AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Lei av å bli sjekket opp av gutter på noen og tjue! Jeg (42) vil møte noen på min egen alder! Hva tenker de på? Hvorfor er en eldre dame så attraktiv for de? Jeg vet mange av de tenker at eldre damer har mer erfaring, men seriøst? Hva får de til å ønske dette så veldig? Trofé? Jeg blir like overrasket hver gang, kunne aldri gått til sengs med noen av disse smågutta! Og nei, jeg føler ikke dette er et kompliment! Det virker ikke som de bryr seg om hvordan man ser ut en gang, så lenge man sier man er over 40, begynner de å sikle. Oh my! Og til dere som sitter å tenker at jeg tror jeg er deilig nå, så tenker dere feil! Jeg er helt vanlig Hadde jeg vært en sexbombe hadde jeg aldri skrevet dette innlegget, da hadde jeg jo hatt forståelse for oppmerksomheten Anonymous poster hash: 151f5...c2a 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Nei gjør de virkelig det? Hvor i alle dager er det du treffer på disse guttene da? Anonymous poster hash: 24614...0a2 1
Gjest chisandra Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Dette er helt normalt for gutter i tyveårene. Slapp av, nyt det - det tar slutt.....har jeg hørt!
missy_91 Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Trodde det var motsatt jeg? At gutter henger etter aaaltfor yngre jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Trodde det var motsatt jeg? At gutter henger etter aaaltfor yngre jenter. Nei, menn går etter yngre jenter mens gutter går etter eldre kvinner...Anonymous poster hash: 1658d...0e3 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Lei av å bli sjekket opp av gutter på noen og tjue! Jeg (42) vil møte noen på min egen alder! Hva tenker de på? Hvorfor er en eldre dame så attraktiv for de? Jeg vet mange av de tenker at eldre damer har mer erfaring, men seriøst? Hva får de til å ønske dette så veldig? Trofé? Jeg blir like overrasket hver gang, kunne aldri gått til sengs med noen av disse smågutta! Og nei, jeg føler ikke dette er et kompliment! Det virker ikke som de bryr seg om hvordan man ser ut en gang, så lenge man sier man er over 40, begynner de å sikle. Oh my! Og til dere som sitter å tenker at jeg tror jeg er deilig nå, så tenker dere feil! Jeg er helt vanlig Hadde jeg vært en sexbombe hadde jeg aldri skrevet dette innlegget, da hadde jeg jo hatt forståelse for oppmerksomheten Anonymous poster hash: 151f5...c2a Så fælt du må ha det. Dårlig skjult skryteinnlegg Anonymous poster hash: 669f9...22e 4
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Hvor møter du de her guttene ts? På byen? Hvis det er på byen så vil jeg ikke si at det er så unormalt. Jeg har sett mye av sånt tidligere. 1
Gjest earthquake Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Så fælt du må ha det. Dårlig skjult skryteinnlegg Anonymous poster hash: 669f9...22e Går det ikke ann å fremstille en problemstilling uten å bli anklaget for å skryte? 3
Tarsan97 Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Gutter høvler over allt med en puls. Lysten på allt og alle kan få alle typer ytslag. Det og fortelle att de var til sengs med på aldre med mora deres, gir status i flokken og de får seg en fet lang god latter på kjøpet. 1
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Gutter høvler over allt med en puls. Lysten på allt og alle kan få alle typer ytslag. Det og fortelle att de var til sengs med på aldre med mora deres, gir status i flokken og de får seg en fet lang god latter på kjøpet. Betyr det at du har gjort dette? 2
Tarsan97 Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Betyr det at du har gjort dette? Nei, men jeg har sittet i "flokken" og ledd godt med gærne kompiser som har gjort dette. Det har litt med alder og hormoner og allt slikt og i tilegg til mye annet, og i den alderen er gutter langt på vei pulemaskiner. De er konstant så kåte att det drived dem nesten fra vettet. DET, vet jeg jo selv. Jeg har vel ett rulleblad jeg og, men jeg er ikke så annonym her ser du, så jeg må passe litt hva jeg sier, også av henysn til andre.
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Tja hvorfor henger eldre kvinner på yngre menn? hvorfor henger yngre kvinner seg på eldre menn? hvorfor henger eldre menn seg på yngre kvinner`? hvorfor henger yngre menn på seg eldre kvinner? Nei si det det er bare slik 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har merket det samme, er 37 og gutta er rundt 10år yngre enn meg, så kan ikke være dette med mamma. Kanskje de tror jeg er et enkelt bytte? "Gamla er sikkert desperat" eller no??? Noen går virkelig inn for å få meg på kroken også. Litt sjarmerende er det kanskje, men jeg er ikke interessert. Anonymous poster hash: 2204c...82e 2
Genesis Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Lei av å bli sjekket opp av gutter på noen og tjue! Jeg (42) vil møte noen på min egen alder! Hva tenker de på? Hvorfor er en eldre dame så attraktiv for de? Jeg vet mange av de tenker at eldre damer har mer erfaring, men seriøst? Hva får de til å ønske dette så veldig? Trofé? Jeg blir like overrasket hver gang, kunne aldri gått til sengs med noen av disse smågutta! Og nei, jeg føler ikke dette er et kompliment! Det virker ikke som de bryr seg om hvordan man ser ut en gang, så lenge man sier man er over 40, begynner de å sikle. Oh my! Og til dere som sitter å tenker at jeg tror jeg er deilig nå, så tenker dere feil! Jeg er helt vanlig Hadde jeg vært en sexbombe hadde jeg aldri skrevet dette innlegget, da hadde jeg jo hatt forståelse for oppmerksomheten Anonymous poster hash: 151f5...c2a Så ta kontakt med noen på din egen alder da! Herrejemini... 2
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Nei, men jeg har sittet i "flokken" og ledd godt med gærne kompiser som har gjort dette. Det har litt med alder og hormoner og allt slikt og i tilegg til mye annet, og i den alderen er gutter langt på vei pulemaskiner. De er konstant så kåte att det drived dem nesten fra vettet. DET, vet jeg jo selv. Jeg har vel ett rulleblad jeg og, men jeg er ikke så annonym her ser du, så jeg må passe litt hva jeg sier, også av henysn til andre. Det er vel like greit å passe munnen litt ja
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Fordi kvinner over 35 er lettere å få til sengs. Anonymous poster hash: 25508...3e4 2
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 Ganske mange gamle røyer som prøver seg på menn i 20 årene også. 2
Gjest Tris Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Gud så glad jeg er for at jeg ikke er ute på byen eller dating og no' sånt.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Trodde det var motsatt jeg? At gutter henger etter aaaltfor yngre jenter. For et tilfeldig ligg går menn etter det letteste bytte. Modne menn går for yngre jenter. "Du virker så moden for alderen! Vakker, men intelligent!" Ung kvinne: *rødme* Unge menn går for eldre kvinner. "38?? Du tuller! Trodde du var 30, jeg". Moden kvinne: *rødme* Anonymous poster hash: 25508...3e4 5
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Opplever det samme som TS, men har også blitt oppsøkt av meget yngre fyrer for forhold faktisk. Det var ganske sykt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå