Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #61 Skrevet 6. mai 2014 Jeg som ikke har hatt ONS eller fyllesex på mange år..Jaja, de om det. Mye falske rykter om damer 40+ som er sååå lette på tråden...;-) Menn blir rett og slett sure om jeg ikke gidder, og sprer altså falske rykter som "takk" for avslaget.... Anonymous poster hash: 91282...b25 Det samme gjelder faktisk unge jenter.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #62 Skrevet 6. mai 2014 Men så var ikke spørsmålet hva du vil ha. Spørsmålet er hvorfor menn vil ha deg som er eldre enn dem. Om det de tror stemmer, det er ikke min business å mene noe om. Jeg bare svarer på spørsmålet. De vil ha meg fordi de "tror " jeg er lett på tråden. Dvs menn sprer rykter om at damer 40+ er lette på tråden, om de får avslag, for det går vel på selvfølelsen deres løs.... Forøvrig var kommentaren min lenger opp ment som en generell kommentar, ikke som svar på din kommentar, ble feil. Anonymous poster hash: 91282...b25
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #63 Skrevet 6. mai 2014 - Det er to hovedgrunner til at gutter går etter modne/eldre kvinner: 1. Mange modne kvinner er flotte og sexy 2. Yngre gutter liker sex med modne kvinner fordi det aldri vil bli noe mas om forhold etc... Anonymous poster hash: 864da...a62
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #64 Skrevet 6. mai 2014 hehe.. det er ikke poenget. jeg irriterer meg over at folk skal gå rundt å tro at jeg og alle andre damer over 35 er mer villige fordi noen menn får mer draget på eldre enn yngre damer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #65 Skrevet 6. mai 2014 Vel, jeg er 45, og har beilere i alle aldersgrupper. Jeg får mye oppmerksomhet på byen, men har en fast elsker som jeg ikke treffer på byen, og prater og flørter med de jeg synes er attraktive på byen, men ditcher dem alltid, for jeg er ikke interessert i ONS eller fyllesex, gir meg ingenting. Likevel surmuler de mennene jeg ditcher over at det ikke blir noe på dem, og skal ha det til at jeg er "løs". Jeg som ikke har hatt ONS eller fyllesex på mange år..Jaja, de om det. Mye falske rykter om damer 40+ som er sååå lette på tråden...;-) Menn blir rett og slett sure om jeg ikke gidder, og sprer altså falske rykter som "takk" for avslaget.... Anonymous poster hash: 91282...b25 Det er vel en annen sak. Det er selvsagt menn som sprer rykter når de blir avvist og sure. Det er ikke veldig utbredt blant voksne, jeg kjenner faktisk ikke en eneste kvinne som har rykte som "lett på tråden" som ikke er det. De fleste menn jeg kjenner som har draget på damene får lettere til sengs kvinner som er eldre enn dem selv. Det er feil å si at kvinner over en viss alder alle er lette å få til sengs. Men det er like feil å antyde at enhver mann som hevder at det er lettere å få sex med en godt voksen dame, lyver. Mange "spesialiserer" seg på eldre kvinner, og det er en grunn til det. Poenget er ikke å stigmatisere en hel aldersgruppe. Poenget er at folk faller for smiger, uansett alder eller om de er menn eller kvinner. Og dersom en mann sjekker opp en kvinne som er endel år eldre enn ham selv, så er det ganske godt alburom for smiger. Spesielt ettersom endel kvinner blir sårbare ang. egen alder og blir ekstra glad for bekreftelsen. Anonymous poster hash: 25508...3e4 1
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #66 Skrevet 6. mai 2014 De vil ha meg fordi de "tror " jeg er lett på tråden. Dvs menn sprer rykter om at damer 40+ er lette på tråden, om de får avslag, for det går vel på selvfølelsen deres løs.... Forøvrig var kommentaren min lenger opp ment som en generell kommentar, ikke som svar på din kommentar, ble feil. Anonymous poster hash: 91282...b25 Dette her tror jeg du har helt rett i. De tror vel gjerne det skal være så enkelt å plukke henne opp. Blir de avvist da så er det vel enkelt å slutte seg til at stoltheten deres fikk en bulk.
Gjest KrissyHart Skrevet 6. mai 2014 #67 Skrevet 6. mai 2014 ja den med mindre gnål om forhold når man blander yngre og eldre er jo selvfølgelig en god grunn til at det forekommer. men det betyr ikke at eldre damer er lettere å få i sengs på generell basis 1
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #68 Skrevet 6. mai 2014 hehe.. det er ikke poenget. jeg irriterer meg over at folk skal gå rundt å tro at jeg og alle andre damer over 35 er mer villige fordi noen menn får mer draget på eldre enn yngre damer. Og mange går rundt og sier at jenter på 20 byr seg fram, er ute for et fylleknull og at de er horete og løse... Blir de samme jentene avvist setter de ut rykter om gutten. Det er fordi de selv blir såret av å ikke bli tatt med hjem. Blir de dumpet, sier de du er en player og sørger for å spre informasjonen. Til deres info er det mange kvinner på 40+ som mener gutter er så enkle å få i senga fordi de "tar alt som har puls pga høy sexdrift" også. Så de blir furtne av å bli avvist, foirdi de var ute etter et enkelt knull de også. Tilsvarende med unge jenter som tror gutter vil ha dem bare de blunker. Så at menn er de sleipe kan dere revurdere og komme ned fra pidestallen dere har klatret opp på. Som om menn har en påknapp.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mai 2014 #69 Skrevet 6. mai 2014 Men du må få med deg hva spørsmålet er: Hvorfor prøver yngre menn seg på damene. Og de prøver seg ikke fordi dere som svarer i tråden er "annerledes enn alle andre damer og ikke løse"... De prøver seg fordi de ofte får napp og at de får igjen for det. Om dere ikke liker at deres medsøstre er lystne på disse unge fyrene, får så være. Nå bør kanskje den eldre kvinnen få komme til ordet her. Noen, - ikke alle, men noen unge menn synes det er spennende med såkalte MILF'er. Derfor prøver de seg. De aller, aller fleste av dem tar også beskjeden om at de ikke akkurat er din/min/hennes type helt greit.
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #70 Skrevet 6. mai 2014 ja den med mindre gnål om forhold når man blander yngre og eldre er jo selvfølgelig en god grunn til at det forekommer. men det betyr ikke at eldre damer er lettere å få i sengs på generell basis Jeg syns det. Det er min erfaring. De yngre jentene venter på den som de syns er lekrest og som de tror kan gjøre noe for dem ut fra størrelsen på lommebok og ikke minst kuk. Og de vil gjerne at han spanderer alkohol på dem. De eldre sier jatakk når noen er intressert i dem (på tross av alderen.) 1
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #71 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Nå bør kanskje den eldre kvinnen få komme til ordet her. Noen, - ikke alle, men noen unge menn synes det er spennende med såkalte MILF'er. Derfor prøver de seg. De aller, aller fleste av dem tar også beskjeden om at de ikke akkurat er din/min/hennes type helt greit. +1 Men det er kanskje greit at den "unge mannen" også fikk kommet til orde? For du er vel ikke han, og vet ikke hva hans motivasjon er like godt som han... Endret 6. mai 2014 av Tøytigern 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #72 Skrevet 6. mai 2014 ja den med mindre gnål om forhold når man blander yngre og eldre er jo selvfølgelig en god grunn til at det forekommer. men det betyr ikke at eldre damer er lettere å få i sengs på generell basis Hei KrissyHart, setter pris å innspillende dine, men denne tråden blir så mye lettere å lese hvis du siterer de du svarer. (trykk "svar" evt. "multisitat" under innlegget du svarer på.) Anonymous poster hash: bd89a...c7d 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #73 Skrevet 6. mai 2014 Det er vel en annen sak. Det er selvsagt menn som sprer rykter når de blir avvist og sure. Det er ikke veldig utbredt blant voksne, jeg kjenner faktisk ikke en eneste kvinne som har rykte som "lett på tråden" som ikke er det. De fleste menn jeg kjenner som har draget på damene får lettere til sengs kvinner som er eldre enn dem selv. Det er feil å si at kvinner over en viss alder alle er lette å få til sengs. Men det er like feil å antyde at enhver mann som hevder at det er lettere å få sex med en godt voksen dame, lyver. Mange "spesialiserer" seg på eldre kvinner, og det er en grunn til det. Poenget er ikke å stigmatisere en hel aldersgruppe. Poenget er at folk faller for smiger, uansett alder eller om de er menn eller kvinner. Og dersom en mann sjekker opp en kvinne som er endel år eldre enn ham selv, så er det ganske godt alburom for smiger. Spesielt ettersom endel kvinner blir sårbare ang. egen alder og blir ekstra glad for bekreftelsen. Anonymous poster hash: 25508...3e4 Tja, jeg har hørt via andre bekjente menn at kompiser av dem har "skrytt" på seg å ha hatt sex med meg, og jeg blir lynforbanna av å høre sånt. Dette er "voksne" menn over 35. Så man må visst ikke danse eller prate med noen på byen, uten å få rykte på seg, om man er 40+. Anonymous poster hash: 91282...b25 2
SiMa Skrevet 6. mai 2014 #74 Skrevet 6. mai 2014 Er det ingen som har tenkt på fordelene med å finne seg en yngre mann? Kvinner lever gjennomsnittlig lenger enn menn, så hvis mannen er yngst slipper hun å leve mange år som enke. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mai 2014 #75 Skrevet 6. mai 2014 +1 Men det er kanskje greit at den "unge mannen" også fikk kommet til orde? For du er vel ikke han, og vet ikke hva hans motivasjon er like godt som han... Ikke hverken gutt/veldig ung mann eller 20 nei Men, som sagt, jeg lurer meg litt på om ikke en god del av motivasjonen ligger i akkurat det jeg har nevnt.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mai 2014 #76 Skrevet 6. mai 2014 Er det ingen som har tenkt på fordelene med å finne seg en yngre mann? Kvinner lever gjennomsnittlig lenger enn menn, så hvis mannen er yngst slipper hun å leve mange år som enke. Yngre mann er helt ok, men alt med måte på en måte. Litt yngre enn deg selv har sjelden vært noe problem, men når vi snakker om 25 år yngre så er det 'game over' for flere år siden for min del. Andre ser annerledes på det, - uten at det ene er riktig og det andre er galt. Folk er bare litt forskjellige.
Tøytigern Skrevet 6. mai 2014 #77 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Yngre mann er helt ok, men alt med måte på en måte. Litt yngre enn deg selv har sjelden vært noe problem, men når vi snakker om 25 år yngre så er det 'game over' for flere år siden for min del. Andre ser annerledes på det, - uten at det ene er riktig og det andre er galt. Folk er bare litt forskjellige. Ja, nei. 25 år yngre enn dama har jeg aldri vært. 15 år, ja. Men når hun blir like gammel som moren sin, da er jeg ikke særlig intressert lenger fordi jeg syns det blir..rart. For meg, da. Men folk er forskjellige og at damer på 35-40 ikke er tiltrekkende er tull. Dersom noen bad meg velge mellom Jessica Biel, Penelope Cruz og Scarlett Johansen, så--- Ja. Dere tar tegninga. Endret 6. mai 2014 av Tøytigern
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #79 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Nei, men jeg har sittet i "flokken" og ledd godt med gærne kompiser som har gjort dette. Det har litt med alder og hormoner og allt slikt og i tilegg til mye annet, og i den alderen er gutter langt på vei pulemaskiner. De er konstant så kåte att det drived dem nesten fra vettet. DET, vet jeg jo selv. Jeg har vel ett rulleblad jeg og, men jeg er ikke så annonym her ser du, så jeg må passe litt hva jeg sier, også av henysn til andre. Mens i den andre flokken sitter kvinnene å ler seg skakk fordervet av disse ungguttene mens de rister på hodet..... Endret 6. mai 2014 av Snuppi
Sandie Skrevet 6. mai 2014 #80 Skrevet 6. mai 2014 Poenget er ikke å stigmatisere en hel aldersgruppe. Poenget er at folk faller for smiger, uansett alder eller om de er menn eller kvinner. Og dersom en mann sjekker opp en kvinne som er endel år eldre enn ham selv, så er det ganske godt alburom for smiger. Spesielt ettersom endel kvinner blir sårbare ang. egen alder og blir ekstra glad for bekreftelsen. Anonymous poster hash: 25508...3e4 Jeg er 35, og billig smiger relatert til utseende,og at jeg ser mye yngre ut (får ofte høre det) er særdeles dårlig taktikk for å få meg til sengs. Som 35-åring kjenner jeg til de fleste triks,og gjennomskuer kjapt spillet. De som sprer beina bare de får litt smiger har sikkert alltid gjort det, uavhengig av om de er unge eller eldre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå