Gå til innhold

Problemer med utflod :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DET kan jeg ikke gjøre, så følelseløs er jeg ikke. Hvis han forteller det selv så er det mye bedre enn at hun får vite det av meg. Dessuten så vil jeg ikke ha problemer, om jeg forteller henne det, og han finner ut at jeg har fortalt alt, så vet jeg faktisk ikke hva som kommer til å skje,hvordan han reagerer osv.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Hoff stakkar deg da? Vil ikke ha problemer? Vil redde sin egen ræv? Staaaakkar liten tenk om han blir sint på deg da?? Jeg brekker meg.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoff stakkar deg da? Vil ikke ha problemer? Vil redde sin egen ræv? Staaaakkar liten tenk om han blir sint på deg da?? Jeg brekker meg.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Det er ikke det jeg sier, men forholdet mellom meg og han er ikke så seriøst, det er nesten bare sex, så det betyr ikke noe. Hadde det vært seriøse greier og han lover meg ditten og datten så ja, da hadde jeg vurderet å ta opp tråden med henne....

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Men en mann er ikke utro med damen med mindre det er noe alvorlig i forholdet?

Anonymous poster hash: 81838...b75

Å jorda, forholdet hjemme kan være helt fantastisk, men han er bare ikke moden nok til å oppføre seg, å tenke langt nok (og ikke kun tenke med pikken)

DET kan jeg ikke gjøre, så følelseløs er jeg ikke. Hvis han forteller det selv så er det mye bedre enn at hun får vite det av meg. Dessuten så vil jeg ikke ha problemer, om jeg forteller henne det, og han finner ut at jeg har fortalt alt, så vet jeg faktisk ikke hva som kommer til å skje,hvordan han reagerer osv.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Nei, det er kanskje derfor du burde avslutte hele den kvalmende tingen du holder på med og la han fortelle det selv, om han noen gang vil. Jeg syntes forsatt ikke synd på deg, du fortjener å få et spark bak og gjøre noe med livet ditt istedet for knulle med en mann som skal faen meg gifte seg! Tenker du i det hele tatt over hva du har gjort?! Om du forteller og han blir sur på deg? F*ck that! Han burde aldri prate til deg igjen. Han burde også bli alene. Umoralske og kvalmende mennesker.

Det er ikke det jeg sier, men forholdet mellom meg og han er ikke så seriøst, det er nesten bare sex, så det betyr ikke noe. Hadde det vært seriøse greier og han lover meg ditten og datten så ja, da hadde jeg vurderet å ta opp tråden med henne....

Anonymous poster hash: 81838...b75

Det er nesten bare sex? Du er faen meg kvalmende ass. Ta dette fra en som har sittet i hun andre sine sko.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du er steril. Ja, slemt av meg, men det virker som det er de dummeste drittkjerringene som får unger med en annen kvinnes mann, mens mange andre kanskje aldri får barn. Skulle nesten vært slik at slike drittkjerringer som ts kunne tvangssteriliseres. En mindre idiot i fremtiden.

Anonymous poster hash: 90d25...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jorda, forholdet hjemme kan være helt fantastisk, men han er bare ikke moden nok til å oppføre seg, å tenke langt nok (og ikke kun tenke med pikken)

Nei, det er kanskje derfor du burde avslutte hele den kvalmende tingen du holder på med og la han fortelle det selv, om han noen gang vil. Jeg syntes forsatt ikke synd på deg, du fortjener å få et spark bak og gjøre noe med livet ditt istedet for knulle med en mann som skal faen meg gifte seg! Tenker du i det hele tatt over hva du har gjort?! Om du forteller og han blir sur på deg? F*ck that! Han burde aldri prate til deg igjen. Han burde også bli alene. Umoralske og kvalmende mennesker.

Enig! Du skriver jo at det ikke betyr noe? Hva gjør det så da hvis han blir sur?! SO WHAT?!

Jeg håper at du er steril. Ja, slemt av meg, men det virker som det er de dummeste drittkjerringene som får unger med en annen kvinnes mann, mens mange andre kanskje aldri får barn. Skulle nesten vært slik at slike drittkjerringer som ts kunne tvangssteriliseres. En mindre idiot i fremtiden.

Anonymous poster hash: 90d25...7ba

Signerer.... Fysj for en oppførsel.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du er steril. Ja, slemt av meg, men det virker som det er de dummeste drittkjerringene som får unger med en annen kvinnes mann, mens mange andre kanskje aldri får barn. Skulle nesten vært slik at slike drittkjerringer som ts kunne tvangssteriliseres. En mindre idiot i fremtiden.

Anonymous poster hash: 90d25...7ba

Bare håp videre du. Jeg har vært gravid før, så det er liten sjanse og bli steril nå.. er fortsatt ung og frisk(bank på bordet). Utenom utfloden da, men det har sikkert du og. ikke slemt ment :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare håp videre du. Jeg har vært gravid før, så det er liten sjanse og bli steril nå.. er fortsatt ung og frisk(bank på bordet). Utenom utfloden da, men det har sikkert du og. ikke slemt ment :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Man trenger ikke være født steril for å være det altså.. Just saying. Kan fort skje at man BLIR steril.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være født steril for å være det altså.. Just saying. Kan fort skje at man BLIR steril.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Som sagt LITEN sjanse, JUST SAYING :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du han kan "kontrollere" at ikke du blir gravid når dere ikke bruker prevensjon?

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt LITEN sjanse, JUST SAYING :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Man skal ikke ønske vondt på andre men ja... Du er farlig nær. Får håpe dette er en spøk.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du han kan "kontrollere" at ikke du blir gravid når dere ikke bruker prevensjon?

:klaske:

Hun hadde tydeligvis ikke seksualundervisning på ungdomskolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du han kan "kontrollere" at ikke du blir gravid når dere ikke bruker prevensjon?

:klaske:

At han trekker ut pikken hans FØR sæden begynner å renne ut foreksempel?????

:klo:

Anonymous poster hash: 81838...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han trekker ut pikken hans FØR sæden begynner å renne ut foreksempel?????

:klo:

Anonymous poster hash: 81838...b75

TULLER DU?! Har du aldri hørt om precum?! Tror du ikke det kommer sæd i det hele tatt før han faktisk KOMMER helt? Har du aldri runka en fyr eller sugd en fyr? Skulle tro det ettersom du faktisk har sex... Eller kanskje ikke, du slutter jo aldri å overraske.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde tydeligvis ikke seksualundervisning på ungdomskolen.

Nei om jeg kansje ikke hadde det, men har lært meg nok av selve seksuallivet mitt med de sexparterne jeg har hatt gjonnom livet :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TULLER DU?! Har du aldri hørt om precum?! Tror du ikke det kommer sæd i det hele tatt før han faktisk KOMMER helt? Har du aldri runka en fyr eller sugd en fyr? Skulle tro det ettersom du faktisk har sex... Eller kanskje ikke, du slutter jo aldri å overraske.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Ja men herregud da, hvor stor sjanse er det å bli gravid gjennom precum??? da jeg hadde sex med eksen min holdt på vi med HOPPE AV SVINGEN i 2 år, men når han kom inni meg 2 eller 3 ganger så ble jeg gravid.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei om jeg kansje ikke hadde det, men har lært meg nok av selve seksuallivet mitt med de sexparterne jeg har hatt gjonnom livet :)

Anonymous poster hash: 81838...b75

Stakkars folk. Du har vel kanskje ikke gått på ungdomskolen heller da? Siden du ikke fikk undervisning i et ganske stort tema.

Ja men herregud da, hvor stor sjanse er det å bli gravid gjennom precum??? da jeg hadde sex med eksen min holdt på vi med HOPPE AV SVINGEN i 2 år, men når han kom inni meg 2 eller 3 ganger så ble jeg gravid.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Haha, nå håper jeg så inderlig at dette er troll. ER DU DUM? Hva tror du precum er? En hard penis? Ta å sett deg ned å les i et oppslagsverk og få noe vett inn i skallen.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja men herregud da, hvor stor sjanse er det å bli gravid gjennom precum??? da jeg hadde sex med eksen min holdt på vi med HOPPE AV SVINGEN i 2 år, men når han kom inni meg 2 eller 3 ganger så ble jeg gravid.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Sjansen er VELDIG stor! Det skal en liten tilfeldighet til for at du blir det, og bare det at du vil utsette deg selv og han for dette sier jo litt om hvor dum, trangsynt, og slem du egentlig er.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er VELDIG stor! Det skal en liten tilfeldighet til for at du blir det, og bare det at du vil utsette deg selv og han for dette sier jo litt om hvor dum, trangsynt, og slem du egentlig er.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Ok jeg har fattet det, BRUK KONDOM.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg har fattet det, BRUK KONDOM.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Dette kunne du lært om du hadde vært på ungdomskolen og hatt den seksualundervisningen som foregikk der. Common knowledge.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg har fattet det, BRUK KONDOM.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Trenger ikke gjøre det for MIN del, kanskje hvis du lar vær så får tilbake det du fortjener for din drittoppførsel.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...