AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei. jeg har problemer med utfloden min og generelt underlivet mitt. Foreksempel idag så dusja jeg sikkelig kl 8:30 ca. Vasket meg nedentil ordentlig, uten og skylle sjeden ( har hørt det er ikke bra). Problem: Nå sitter jeg her med ekstremt mye utflod, bruker ikke truse er ikke vits blir bare våte etter noen minutter. Det er så mye utflod at det kjennes litt øverst på lårene mine, de renner liksom, ikke nok med det så lukter det også. Vet ikke om det er ekstremt da, men når jeg legger hånden min nedentil og lukter på den så lukter det litt sånn reke aktig lukt. Jeg har jo nettopp dusjet, så jeg skjønner ikke. Bakgrunn: Hadde sex, for 2dager siden helt etter det så har det blitt verre, det er jo sånn før sexen også men etter sex blir det alltid verre! Det er samme partner, har hatt den samme siden oktober. Kan også legge til at jeg vokser meg nedentil 1 gang i månden, gjør det på en salong, dette har jeg gjort i 4 år da, tror ikke det har noe å si. Konklusjon: Var hos legen for en uke siden, og fortalte alt. Hun tok blodprøve og urinprøve. Begge prøvene var helt bra, hun sa at det ikke var noe galt. Hva skal jeg gjøre? er dette normalt? er det normalt og lukte sånn?? Jeg er liksom aldri trygg, selvom jeg dusjer og skal ha sex etter noen timer, er jeg redd det lukter, å som regel så gjør det også. Itilegg kommer det ut luft fra skjeden etter sex( mens typen ligger der og hører :/ ) Hjelp meg Anonymous poster hash: 81838...b75
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Hei. jeg har problemer med utfloden min og generelt underlivet mitt. Foreksempel idag så dusja jeg sikkelig kl 8:30 ca. Vasket meg nedentil ordentlig, uten og skylle sjeden ( har hørt det er ikke bra). Problem: Nå sitter jeg her med ekstremt mye utflod, bruker ikke truse er ikke vits blir bare våte etter noen minutter. Det er så mye utflod at det kjennes litt øverst på lårene mine, de renner liksom, ikke nok med det så lukter det også. Vet ikke om det er ekstremt da, men når jeg legger hånden min nedentil og lukter på den så lukter det litt sånn reke aktig lukt. Jeg har jo nettopp dusjet, så jeg skjønner ikke. Bakgrunn: Hadde sex, for 2dager siden helt etter det så har det blitt verre, det er jo sånn før sexen også men etter sex blir det alltid verre! Det er samme partner, har hatt den samme siden oktober. Kan også legge til at jeg vokser meg nedentil 1 gang i månden, gjør det på en salong, dette har jeg gjort i 4 år da, tror ikke det har noe å si. Konklusjon: Var hos legen for en uke siden, og fortalte alt. Hun tok blodprøve og urinprøve. Begge prøvene var helt bra, hun sa at det ikke var noe galt. Hva skal jeg gjøre? er dette normalt? er det normalt og lukte sånn?? Jeg er liksom aldri trygg, selvom jeg dusjer og skal ha sex etter noen timer, er jeg redd det lukter, å som regel så gjør det også. Itilegg kommer det ut luft fra skjeden etter sex( mens typen ligger der og hører :/ ) Hjelp meg Anonymous poster hash: 81838...b75 Sikker på at det ikke er sæd da som ikke har rent ordentlig ut?Anonymous poster hash: 5b8ba...1c0
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 jeg tenker at det kan være to ting. sædrester, eller at du har baktriell vaginose. http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/bakteriell-vaginose-1343.html
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 jeg tenker at det kan være to ting. sædrester, eller at du har baktriell vaginose. http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/bakteriell-vaginose-1343.html Jeg håper inderlig det er ikke sædrester, han sier jo at han ikek komme inni meg, og jeg har sagt ifra at jeg ikke vil bli gravid nå og det vet han. Vet ikke om han lyver for meg. Men jeg har stusset noen ganger fordi når han er inni meg så merket jeg at han kommer, og jeg finner aldri sæd på sengen eller kroppen etter sex, kun skjeden min som renner. Tror dere han vil gjøre meg gravid, uten at jeg vil det?? Anonymous poster hash: 81838...b75
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Jeg håper inderlig det er ikke sædrester, han sier jo at han ikek komme inni meg, og jeg har sagt ifra at jeg ikke vil bli gravid nå og det vet han. Vet ikke om han lyver for meg. Men jeg har stusset noen ganger fordi når han er inni meg så merket jeg at han kommer, og jeg finner aldri sæd på sengen eller kroppen etter sex, kun skjeden min som renner. Tror dere han vil gjøre meg gravid, uten at jeg vil det?? Anonymous poster hash: 81838...b75 du veit hva prevansjon er håper jeg? ellers får du virkelig skylde på deg selv om du blir gravid.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Hei. jeg har problemer med utfloden min og generelt underlivet mitt. Foreksempel idag så dusja jeg sikkelig kl 8:30 ca. Vasket meg nedentil ordentlig, uten og skylle sjeden ( har hørt det er ikke bra). Problem: Nå sitter jeg her med ekstremt mye utflod, bruker ikke truse er ikke vits blir bare våte etter noen minutter. Det er så mye utflod at det kjennes litt øverst på lårene mine, de renner liksom, ikke nok med det så lukter det også. Vet ikke om det er ekstremt da, men når jeg legger hånden min nedentil og lukter på den så lukter det litt sånn reke aktig lukt. Jeg har jo nettopp dusjet, så jeg skjønner ikke. Bakgrunn: Hadde sex, for 2dager siden helt etter det så har det blitt verre, det er jo sånn før sexen også men etter sex blir det alltid verre! Det er samme partner, har hatt den samme siden oktober. Kan også legge til at jeg vokser meg nedentil 1 gang i månden, gjør det på en salong, dette har jeg gjort i 4 år da, tror ikke det har noe å si. Konklusjon: Var hos legen for en uke siden, og fortalte alt. Hun tok blodprøve og urinprøve. Begge prøvene var helt bra, hun sa at det ikke var noe galt. Hva skal jeg gjøre? er dette normalt? er det normalt og lukte sånn?? Jeg er liksom aldri trygg, selvom jeg dusjer og skal ha sex etter noen timer, er jeg redd det lukter, å som regel så gjør det også. Itilegg kommer det ut luft fra skjeden etter sex( mens typen ligger der og hører :/ ) Hjelp meg Anonymous poster hash: 81838...b75 Det kalles fittefis og er helt normalt. Det skjer med alle i ny og ne Anonymous poster hash: 48d4a...58e 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Er det sånn hver dag hele syklusen da, eller bare innimellom? Når man har eggløsning er det vanlig med økt utflod. Så om du ikke går på hormonell prevensjon, så er det jo en mulig grunn. Anonymous poster hash: e92e5...571
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Noen får økt utflod under eggløsning og før mens. Det andre jeg tenker er at det kan være bakteriell vaginose. Spesielt siden du sier det har blitt verre etter sex. Da blir det ofte vannete og mye utflod. Lukter det noe? Anonymous poster hash: 04312...d5b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Ja det lukter litt. men jeg har jo tatt de prøvene hos legene, hu sa at jeg var helt frisk :/. Hun tok blod og urinprøve Anonymous poster hash: 81838...b75
Chloe- Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 DU KAN BLI GRAVID SELV OM HAN IKKE HAR UTLØSNING INNI SKJEDEN DIN. SKAFF DEG PREVENSJON!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 DU KAN BLI GRAVID SELV OM HAN IKKE HAR UTLØSNING INNI SKJEDEN DIN. SKAFF DEG PREVENSJON! Hvorfor skriker du til meg ? Anonymous poster hash: 81838...b75
Chloe- Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Hvorfor skriker du til meg ? Anonymous poster hash: 81838...b75 Fordi du skal legge merke til det jeg skriver. Det kan være ditt livs viktigste lekse.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Ja det lukter litt. men jeg har jo tatt de prøvene hos legene, hu sa at jeg var helt frisk :/. Hun tok blod og urinprøve Anonymous poster hash: 81838...b75 Blodprøve og urinprøve? Tok hun ikke en gynekologisk undersøkelse? Anonymous poster hash: 04312...d5b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Blodprøve og urinprøve? Tok hun ikke en gynekologisk undersøkelse? Anonymous poster hash: 04312...d5b Nei.....Jeg fortalte henne omtrent alt jeg skrev nå. Og hun sa vi skal ta noen prøver, så tok hu disse. Men hun ville først føre den tingen inni skjeden min for å ta prøven , så spurte jeg om det ikke finnes ett annet måte? hun sa jo disse prøvene er akuratt det samme. så da ville jeg heller ta det siden det viser samme resultat ifølgde legen... Anonymous poster hash: 81838...b75
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Fordi du skal legge merke til det jeg skriver. Det kan være ditt livs viktigste lekse. Jeg trodde at jeg har allerede den beste prevensjonen, nemlig forloveden hans :D. Jeg tenkte siden han er forlovet ( snart gift) så vil han sikkert ikke gjøre meg gravid, derfor slipper jeg å tenke på det Anonymous poster hash: 81838...b75
kaffekjærring Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 (endret) Forresten så kan sæden lukte litt som klor hvis du ikke viste det fra før. Er jo såklart forskjell fra mann til mann men jeg tenker hvis det ikke lukter "reker" en dag, men klor isteden så kanskje har han kommet inni deg! Du får prøve feks lactal som du får kjøpt på apoteket hvis du feks tenker at det kan være ubalanse av PH i underlivet. Jeg har ikke prøvd det selv men kjenner ei som prøvde det og hun sa at det var bra. Og som andre sier.. BRUK PREVANSJON! du kan bli gravid fordeom "stor skuddet" ikke går av inni deg!! Endret 26. april 2014 av kaffekjærring
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. april 2014 #17 Skrevet 26. april 2014 Jeg trodde at jeg har allerede den beste prevensjonen, nemlig forloveden hans :D. Jeg tenkte siden han er forlovet ( snart gift) så vil han sikkert ikke gjøre meg gravid, derfor slipper jeg å tenke på det Anonymous poster hash: 81838...b75 du har aldri hørt om precum??? jeg håper seriøst du spiller dum nå!
dillyduzit Skrevet 26. april 2014 #18 Skrevet 26. april 2014 Jeg trodde at jeg har allerede den beste prevensjonen, nemlig forloveden hans :D. Jeg tenkte siden han er forlovet ( snart gift) så vil han sikkert ikke gjøre meg gravid, derfor slipper jeg å tenke på det Anonymous poster hash: 81838...b75 Wait what? Er det du som skal gifte deg med han, eller har du sex med en mann som skal gifte seg med en annen? Om siste, kvalmende. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #19 Skrevet 26. april 2014 du har aldri hørt om precum??? jeg håper seriøst du spiller dum Ja jeg har hørt om det.... Siste....... Anonymous poster hash: 81838...b75
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #20 Skrevet 26. april 2014 Nei.....Jeg fortalte henne omtrent alt jeg skrev nå. Og hun sa vi skal ta noen prøver, så tok hu disse. Men hun ville først føre den tingen inni skjeden min for å ta prøven , så spurte jeg om det ikke finnes ett annet måte? hun sa jo disse prøvene er akuratt det samme. så da ville jeg heller ta det siden det viser samme resultat ifølgde legen... Anonymous poster hash: 81838...b75 Da må du gå tilbake og si at det ikke har blitt bedre og at du mistenker at det kan være bakteriell vaginose. Be om en gynekologisk undersøkelse og at hun tester deg for klamydia og bakteriell vaginose. Kan du pule kan du ta en GU (gynekologisk undersøkelse altså). Jeg trodde at jeg har allerede den beste prevensjonen, nemlig forloveden hans :D. Jeg tenkte siden han er forlovet ( snart gift) så vil han sikkert ikke gjøre meg gravid, derfor slipper jeg å tenke på det Anonymous poster hash: 81838...b75 Du er jo helt idiot. Det at han er forlovet forandrer ingenting på saken om at du kan bli gravid. Det hjelper ikke uansett hvor mye han vil at du IKKE skal bli gravid, når du faktisk fysisk kan bli det. Anonymous poster hash: 04312...d5b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå