Gå til innhold

Å få seg et ONS på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en sikker vinner tho. (if you got the looks and the charm)

Før da jeg var singel og "ut på byen" jente, funket det bestandig å sende litt blikk og smil utover kvelden. Jeg plukket meg ut en kjekkas, "blikket" litt med han, og stilte meg i posisjon hvor jeg sto alene og "lost" ut. Funker hver gang. Om det var på dansegulvet, i baren, på røykerommet. Full pott every single time.

Men hvordan kunne det funke hvis du bare sto og så lost ut? Hva sa du når du kom bort til fyren?

Anonymous poster hash: b15ca...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å ende opp med å gå ut der folk pleier å stå og røyke selv om jeg ikke røyker selv. Der er det alltid lett å komme i snakk med noen, selv på dager der få er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men hvordan kunne det funke hvis du bare sto og så lost ut? Hva sa du når du kom bort til fyren? Anonymous poster hash: b15ca...1ce

Hun går ikke bort, hun venter på at menn skal komme bort til henne. I likhet med de fleste andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del gikk jeg bare bort til noen jeg likte utseende på og sa hei. Deretter gikk det slag i slag egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Hun går ikke bort, hun venter på at menn skal komme bort til henne. I likhet med de fleste andre jenter.

Men mannfolka har en tendens til å komme bort omtrent før man har fått satt seg ned er min erfaring. Jeg rekker ikke se meg om engang før en eller annen har satt seg ved bordet mitt eller snakker til meg i baren. Og jeg er ikke noe supermodell, så kan jo bare forestille meg hvordan skikkelig pene jenter har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Så det er vanskelig å komme i kontakt på en naturlig måte.

Takke meg til at jenter tar direkte kontakt. Det skjer aaaaltfor sjelden.

Er vel ikke noe verre det enn noe annet?

Men enig i at det er hyggelig når jenter faktisk tar kontakt.

...kan jo bare forestille meg hvordan skikkelig pene jenter har det.

Inntrykket mitt er at de aller peneste jentene i større grad får være i fred enten det er i hverdagen eller ute på byene.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Inntrykket mitt er at de aller peneste jentene i større grad får være i fred enten det er i hverdagen eller ute på byene.

:)

Hehe, ja, det er de styggeste jentene som har mest draget på byen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Hehe, ja, det er de styggeste jentene som har mest draget på byen ;)

Det har ikke jeg sagt, lille venn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...