Gå til innhold

Hvordan er klesstilen til typen deres?


Nokia

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Jeg kan ikke fordra dongeribukser hverken på kvinner eller menn.

Huff, du hadde ikke likt meg; sambo klager over at jeg går i dongeri 99% av tiden (men det finnes så mye fint i dongeri) :)

Men i dag har jeg svart dressbukse med hvite striper fra Mexx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg misliker ikke folk pga klesstilen da, heldigvis. Min personlige mening er bare at det ikke kler folk over tenårene. Skjønt samboeren min har én gammel mørkblå dongeribukse som er trang og han ser skikkelig lekker ut i den :wow: , så jeg burde kanskje revurdere min holdning til dongeri. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...min kjære går i det som passer ham... Han er litt over to meter høy så det skal et under til å finne bukser som passer ham (og så nekter han å kjøpe bukser over en viss sum også og det får man ikke om han skal ha lange nok bukser...)

Men det han har er ikke stygt, ikke ekstremt kult, men temmelig ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er håpløst casual. Men IT-folk kan man vel nesten ikke regne noe annet med?

Kjenner meg igjen.

Min er cand.scient, og han kler alltid på seg det som ligger øverst i skapet...

Blåser egentlig litt i det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en siv.ing som har en casual/classic stil.

Bruker mye skjorter som skal være nøytrale og ensfargete. Men han har heldigvis kjøpt seg ett par fine skjorter med litt mønster, som han kler veldig godt. Skoene skal være sorte i skinn. Hjemme går det mest i T-skjorter.

Jeg skulle ønske han kledte seg i en mer moderne stil. Men det er jo han som skal føle seg vel i klærne, så det er nok best å ikke blande seg inn.

Det der passet veldig godt på min type også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bruker som Poirot sin altfor dyre klær. Mest Boss, Filippa K Man, Sand og noen merkelige designergreier kjøpt på en butikk som heter Hassan og den dama eller noe lignende. Jeg synes han klær seg veldig pent (jeg ser ut som en sjuske i forhold), men alt for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kler seg i typisk Amerikanske college 'sosse' klær (American Eagle, Abercrombie & Fitch, GAP, Urban Outfitters osv).

Nå er han Amerikansk da, så det er vel ikke så rart. :tunge1:

Liker stilen hans godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke så verst faktisk.

Han bryr seg mer om klær enn det jeg gjør, men samtidig tenker han ikke så mye over hva som kler ham til tider.

Dessuten varierer det veldig. En dag kan han loffe rundt i en utslitt treningsbukse med hullete t-skjorte, den neste dresser han seg opp som bare rakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går som regel i dongri og t-skjorte/genser. om sommeren pleier han å gå i skjorter og det er skikkelig pent på ham.

Hvis han bare er hjemme og sløver så går han i store joggebukser, noe jeg liker, er så mye kosligere å krype opp i et mykt fang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense

Han er veldig glad i å pynte seg og på jobben bruker han cord bukser fra Gant , Boss eller vanlige dressbukser. Ellers s å går han i dongri som jeg digger på gutter :wow: . De er bukser fra Nudie som regel, men også litt Hugo. Da bruker han ofte tøffe t-shirt ilag med snikers. Ellers så bruker han skjorter. Helst de lyseblå..sukk..så pent til min mørke å høye mann.. :-) Må tilføye at jeg er gasnke så opptatt av klær og slikt så vi passer jo sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er IT-tekniker, og kler seg sporty casual. Alle bukser har minst 1 stor lomme, og nesten alle t-skjortene er sponsor-skjorter eller andre med sporslogoer på. Og når han skal møte kunder, er det pen dressbukse og en litt løs og pen skjorte.

Han kunne nok slått seg litt mer løs,så jeg har alliert meg med en kompis av ham. Neste gang han har mye penger, så skal kompisen, som stadig har utrolig kule klær, ta ham med ut og vise hvor de beste butikkene er. :D

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjæresten min er flink til og kle seg, men det jeg synes er så utrolig søtt er han han ALLTID liker det jeg kjøper til han. Han sier: "så lenge du liker det, er jeg fornøyd" Søtt, ikke sant :hjerter:

Han forrige typen min var helt håpløs. Elendig stil, og nektet å høre på "eksperten" (meg selvfølgelig)

-Deilig å kle opp et lekkert stykke mannfolk ass-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjæresten min er flink til og kle seg, men det jeg synes er så utrolig søtt er han han ALLTID liker det jeg kjøper til han. Han sier: "så lenge du liker det, er jeg fornøyd" Søtt, ikke sant :hjerter:

Søtt, eller tøffelhelt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min har langt hår og kler seg i svarte boots, svarte jeans og metalgensere og t-skjorter. er meget fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er IT-tekniker, og kler seg sporty casual. Alle bukser har minst 1 stor lomme, og nesten alle t-skjortene er sponsor-skjorter ....

I IT-firmaet samboeren min jobber i er det merkelig nok totalt ukult å få med T-skjorter med Microsoft, sponsorlogoer og slikt på, selv om de alltid får drøssevis på forskjellige kurs, seminarer og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er like glad i å shoppe som jeg er.Han går i merkeklær som regel(jean paul,energie,sand...)Kjempebra stil,jeg er ganske fornøyd i tillegg er han flink til å hjelpe meg og når jeg skal handle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LoisLane

Kjæresten min var flink til å kle seg på nittitallet... Nå er han ganske konservativ, jeg klager litt over at han er kjedelig. Men han har en vanskelig figur og kler ikke så godt spesielle moteklær. Kjekk er'n uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har også ganske elegant klesstil..akkurat nå er jeg jo singel ;) sigh men kan vel ha noe med at jeg selv er ekstremt opptatt av utseende/klesstil..og den veieen..lett å falle for slike! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...