" med en gang det er noe som er litt ugreit.. Vi har også blitt flinkere til å finne på noe sammen og hver for oss i helgene. Digg. Om 2 dager får F ferie så da er han mye mer hjemme også. ********************************** Jeg har forresten fått jobben jeg var på intervju for. Ganske stolt av å bli plukket ut av 69 søkere!! Det er hvilende nattevakt da. Og kan ta på meg ekstra og det var muligheter for større stilling etterhvert, så det er jo helt konge! Ikke oppstart før i september men er en del møter og medisinkurs og div i forkant så tiden vil nok gå fort. Skal bli ordentlig spennende å gjøre noe helt nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. juli 2015 #599 Del Skrevet 1. juli 2015 Woho.. Gratulerer med ny jobb hvor ofte må du jobbe natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. juli 2015 #600 Del Skrevet 9. juli 2015 Åå gratulerer!! Har jobbet en hvilende nattevakt i mitt liv og sov ikke et sekund Du har sikkert et bedre sovehjerte siden du vil ha en sånn jobb Enig i det med ferie, man må ikke gjøre så mye men er flere år siden jeg gjorde noe spesielt i en ferie så savner det litt ekstra nå. Og alle spør jo "hvor skal dere i ferien?" og forteller om hvor i utlandet de skal. Skulle gjerne hatt en liten utenlandsferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå