Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #41 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Har en kamerat på 28 som har en ganske fast rutine gående. - Vent til det er blitt sent og alle har noen drinker innabords - Sjekk opp kvinne rundt 40 - Anta åpenlyst at hun er langt yngre enn hun er - Spill sjokkert når hun gir sin riktige alder Teknikken har utrolig bra suksessrate. Anonymous poster hash: 25508...3e4 Jepp. Det har den.. Dessuten har disse damene det mye ryddigere hjemme hos seg og mer behagelig seng, enn vimsete studiner. Og man får frokost. Somregel betaler de også for taxi'n hjem fra by'n. Fordi de har penger... Endret 6. mai 2014 av Tøytigern
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #42 Skrevet 6. mai 2014 nå er disse damene på byen for å finne seg sex da, det er også mest sannsynlig flere unge damer som også har vært ute med samme intensjoner samme kvelden. selvfølgelig vil damene som ser etter sex bite på om de er horny uavhengig av alder det er fortsatt ikke en bekreftelse på at ALLE damer over 35 er desperate og kler av seg glatt bare noen prøver seg. 5
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #43 Skrevet 6. mai 2014 nå er disse damene på byen for å finne seg sex da, det er også mest sannsynlig flere unge damer som også har vært ute med samme intensjoner samme kvelden. selvfølgelig vil damene som ser etter sex bite på om de er horny uavhengig av alder det er fortsatt ikke en bekreftelse på at ALLE damer over 35 er desperate og kler av seg glatt bare noen prøver seg. selvfølgelig er det ikke det. Alle damer på 35 er heller ikke ute for et knull. Noen vil bare ut fra ungemaset en kveld med jentene og har barnevakt hjemme. Dessuten har damer på 35-40 standarder de også. 1
Sapientia Skrevet 6. mai 2014 #44 Skrevet 6. mai 2014 Huff og huff, nok en gang må jeg konstantere at undertegnede faller langt utenfor klisjéen, og godt er det! Jeg er over 35, men under 40.
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #45 Skrevet 6. mai 2014 hvor hva er denne konklusjonen med at alle damer over 35 kler av seg fordi en ung fole prøver seg da? jeg trodde man hadde sex fordi man synes vedkommende var hot og tiltrekkende, ikke fordi de har en viss alder 1
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #46 Skrevet 6. mai 2014 (endret) hvor hva er denne konklusjonen med at alle damer over 35 kler av seg fordi en ung fole prøver seg da? jeg trodde man hadde sex fordi man synes vedkommende var hot og tiltrekkende, ikke fordi de har en viss alder Kler av seg? Jeg skrev at de kler av deg. Som i han, altså. Og det gjør de. Selvfølgelig ligger man ikke med noen som ikke er tiltrekkende. Det der med å "høvle over alt med puls" fordi man er "så kåt at det driver en fra vettet" er bare piss. Endret 6. mai 2014 av Tøytigern
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #47 Skrevet 6. mai 2014 hæ? nå henger jeg ikke helt med. snakket vi ikke om at eldre damer er så mye lettere på tråden enn de yngre?
Tarsan97 Skrevet 6. mai 2014 #48 Skrevet 6. mai 2014 Har en kamerat på 28 som har en ganske fast rutine gående. - Vent til det er blitt sent og alle har noen drinker innabords - Sjekk opp kvinne rundt 40 - Anta åpenlyst at hun er langt yngre enn hun er - Spill sjokkert når hun gir sin riktige alder Teknikken har utrolig bra suksessrate. Anonymous poster hash: 25508...3e4 Hehe, jo de enkleste triksene virker oftest best. Hadde en kompis som fikk en pen nabo. Han la en bukett røde roser på trappa til den ukjente og etter 14 dager var han i trusa på henne. Det er snakk om å trykke på de rette knappene og slikt, det virker ikke som det er så mange knapper syns jeg....
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #50 Skrevet 6. mai 2014 hæ? nå henger jeg ikke helt med. snakket vi ikke om at eldre damer er så mye lettere på tråden enn de yngre? Det er de ofte, ja. Men det som tråden handlet om er vel hvorfor gutta henger seg etter damene...
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #52 Skrevet 6. mai 2014 For et tilfeldig ligg går menn etter det letteste bytte. Modne menn går for yngre jenter. "Du virker så moden for alderen! Vakker, men intelligent!" Ung kvinne: *rødme* Unge menn går for eldre kvinner. "38?? Du tuller! Trodde du var 30, jeg". Moden kvinne: *rødme* Anonymous poster hash: 25508...3e4 og det er aldersrelatert? Ikke nødvendigvis. Skjønner?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #53 Skrevet 6. mai 2014 Fordi kvinner over 35 er lettere å få til sengs. Anonymous poster hash: 25508...3e4 Der tar du feil. Mange av oss tar ikke hva som helst. Anonymous poster hash: 6c922...651 1
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #54 Skrevet 6. mai 2014 joa jeg skjønner hva du sikter til. men det er vel heller det at damer er lettlurte da og menn er sleipe som "bekreftes" her 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #55 Skrevet 6. mai 2014 Ikke nødvendigvis. Vel, jeg er 45, og har beilere i alle aldersgrupper. Jeg får mye oppmerksomhet på byen, men har en fast elsker som jeg ikke treffer på byen, og prater og flørter med de jeg synes er attraktive på byen, men ditcher dem alltid, for jeg er ikke interessert i ONS eller fyllesex, gir meg ingenting. Likevel surmuler de mennene jeg ditcher over at det ikke blir noe på dem, og skal ha det til at jeg er "løs". Jeg som ikke har hatt ONS eller fyllesex på mange år..Jaja, de om det. Mye falske rykter om damer 40+ som er sååå lette på tråden...;-) Menn blir rett og slett sure om jeg ikke gidder, og sprer altså falske rykter som "takk" for avslaget.... Anonymous poster hash: 91282...b25 2
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #56 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Vel, jeg er 45, og har beilere i alle aldersgrupper. Jeg får mye oppmerksomhet på byen, men har en fast elsker som jeg ikke treffer på byen, og prater og flørter med de jeg synes er attraktive på byen, men ditcher dem alltid, for jeg er ikke interessert i ONS eller fyllesex, gir meg ingenting. Likevel surmuler de mennene jeg ditcher over at det ikke blir noe på dem, og skal ha det til at jeg er "løs". Jeg som ikke har hatt ONS eller fyllesex på mange år..Jaja, de om det. Mye falske rykter om damer 40+ som er sååå lette på tråden...;-) Menn blir rett og slett sure om jeg ikke gidder, og sprer altså falske rykter som "takk" for avslaget.... Anonymous poster hash: 91282...b25 Men så var ikke spørsmålet hva du vil ha. Spørsmålet er hvorfor menn vil ha deg som er eldre enn dem. Om det de tror stemmer, det er ikke min business å mene noe om. Jeg bare svarer på spørsmålet. Endret 6. mai 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #57 Skrevet 6. mai 2014 joa jeg skjønner hva du sikter til. men det er vel heller det at damer er lettlurte da og menn er sleipe som "bekreftes" her Det får du mene hva du vil om. Kvinner er ikke noe bedre de.
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #58 Skrevet 6. mai 2014 ja de skal få tro at damer er lettere på tråden når de er eldre, men blir mektig irritert når de påstår at det stemmer. alt er individuelt mtp personen ikke alderen 1
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #59 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Det får du mene hva du vil om. Kvinner er ikke noe bedre de. jeg forholdt meg til det som ble sagt her, ikke hva jeg mener er fakta. noen damer er naive noen menn er naive og vice versa Endret 6. mai 2014 av KrissyHart 1
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #60 Skrevet 6. mai 2014 ja de skal få tro at damer er lettere på tråden når de er eldre, men blir mektig irritert når de påstår at det stemmer. alt er individuelt mtp personen ikke alderen Men du må få med deg hva spørsmålet er: Hvorfor prøver yngre menn seg på damene. Og de prøver seg ikke fordi dere som svarer i tråden er "annerledes enn alle andre damer og ikke løse"... De prøver seg fordi de ofte får napp og at de får igjen for det. Om dere ikke liker at deres medsøstre er lystne på disse unge fyrene, får så være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå