Gå til innhold

Hvorfor henger gutter seg etter eldre damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går ikke på byen, jeg har aldri vært noe ivrig på datingfronten, det er ingen garanti for å slippe unna fant jeg ut. Fikk en kort periode en 19-åring etter meg på nettet, pågående og sta var han også :laugh:

Nå skal jeg kanskje ikke si altfor mye, jeg er sammen med en som er yngre enn meg ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I følge en som prøvde seg desperat på meg, er det fordi han trodde at kvinner på 40+ vet hva de vil ha og det var sånn turn-on. Og at kvinner visstnok er på sitt høydepunkt sex-lystmessig i 40-årene.

Personlig er jeg ikke noe tilhenger av å kommandere folk rundt hverken i sengen eller ellers, slik denne beileren mer eller mindre forventet jeg skulle gjøre (og nei, det ble ikke noe på ham)

Anonymous poster hash: 9e787...adc

• Liker 2
Skrevet

Lei av å bli sjekket opp av gutter på noen og tjue! Jeg (42) vil møte noen på min egen alder!

Hva tenker de på?

Anonymous poster hash: 151f5...c2a

At du har penger...

Gjest KrissyHart
Skrevet

alle yngre gutter som går etter eldre damer har ikke dårlig smak, samme som alle unge kvinner som går etter eldre menn har dårlig smak

finnes da flott kvinner og menn med noen år på baken.

• Liker 3
Skrevet

Fordi kvinner over 35 er lettere å få til sengs.

Anonymous poster hash: 25508...3e4

+1

Gjest KrissyHart
Skrevet

Fordi kvinner over 35 er lettere å få til sengs.

HAHAHHAHAHAHAHHA ja det var dagens

• Liker 4
Gjest Tris
Skrevet

I følge en som prøvde seg desperat på meg, er det fordi han trodde at kvinner på 40+ vet hva de vil ha og det var sånn turn-on. Og at kvinner visstnok er på sitt høydepunkt sex-lystmessig i 40-årene.

Personlig er jeg ikke noe tilhenger av å kommandere folk rundt hverken i sengen eller ellers, slik denne beileren mer eller mindre forventet jeg skulle gjøre (og nei, det ble ikke noe på ham)

Og en mann, uansett alder, som ikke vet hva han skal gjøre eller som ikke tar føring i like stor grad.. Det er avtennende. Når menn klager på kvinner som bare ligger der, tenk hvordan det er for kvinner når menn bare ligger der og tror de skal få gull og grønne skoger uten noe innsats, og overlater det hele til kvinna..

Gjest KrissyHart
Skrevet

ja helt enig. men ifra min erfaring så er det hip som hap om det er yngre eller eldre menn som er slik. min beste sexpartner gjennom tidene var 8 år yngre

AnonymBruker
Skrevet

JEG DRømmer om å dundre løs på ei skikkelig MILF. Gira ts?

Anonymous poster hash: 8ab90...987
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHHAHAHAHAHHA ja det var dagens

Hva var feil med den kommentaren? Er du talskvinne for alle over 35?

Herregud... :klaske:

Anonymous poster hash: 669f9...22e

Gjest KrissyHart
Skrevet

haha nei, men jeg tror ikke de over 35 er mer løs i strikken enn de under.

du kan jo komme tilbake igjen når du har runda 35 å informere oss om du har snurpa igjen eller løsna enda mer..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

haha nei, men jeg tror ikke de over 35 er mer løs i strikken enn de under.

du kan jo komme tilbake igjen når du har runda 35 å informere oss om du har snurpa igjen eller løsna enda mer..

Vel.

Er 39 og mann.

Kan bekrefte at kvinner er mye løsere jo eldre de blir. Logisk nok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel.

Er 39 og mann.

Jeg er kvinne 40+, og gjett, ikke blitt løsere etter 35. Logisk nok.

Anonymous poster hash: 24614...0a2

• Liker 4
Gjest KrissyHart
Skrevet

hehe, dummeste jeg hører. dessuten tror jeg sjelden på en AB som påstår slikt, da hvem som helst kan utgi seg for å være det motsatte kjønn.

uansett om du har hatt mer klaff hos eldre enn hos yngre damer gjør det ikke mer et faktum

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 40+, og gjett, ikke blitt løsere etter 35. Logisk nok.

Anonymous poster hash: 24614...0a2

Da er vi to!

Er blitt så gammel at dersom jeg ikke kan ha sex sammen med noen jeg har følelser for, kan det til helvete bare være det samme.

Bare synd en vibrator ikke har armkrok, meninger om hvilken film vi skal se og kan klø meg på ryggen...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel.

Er 39 og mann.

Det er jo gjerne fordi det er en grunn til at de ikke er gift.

Gjest KrissyHart
Skrevet

20 år gamle jenter og gutter tror ofte at fordi man runder 35-40 så blir man desperat og mister alt av hemninger, eller at man tar alt med puls fordi man ser helt for jævlig ut så fort man får ei rynke.

har de sett litt rundt om kring så skjønner de at det ikke er tilfellet.

• Liker 4
Skrevet

Kvinner over 35 blir såpass smigret over at en ung fyr et tiltrukket av dem at de omtrent kler av deg før de harsatt nøkkelen i inngangsdøra...

Når det er sagt så vet jeg det er fler som prøver seg på eldre damer fordi de ser for seg at disse damene er erfarne i senga og tryggere på egen seksualitet, så de lærer bort en masse det er kjekt å vite...

Dessuten kan sånne damer overraske en fyr med ting som jenter i tjueåra aldri har hørt om, eller er for usikre til å gjøre...

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg har sittet i "flokken" og ledd godt med gærne kompiser som har gjort dette.

Det har litt med alder og hormoner og allt slikt og i tilegg til mye annet, og i den alderen er gutter langt på vei pulemaskiner. De er konstant så kåte att det drived dem nesten fra vettet.

DET, vet jeg jo selv.

Jeg har vel ett rulleblad jeg og, men jeg er ikke så annonym her ser du, så jeg må passe litt hva jeg sier, også av henysn til andre.

Meh...

Dette har du gjort selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner over 35 blir såpass smigret over at en ung fyr et tiltrukket av dem at de omtrent kler av deg før de harsatt nøkkelen i inngangsdøra...

Har en kamerat på 28 som har en ganske fast rutine gående.

- Vent til det er blitt sent og alle har noen drinker innabords

- Sjekk opp kvinne rundt 40

- Anta åpenlyst at hun er langt yngre enn hun er

- Spill sjokkert når hun gir sin riktige alder

Teknikken har utrolig bra suksessrate.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...