Gå til innhold

Alkohol er idiotisk, hvorfor drikker dere alkohol?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Når du aldri har opplevd det selv, så vet du ikke noe om det nei.

Jo. Har sett hvordan fulle folk er

Fleiper du med denne tråden, eller med noen av dine uttalelser? :)

Jeg fleiper ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du gammel nok til å drikke da, Sid?

Jeg drikker ikke. Jeg drakk mye før, og klarer sjeldent å begrense meg selv når jeg først har fått en del innabords. Så istedenfor å drikke meg dritings hver gang jeg er ute, så lar jeg heller være. Syns egentlig ikke at jeg har blitt noe kjedeligere etter at jeg sluttet å drikke.



Anonymous poster hash: d863e...faa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er du gammel nok til å drikke da, Sid?

Jeg drikker ikke. Jeg drakk mye før, og klarer sjeldent å begrense meg selv når jeg først har fått en del innabords. Så istedenfor å drikke meg dritings hver gang jeg er ute, så lar jeg heller være. Syns egentlig ikke at jeg har blitt noe kjedeligere etter at jeg sluttet å drikke.

Anonymous poster hash: d863e...faa

Jeg er 22

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Øl smaker urin

Norsk lyst øl smaker i min gane som noe vandig skvip. Guinness smaker bedre etter min oppfatning. Dog drikker jeg maksimalt ett glass øl, og drikker det sent fordi det skal nytes. ^^,

Så da sitter jeg med ett glass øl i fire timer, mens de rundt meg glugger nedpå flere glass og blir morsommere utover kvelden, mens jeg forblir bare Pop. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Cola med er godt og det inneholder ikke alkohol:)

Cola er ikke bra for kroppen! Det er usunt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Kranglefanter. :popcorn:

For å svare på spørsmålet, jeg drikker alkohol fordi det er godt. Men jeg drikker ikke mye. Er snakk om en cider fredag og/eller lørdag. Jeg drikker meg aldri full og skjønner ikke vitsen med å drikke bare for å bli pære full. Jeg har enorm respekt for alkohol pga at jeg har vært sammen med en psykopat som også var alkoholiker. Han terroriserte meg psykisk og ødela nesten livet mitt. Nå bor jeg på hemmelig adresse og har hemmelig nr.

Har du prøvd hasj Sid siden du nevner hasj? Det å bli den eneste personen som ikke har drukket skjer ikke, det er flere enn du tror som ikke drikker. Muslimer f.eks drikker aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alkohol er jo kos?



Anonymous poster hash: 941a5...c91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunnere å ta et glass vin enn det er å ta et glass cola, så jeg drikker et glass med god samvittighet.



Anonymous poster hash: cdc5d...787
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl smaker urin

Jeg har ikke smakt urin, men hvis det smaker som øl er det jo nydelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul sang, men jeg har ingen behov for å be om unnskyldning. Det er de som reagerer på at asbergers syndrom kommer opp og at det er "slemt" som må be om unnskyldning, da de indirekte mener at det er negativt.

Du bruker en sykdom til å argumentere for at du har rett. Og hinter tydelig til andre ting.

Anonymous poster hash: 6a078...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøh hallo, vi bor i et land hvor man nærmest blir stemplet med en diagnose hvis man sier hei til en fremmed på gata, selvfølgelig må det alkohol til for å få dette folkeslaget til å reprodusere seg?

Jeg er ikke totalt avholds, drikker en sjelden gang til fest. Ellers er jeg enig med deg TS, det er egentlig noe dritt. Tenk så mange barn som gruer seg til høytider o.l pga foreldre som drikker seg fra sans og samling. For ikke å snakke om idiotene som blir voldelige og fæle, som liksom kan "unnskylde seg " dagen derpå pga alkoholen.

For å sitere en klok mann, hadde alkohol kommet for første gang til Norge i dag, så hadde det blitt forbudt på flekken..



Anonymous poster hash: 084c5...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep/diskusjon og avsporing.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Prøv en gang, så begynner du å skjønne.

Anonymous poster hash: bfceb...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ts aldri har drukket alkohol selv, vet du lite om temaet tør jeg påstå. Men ok, du kan alltids si at du vet nok.

Jeg drikker veldig sjelden, kun av og til når anledningen legger opp til det; fest/mat/sex/avslapping/kos.

Da blir det ca 1-2 gang pr måned. Drikker meg aldri full. Liker ikke øl eller konjakk. Foretrekker cider, vin, whisky eller akevitt.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg nekter ingen men skjønner ikke pointemen man blir ikke full av det

Tror du man blir full av to pils eller to glass vin?

Hvordan kan du starte en diskusjon om dette hvis du aldri har nytt alkohol på denne måten til kos eller mat? En skål for å feire noe? Alt du snakker om er å bli dritings. For. Snu det. Si at jeg spiser en boks med iskrem to ganger i mnd. Så har du de som spiser en boks hver dag . Det er jo ikke sen som er problemet, men personen. Jeg nyter is et par ganger, i motsetning til den andre som fråtser hver dag.slik er det med alkohol også. Jeg nyter det til mat osv, blir aldri full.

Anonymous poster hash: 20470...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alkohol hadde blitt lansert i dag hadde det blitt totalforbudt. Det gjør utrolig mye skade. Jeg drikker selv, men man merker jo at det er et giftstoff, både når det inntas og dagen derpå. Det er utrolig mye negativt som skjer som følge av alhoholrus, drap og voldtekter og sykdom og ulykker og økonomisk ruin. Det bør egentlig forbys.



Anonymous poster hash: 9148e...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg har sett alt for mye av den mørke siden med alkohol til at jeg kan si noe som helst posetivt om det.

For min del fører alohol bare med seg faenskap for og si det rett ut.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Du vet jo ingenting om det TS, for det første tror du at alle som drikker alkohol må bli sørpedritings, og for det andre så bedømmer du denne rusfølelsen utenfra, for du har aldri vært full selv. Du tar ikke med det elementet at det er en rus engang.

Jeg drikker alkohol fordi jeg synes det smaker godt med en iskald øl i sola eller en god vin til maten. Jeg liker også rusfølelsen, det er sosialt, det gjør meg i godt humør, det gjør andre i godt humør. Det er gøy. YOLO.. ;)

Å bli for full er ikke særlig gøy, men dette kan man styre selv. Bakrus tar jeg som en del av pakka, what goes up, must come down. Jeg skjønner de som velger å drikke hakket mindre/sjeldnere enn meg, men de som ikke kan ta seg et glass godt rødt til biffen engang synes jeg direkte synd på. Livet er til for å nytes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...