AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #102 Skrevet 4. mai 2014 ja det er jeg enig i, jeg bruker ikke p-pille av samme grunnen. kondom fungerer helt utmerket for meg att: mr. padde Er du klar over at kondom er best mot sykdommer med svært dårlig for å forhindre graviditet? Selv får jeg noia av dem. Tørker ut, sprekker. Anonymous poster hash: 82138...003
Gjest KrissyHart Skrevet 5. mai 2014 #103 Skrevet 5. mai 2014 aldri blitt gravid med kondom har så og si alltid brukt det
Sushi Skrevet 5. mai 2014 #104 Skrevet 5. mai 2014 Er du klar over at kondom er best mot sykdommer med svært dårlig for å forhindre graviditet? Selv får jeg noia av dem. Tørker ut, sprekker.Anonymous poster hash: 82138...003 Kondom funker da ikke "svært dårlig" mot graviditet. Det er nesten 100% sikkert om man bruker det riktig. Jeg har brukt kondomer over flere år uten å bli gravid, men har blitt gravid på første forsøk begge gangene jeg har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #105 Skrevet 25. januar 2015 Kondom funker da ikke "svært dårlig" mot graviditet. Det er nesten 100% sikkert om man bruker det riktig. Jeg har brukt kondomer over flere år uten å bli gravid, men har blitt gravid på første forsøk begge gangene jeg har prøvd. Det funker 99% Anonymous poster hash: 7a380...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå