Gå til innhold

Vegvesenet og statsministeren mener Petter Northug trenger støtte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil jeg få støtte hvis jeg fyllekjører? Ville dere på KG gitt meg moralsk støtte hvis jeg kom og lagde en tråd om fyllekjøringen min?

Anonymous poster hash: 89856...369

Men du hadde slippet heksejakten etterpå.

Anonymous poster hash: 9aa51...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si meg, er det noe som helst som tyder på at han ikke kommer til å bli straffet på lik linje med alle andre som kjører i påvirket tilstand? Siden folk roper og skriker om at det er "forskjell på folk"? Det at man støtter en person betyr ikke at man aksepterer eller godkjenner alt det den personen gjør, og noen ganger bør man holde kjeft hvis man vet at man ikke har noe konstruktivt å tilføre debatten. Det er nok heksejakt nå, han står faktisk ikke til ansvar for noen av oss.

Fyllekjører Hvermansen kan iallefall dra i butikken eller på kino eller lignende etter sitt lovbrudd uten å se ansiktet sitt på alle aviser, høre navnet sitt på tv og radio og høre at folk hvisker og tisker om ham. Ja, Northug er et offentlig fjes og han har valgt å være i medienes søkelys - men dette er nok antageligvis bunnpunktet for ham i livet så langt, og jeg tror han har det tungt nok som han har det.

Anonymous poster hash: 2d193...14d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det noe som helst som tyder på at han ikke kommer til å bli straffet på lik linje med alle andre som kjører i påvirket tilstand? Siden folk roper og skriker om at det er "forskjell på folk"? Det at man støtter en person betyr ikke at man aksepterer eller godkjenner alt det den personen gjør, og noen ganger bør man holde kjeft hvis man vet at man ikke har noe konstruktivt å tilføre debatten. Det er nok heksejakt nå, han står faktisk ikke til ansvar for noen av oss.

Fyllekjører Hvermansen kan iallefall dra i butikken eller på kino eller lignende etter sitt lovbrudd uten å se ansiktet sitt på alle aviser, høre navnet sitt på tv og radio og høre at folk hvisker og tisker om ham. Ja, Northug er et offentlig fjes og han har valgt å være i medienes søkelys - men dette er nok antageligvis bunnpunktet for ham i livet så langt, og jeg tror han har det tungt nok som han har det.

Anonymous poster hash: 2d193...14d

Kunne ikke vært mer enig. Når en vanlig kar må inn for å sone sånt, så kan han holde det hemmelig i en viss grad. Og det blir ikke tema på nasjonalt TV, i alle landets aviser, etc, etc. Northug soner allerede, før saken engang er kommet for retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke allverdens synd på ham. Han har profilert seg sterkt i media på eget initiativ. Har aldri hatt noe imot fyren, men han har driti på draget noe så ekstremt, og til å være 28 har han utvist usannsynlig umoden oppførsel her. Han må ta sin straff, og komme seg videre etterpå med det han er god på.

Med det sagt, så håper jeg han har kompetente folk rundt seg til å håndtere presset han nå er under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener...støttegrupper til en fyllekjører...stakars Petter. Lurer på om disse sympatifolka hadde syntes det samme hvis en av deres kjære hadde blitt drept av en fyllekjører. Det kunne faktisk skjedd. Petter hadde flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...