Gå til innhold

Å få seg et ONS på byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan liker gutter best å bli "approached"?

Er det noe spesielt jeg bør si eller gjøre for å virkelig få menn på kroken?
Hvor direkte kan jeg være?

Er det best å snakke å bli kjent først?

Hvis jeg skal være rett på sak, hva bør jeg si da?



Anonymous poster hash: 03e40...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Det du bør gjøre er å gå bort og si "hei".

Da skiller du deg positivt ut fra 99.9 % av alle jenter.

Bare du tar kontakt så går ting ofte av seg selv. Hvis han er tafatt så kan du spørre om det er nachspiel noe sted. Tar han ikke DET hintet så fortjener han ikke bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blir du med hjem for å pule?" Prøv det på fem forskjellige gutter, og du er garantert å få napp.



Anonymous poster hash: 9f078...3f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Fler?



Anonymous poster hash: 03e40...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva ts bør gjøre:

Plukk ut den kjekkeste fyren på utestedet.

Gå bort til han og se han inn i øynene.

Så tar du hånden din ned i buksa di noen sekunder og fører din opp mot nesen hans.

"Kjenner du lukten? Det er lukten av meg i brunst. Vil du bli med meg hjem å bedekke meg?"

Kan garantere ts dette er en bankers for vellykket ONS. Lykke til!



Anonymous poster hash: 34d8b...c4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hva ts bør gjøre:

Plukk ut den kjekkeste fyren på utestedet.

Gå bort til han og se han inn i øynene.

Så tar du hånden din ned i buksa di noen sekunder og fører din opp mot nesen hans.

"Kjenner du lukten? Det er lukten av meg i brunst. Vil du bli med meg hjem å bedekke meg?"

Kan garantere ts dette er en bankers for vellykket ONS. Lykke til!

Anonymous poster hash: 34d8b...c4e

Hadde noen gjort dette på meg hadde jeg fiket til vedkommende og bedt dem fjerne seg umiddelbart. Om jeg vil kjenne lukten av ditt svette kjønnsorgan? Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen gjort dette på meg hadde jeg fiket til vedkommende og bedt dem fjerne seg umiddelbart. Om jeg vil kjenne lukten av ditt svette kjønnsorgan? Nei takk!

Joda. Men dette gjelder en kvinne som vil skaffe seg ONS. Gutter liker slikt.

Anonymous poster hash: 34d8b...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sikker vinner tho. (if you got the looks and the charm)

Før da jeg var singel og "ut på byen" jente, funket det bestandig å sende litt blikk og smil utover kvelden. Jeg plukket meg ut en kjekkas, "blikket" litt med han, og stilte meg i posisjon hvor jeg sto alene og "lost" ut. Funker hver gang. Om det var på dansegulvet, i baren, på røykerommet. Full pott every single time.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blir du med hjem for å pule?" Prøv det på fem forskjellige gutter, og du er garantert å få napp.

Anonymous poster hash: 9f078...3f2

Hahaha. Menn er enkle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut på dansegulvet, twerk for your life (som om livet ditt står på spill)! Så setter du i gang parringshylet, ved skrike ut at du er full! Da kommer dem jokkende bort til deg.



Anonymous poster hash: 44d42...463
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sikker vinner tho. (if you got the looks and the charm)

Før da jeg var singel og "ut på byen" jente, funket det bestandig å sende litt blikk og smil utover kvelden. Jeg plukket meg ut en kjekkas, "blikket" litt med han, og stilte meg i posisjon hvor jeg sto alene og "lost" ut. Funker hver gang. Om det var på dansegulvet, i baren, på røykerommet. Full pott every single time.

Ble det mange hakk i senga til slutt?

Anonymous poster hash: 71af8...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det mange hakk i senga til slutt?

Anonymous poster hash: 71af8...fda

Det ble noen. Men man trenger da ikke ha sex med alle. Jeg fikk napp hos alle og hadde muligheten til sex med alle, men holdt for meg med litt rotings og nach.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen. Men man trenger da ikke ha sex med alle. Jeg fikk napp hos alle og hadde muligheten til sex med alle, men holdt for meg med litt rotings og nach.

Ro ro til fiskeskjær...

Anonymous poster hash: 71af8...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten jeg liker å bli apporach på er at damen kommer bort, smiler og sier hei :) Som Lincoln sier så har man allerede skilt seg ut da og det krever så og si ingen innsats.

Det som Alja sier er det de fleste damer gjør og det funker nok like bra som å gå bort å si hei. Jeg synes ikke det er så spennende når damer gjør det for jeg har "danset" den dansen mange ganger før.

Forrige dame som gjorde inntrykk på meg ute kom bort til meg, hadde egentlig en helt annen agenda enn å bli kjent med meg, men ble veldig interessert etter jeg fortalte hva jeg engasjerte meg i. Hun stilte spørsmål for å bli kjent med meg og det synes jeg var kjekt. Det fikk meg til å føle meg bra og det var en ganske annerledes opplevelse enn når jeg må dra samtalen og interaksjonen i 3-10 minutter før damen gidder å engasjere seg skikkelig tilbake.



Anonymous poster hash: f1a81...fd4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ro ro til fiskeskjær...

Anonymous poster hash: 71af8...fda

Å nei, for en fornærmelse du kommer med, anklage noen for å ha hatt mye sex. Hva blir den neste fornærmelsen, skal du gjøre narr av hvor mye penger en bruker har, eller at noen kanskje har spist sinnsyk digg mat?

Anonymous poster hash: b730e...c2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Gitt at du er middels pen og oppover er det den minste sak i verden.

Det handler egentlig bare om å oppnå kontakt, enten du gjør det direkte eller indirekte. Når det er oppnådd, handler det bare om at en av dere tar initiativ til å forlate lokalet og gå hjem til en av dere. Selv er jeg alltid veldig direkte om hva som skal skje og later ikke som noe annet, "Vi stikker hjem til meg.", men jeg vet at noen bruker påskudd om nachspiel og lignende. Ikke min stil.

Jeg tror aldri noen jenter har tatt kontakt med meg på en direkte måte. Enten tør de ikke eller så ser jeg ikke bra nok ut?

Men jeg har opplevd jenter som kommer bort og spør om jeg har sett venninna deres og slike ting. Eller kvinner som stiller seg opp veldig nær meg og gjør seg tilgjengelig.

Satser på å få napp i kveld etter å ha vært på bygda i en måned og endelig er tilbake i Oslo.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men jeg har opplevd jenter som kommer bort og spør om jeg har sett venninna deres og slike ting. Eller kvinner som stiller seg opp veldig nær meg og gjør seg tilgjengelig.

Uff ja. Spesielt den siste der, med jenter som "tilfeldigvis" ender opp rett ved siden der man står/sitter er vanlig. Men det synes jeg ofte er utrolig kleint, for de står ofte med ryggen til eller vendt halvveis bort. Så det er vanskelig å komme i kontakt på en naturlig måte.

Takke meg til at jenter tar direkte kontakt. Det skjer aaaaltfor sjelden.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...