Gå til innhold

Hvordan er klesstilen til typen deres?


Nokia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... sånn passe fornøyd og kommer med tips og vink når det er nødvendig, men han er nå "sin egen" så han må nesten få bestemme selv hvordan han vil se ut... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Kjæresten min er helt håpløs i klesveien, han er så "ute" at det er ganske sjarmerende. Hehe, blir glad når jeg tenker på han :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Njæ! Han går i ganske kule gensere og t-shorter, men buksene og skjortene hans er håpløse. Skal nok klare på en diskret måte å påvirke han, da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig "in" akkurat nå, men han har kledd seg slik helt siden jeg møtte han. Hvis noen har sett Maroon 5 videoen eller Thomas Dybdahl, så kler han seg veldig likt dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coral

Han har en sporty stil, som jeg liker godt. Men han har, etter min mening litt lite klær..Men mer en nok med to - tre bukser syns han, og da blir det slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Han kler seg klassisk avslappet med enkelte innslag av "lekenhet". Sjelden dress. Han bruker løsthengende linbukser med matchende overdeler. Ikke skjorter, heller gensere og t-skjorter. Han er "in" men samtidig tidløs. Han har mye klær. Han har alltid vært slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg traff han hadde han vel ærlig talt ingen klesstil. Han bare hoppet inn i det som måtte befinne seg i nærheten. Jeg har kjøpt en masse klær til ham, og vært med å rydde klesskapet hans for ubrukelige ting. Jeg kastet alle store t-skjorter, joggebukser og alt som var for stort - Han har en nydelig kropp, trenger å få vist den fram! Nå er stilen laidback og sexy. Han er kjempefornøyd! Og det er jeg og :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Min kjære er egentlig en drøm å kle opp; det har de sagt i flere eksklusive klesbutikker. For det meste bryr han seg ikke så mye om hva han går i, og kler seg ganske sporty. Det har jeg ikke noe som helst imot når han kan å kle seg for anledningen, og det kan han.

Det er liten vits i å overstyre hva kjæresten kler seg i, det er ikke klærne man er sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

min er ganske elendig når det gjelder klær..han har to like bukser som han går igjen i..han kjøper seg aldri noe..hva kan jeg gjøre? sukk..på jobb går han i skjorte og dressbukse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er håpløst casual. Men IT-folk kan man vel nesten ikke regne noe annet med? Jobber sakte, men sikkert for å bedre stilen, kjøpte bl.a en grå lin dressjakke for noen uker siden med stor suksess.

Ellers meldte jeg ham på homsepatruljen, og de likte søknaden min, og kom på besøk, og det første dama sa til ham var: Du er jo alt for pen til å være med! Tror dere han vokste da eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Hadde jeg gjort det, ville JEG blitt kastet ut...Men som du sier Imax, IT-folk=casual (min er siv.ing).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

kjärsten min er ökonomimann han, både privat og på jobb .. så det er liksom ikke så mye spesiellt og si om klärne. Veldig vanlige bare. Og jeg hjelper han og det er han veldig glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også sammen med en IT-fyr...Han kler seg veldig casual iallefall...Da vi ble sammen hadde han en tendens til å gå med for korte bukser...Det er det eneste jeg har kommentert direkte..(vel og merke pakket inn i en vits, men han tok den)

han liker best at jeg er med på shopping, så da får jeg jo sagt mitt da...

Er enig med Ethereal...Vi er ikke sammen med klærne!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjære jobber som selger, derfor blir det dressbukse og skjorte på hverdagene. Ellers er det stort sett olabukser med genser eller en litt kul skjorte. Ganske casual vil jeg si, men det er helt greit for meg.

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en siv.ing som har en casual/classic stil.

Bruker mye skjorter som skal være nøytrale og ensfargete. Men han har heldigvis kjøpt seg ett par fine skjorter med litt mønster, som han kler veldig godt. Skoene skal være sorte i skinn. Hjemme går det mest i T-skjorter.

Jeg skulle ønske han kledte seg i en mer moderne stil. Men det er jo han som skal føle seg vel i klærne, så det er nok best å ikke blande seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Men som du sier Imax' date=' IT-folk=casual (min er siv.ing).[/quote']

Langt fra alle. Kommer heeeeeeeeelt an på hva man jobber med innen IT det ;-) Ikke alle som er teknikere vettu`

Min mann (som ikke er i IT-bransjen ;-))har en særdeles kledelig laid back og trendy stil!!

Han trenger slett ikke hjelp av meg (eller noen andre for den saks skyld) til shopping. Han er usedvanlig flink til å kle seg så han tar seg svært bra ut i enhver anledning :-)

Høy og mørk og kjekk er han også :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er også IT-fyr (systemutvikler for å være nøyaktig) og jeg er svært fornøyd med klesstilen hans. Han går heldigvis ikke i de typiske "IT-skjortene" stappet nedi dongeribuksa. (Jeg kan ikke fordra dongeribukser hverken på kvinner eller menn og heldigvis bruker han ikke slike.) Stilen er vel en blanding av casual/classic/moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...