Gå til innhold

Hvorfor henger gutter seg etter eldre damer?

Fremhevede innlegg

Gjest KrissyHart
Skrevet

Hei KrissyHart,

setter pris å innspillende dine, men denne tråden blir mye lettere å lese hvis du siterer de du svarer. (trykk "svar" evt. "multisitat" under innlegget du svarer på.) :)

Anonymous poster hash: bd89a...c7d

ja ok skal sitere mer

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør det for å få trening med å ha sex med noen som kan det!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

40 år. Mine siste har henholdsvis vært 30, 23 og 27. Kunne fint ha lagt ut ett bilde av meg her nå, så hadde alle skjønt hvorfor ;)

Kom for all del med laaaaaaaaange kommentarer om janteloven og selvskryt nå. Poenget er at jeg holder meg usedvanlig godt for alderen, og jeg liker yngre menn for de er ikke så "satte" ;)

Anonymous poster hash: 8f15d...940

AnonymBruker
Skrevet

40 år. Mine siste har henholdsvis vært 30, 23 og 27. Kunne fint ha lagt ut ett bilde av meg her nå, så hadde alle skjønt hvorfor ;)

Kom for all del med laaaaaaaaange kommentarer om janteloven og selvskryt nå. Poenget er at jeg holder meg usedvanlig godt for alderen, og jeg liker yngre menn for de er ikke så "satte" ;)

Og yngre menn liker vist eldre damer siden de er lettere å få til sengs ;)

Anonymous poster hash: 151f5...c2a

AnonymBruker
Skrevet

Og yngre menn liker vist eldre damer siden de er lettere å få til sengs ;)Anonymous poster hash: 151f5...c2a

Over en to-års periode. Hvorfor kan man ikke få ha så mye sex man vil, uten å måtte bli stemplet som "løs"? Sex er en fantastisk ting, og fler burde forsyne seg.

Jeg sjekker som regel alltid opp mine ;)

AnonymBruker
Skrevet

Over en to-års periode. Hvorfor kan man ikke få ha så mye sex man vil, uten å måtte bli stemplet som "løs"? Sex er en fantastisk ting, og fler burde forsyne seg.

Jeg sjekker som regel alltid opp mine ;)Anonymous poster hash: 8f15d...940

Jeg har også fint kunne gå nesten tre år uten sex, og jeg har også hatt to på fjorten dager!!!! Kriiiiiiiiiiiise ;)

Tenk så billig og laus. Og førti attpåtil.

AnonymBruker
Skrevet

Langt å gå, fitte å få?

Anonymous poster hash: 1dfac...dc4
Skrevet

Yngre mann er helt ok, men alt med måte på en måte.

Litt yngre enn deg selv har sjelden vært noe problem, men når vi snakker om 25 år yngre så er det 'game over' for flere år siden for min del.

Andre ser annerledes på det, - uten at det ene er riktig og det andre er galt.

Folk er bare litt forskjellige.

Hvor går grensen? 15 år? 10 år? 5 år?

Enig i at 25 år er for stor aldersforskjell, begge veier. Og det er også for stor forskjell til å "oppveie" at kvinner lever lenger enn menn.

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Svaret er enkelt. Det finnes faktisk vakre, sensuelle og varme kvinner på 40+ Kvinner som har selvtillit nok til å gjøre som de selv vil. De aller fleste menn synes nettopp det er tiltrekkende, uansett deres alder..

• Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Har alltid foretrukket eldre damer. Drømmer om en romanse/flørt en gang i fremtiden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går faktisk an å få følelser for en dame som er eldre enn seg, sitter ikke med kalkulator og regner på aldersforskjellen hvis jeg møter en jeg liker. Da teller det ganske mye mer at vi har mye til felles og trives sammen. Når de tingene er på plass, fungerer det som regel ok i senga også...

Anonymous poster hash: 48cc1...8fd
AnonymBruker
Skrevet

Betyr det at du har gjort dette? :plystre:

Når vi var rundt tjue var det stas (og sikkert status, men vi brøy oss lite om sånt) å sjekke opp ei eldre dame. Men veldig vanskelig.

Nettopp fordi de litt eldre(4-5 år), i 90% av tilfellene så etter jevngamle eller eldre gutter/menn.

Nå er vi rundt førti, og alt under tredve er stas. Og ikke er de så vanskelige heller :biggrin:

Anonymous poster hash: 173f2...f8f

Gjest Lille-pus
Skrevet

Enig i at 25 år er for stor aldersforskjell, begge veier. Og det er også for stor forskjell til å "oppveie" at kvinner lever lenger enn menn.

Det er veldig individuelt hvor den enkelte kjenner mentalt at grensen går.

Og uansett går ikke grensen etter kalender og kalkulator, men mer i aldersområde.

For egen del er det et 10 års perspektiv nedad.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det vel i utgangspunktet snakk om kun sex, ikke et seriøst forhold... Da har jo ikke alderen så mye å si egentlig, så lenge tenninga og kjemien er der. Jeg er i slutten av 30-åra og hadde forrige helg sex med ei dame på 66 (trodde hun var yngre da hun holder seg godt)... Det var en fin opplevelse som begge nøt, men det blir jo aldri noe seriøst med den aldersforskjellen...

Anonymous poster hash: 864da...a62

Gjest KrissyHart
Skrevet

jeg er 37 jeg går max 5 år nedover og 5 år oppover. kunne selvfølgelig hatt sex med en helt ned på 20 år om jeg var interessert i kun sex, men det er jeg nå ikke så da skjer ikke det.

når jeg var 27 hadde jeg sex med en på 18 år. det var ikke mye å skryte av

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 37 jeg går max 5 år nedover og 5 år oppover. kunne selvfølgelig hatt sex med en helt ned på 20 år om jeg var interessert i kun sex, men det er jeg nå ikke så da skjer ikke det.

når jeg var 27 hadde jeg sex med en på 18 år. det var ikke mye å skryte av

Denne måtte jeg gi deg en pluss for. :fnise:

Anonymous poster hash: 1398e...798

Gjest KrissyHart
Skrevet

ehhe, ja alt må prøves ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Her er det vel i utgangspunktet snakk om kun sex, ikke et seriøst forhold... Da har jo ikke alderen så mye å si egentlig, så lenge tenninga og kjemien er der. Jeg er i slutten av 30-åra og hadde forrige helg sex med ei dame på 66 (trodde hun var yngre da hun holder seg godt)... Det var en fin opplevelse som begge nøt, men det blir jo aldri noe seriøst med den aldersforskjellen...

Hjelper ikke.

Det er to som skal tenne, og denne kvinnen tenner ikke på menn(esker) som er på et helt annet sted i livet enn hun selv er.

Ergo ser jeg ingen interesse i å jakte ungsau, selv om de så veldig gjerne vil.

Sorry Mac, sånn er noen av oss skrudd sammen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke.

Det er to som skal tenne, og denne kvinnen tenner ikke på menn(esker) som er på et helt annet sted i livet enn hun selv er.

Ergo ser jeg ingen interesse i å jakte ungsau, selv om de så veldig gjerne vil.

Sorry Mac, sånn er noen av oss skrudd sammen ;)

Ja, selvsagt er det to som skal tenne, helt naturlig det. Alle har sine preferanser og grenser, og det er greit... Hvorfor er denne rettet mot meg? Jeg prøver da ikke å si at du skal ligge med yngre menn...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, selvsagt er det to som skal tenne, helt naturlig det. Alle har sine preferanser og grenser, og det er greit... Hvorfor er denne rettet mot meg? Jeg prøver da ikke å si at du skal ligge med yngre menn...

Du refererte noen erfaringer du hadde, og så fikk du ett svar.

Kanskje du får flere, og kanskje vil de være litt ulike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...