Gå til innhold

Problemer med utflod :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At han trekker ut pikken hans FØR sæden begynner å renne ut foreksempel?????

:klo:

Anonymous poster hash: 81838...b75

Ikke engang med store bokstaver klarte du å lese det på forrige side...

Beklager, men du er ikke skikket til å få barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok jeg er her igjen.

Nå satt jeg å så en film, anta fred og ingen fare. Så skulle jeg litt opp av sengen bare for å ordne dynen, slik at jeg ligger godt!! Da jeg la meg ned igjen og skulle fortsette filmen, så følte jeg noe sikkelig vått under meg, rett under rumpe området, det føltes som om det var i lakenet.

Det jeg tenkte var at jeg måtte ha sølt litt av vannet jeg hadde på nattbordet, men ville bare sjekke hvor alvorlig det var. Da jeg kom meg opp igjen og så hva som var under meg, holdt jeg på å besvime!!! Det var en damp med blod! Jeg skjønner ingenting, det kan umulig være mensen. Nettopp ferdig med det ( 2uker). Dessuten så pleier jeg å kjenne før jeg har mensen, minst 3 dager før. Jeg har den såkalte PMS som er ekstrem hos meg :P i tillegg får jeg alltid smerter på forhånd. Men dette her skjedde bare helt plustlig. Uten forvarsel. Uten smerter. INGENTING.

Kan noen vær så snill og fortelle meg, hva som skjer med kroppen min?? Jeg er jo enda ung.........



Anonymous poster hash: 81838...b75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, dette er så teit, jeg klarer bare ikke å ta dette på alvor! Nekter å tro at noen som har sex har så lite peiling på prevensjon og precum og alt det der!.. Må le litt, dette kan ikke være annet enn trolling. Og TS, hvis du faktisk er seriøs nå, så hadde du nettop en spontanabort. Synes egentlig ikke dette er noe å tulle om. Hvis du mener dette som du skriver her, så er du tydeligvis ikke gammel nok til å ha sex. :P



Anonymous poster hash: 47638...83c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, dette er så teit, jeg klarer bare ikke å ta dette på alvor! Nekter å tro at noen som har sex har så lite peiling på prevensjon og precum og alt det der!.. Må le litt, dette kan ikke være annet enn trolling. Og TS, hvis du faktisk er seriøs nå, så hadde du nettop en spontanabort. Synes egentlig ikke dette er noe å tulle om. Hvis du mener dette som du skriver her, så er du tydeligvis ikke gammel nok til å ha sex. :P

Anonymous poster hash: 47638...83c

Om jeg er seriøs eller ikke bør være en annen diskusjon. Jeg trenger virklig hjelp. leste litt på nette nå, det står det kan være livmorshalskreft :(((

Jeg tror ikke det var spontanabort, fordi har lest litt om det og det skal være smerter. Jeg hadde NULL smerter, kjennte absoultt ingeting. Jeg kjente ikke det rant ut av meg heller.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig få unge som får livmorhalskreft, så tror nok ikke det er dét det er. Få deg time hos gynekolog og ta vevsprøve om du er redd (og andre prøver). Er verre for deg om du har en slags sykdom som du går med, og sliter med det i fremtiden, enn å være redd hos gynekolog i 10 minutter. Vi her inne på KG er ikke leger. Kan forresten ikke tro at jeg sitter her å gir råd til ei som ligger med en som har kjæreste, når jeg selv har vært den som ble skikkelig såra fordi eksen min gjorde det mot meg.. Vær så snill å slutt med det, og bestill gynekologtime..!



Anonymous poster hash: 47638...83c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And here we go again.

For det første vil jeg gjerne vite hva du har gjort i mellomtiden. Har du avsluttet forholdet?

For det andre: hvorfor har du ikke gått til legen?

For det tredje: Ditt syke troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And here we go again.

For det første vil jeg gjerne vite hva du har gjort i mellomtiden. Har du avsluttet forholdet?

For det andre: hvorfor har du ikke gått til legen?

For det tredje: Ditt syke troll.

1. Nei har ikke avslutte forholdet. Desverre...

2. som sagt så var jeg hos legen uken før påske, men det var jeg kun plaget med ekstrem utflod. Blod greien skjedde idag.

3. ????

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig få unge som får livmorhalskreft, så tror nok ikke det er dét det er. Få deg time hos gynekolog og ta vevsprøve om du er redd (og andre prøver). Er verre for deg om du har en slags sykdom som du går med, og sliter med det i fremtiden, enn å være redd hos gynekolog i 10 minutter. Vi her inne på KG er ikke leger. Kan forresten ikke tro at jeg sitter her å gir råd til ei som ligger med en som har kjæreste, når jeg selv har vært den som ble skikkelig såra fordi eksen min gjorde det mot meg.. Vær så snill å slutt med det, og bestill gynekologtime..!

Anonymous poster hash: 47638...83c

Jeg er 23 år, snart 24.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei har ikke avslutte forholdet. Desverre...

2. som sagt så var jeg hos legen uken før påske, men det var jeg kun plaget med ekstrem utflod. Blod greien skjedde idag.

3. ????

Anonymous poster hash: 81838...b75

Herregud, skaff deg et liv og avslutt forholdet før du sårer fler enn hun andre. Du drar til legen på nytt og ber om psykolog i samme slengen, kanskje noe seksualundervisning og.

Troll, du er et troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skaff deg et liv og avslutt forholdet før du sårer fler enn hun andre. Du drar til legen på nytt og ber om psykolog i samme slengen, kanskje noe seksualundervisning og.

Troll, du er et troll.

Slutt å mas om å avslutte forholdet.

Så lei av den sytingen deres.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du! Nå får du igjen fra "karma" for at du holder på som du gjør! Dette er sykt! Avslutt forholdet!



Anonymous poster hash: f1f17...a9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...