Gå til innhold

Problemer med utflod :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei viss du vil kan du komme hjem til meg så jeg kan lukte på utfloden din :)



Anonymous poster hash: 7fa48...127
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel da burde du vite at du kan bli gravid! å vil man ikke bli det så bruker man prevansjon!

Prevensjon *

Anonymous poster hash: 7fa48...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du samvittighet til det? Og hvordan har han samvittighet til det? For det første virker jo dere begge to ganske dumme når du 1. ikke bruker prevensjon og ikke vet hva precum er 2. Når han ikke bruker kondom. Du burde være fullstendig klar over at du kan fint bli gravid uten at han har kommet i deg, det er nettopp derfor det er noe som heter precum. Å bruke prevensjon er noe du burde ha lært på ungdomskolen, i verstefall på VGS. Jeg tenker bare på den andre damen som fortjener å vite om dette (og jeg håper at hun er somewhere på dette forumet slik at hun kan avslutte forholdet)

Hvor er moralen din? En annen ting, å ta en vaginal prøve vs en blodprøve kan vise to forskjellige ting og det burde du faen meg vite, så dum er du ikke. Det er ikke alt som dukker opp på blodprøvene vet du. Du skal ta en ny tur til legen, be om en vaginal prøve for graviditet, om du er gravid, ta abort og avslutte forholdet til denne mannen.

Jeg beklager om denne posten virker som et angrep, det er det virkelig ikke. Jeg er bare så sykt oppgitt over disse menneskene som ubevisst velger å såre andre mennesker, og særlig når det gjelder utroskrap. Putt dette bildet i hodet ditt; Du er den andre damen, du skal gifte deg og finner ut at mannen din er utro, men ikke bare det, hun er også gravid med hans barn.

Stakkars den andre damen.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gå tilbake og si at det ikke har blitt bedre og at du mistenker at det kan være bakteriell vaginose. Be om en gynekologisk undersøkelse og at hun tester deg for klamydia og bakteriell vaginose. Kan du pule kan du ta en GU (gynekologisk undersøkelse altså).

Du er jo helt idiot. Det at han er forlovet forandrer ingenting på saken om at du kan bli gravid. Det hjelper ikke uansett hvor mye han vil at du IKKE skal bli gravid, når du faktisk fysisk kan bli det.

Anonymous poster hash: 04312...d5b

Ja foresseten tok jeg kamydia testen også den var negativ heldigvis :) så det har jeg ikke.

Men nei jeg tørr ikke GU, gjøre det en gang før på grunn av jeg valgte abort ( eksen, ikke han jeg holder på med nå) og da måtte de ta den inn for å sjekke, og det gikk til helvete, kom etterhvert 4 sykepleier for å ro meg ned :/

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja foresseten tok jeg kamydia testen også den var negativ heldigvis :) så det har jeg ikke.

Men nei jeg tørr ikke GU, gjøre det en gang før på grunn av jeg valgte abort ( eksen, ikke han jeg holder på med nå) og da måtte de ta den inn for å sjekke, og det gikk til helvete, kom etterhvert 4 sykepleier for å ro meg ned :/

Anonymous poster hash: 81838...b75

Ja men da fortjener du hva enn det er du har!!!! FYSJ for en dårlig moral du har!!!

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja foresseten tok jeg kamydia testen også den var negativ heldigvis :) så det har jeg ikke.

Men nei jeg tørr ikke GU, gjøre det en gang før på grunn av jeg valgte abort ( eksen, ikke han jeg holder på med nå) og da måtte de ta den inn for å sjekke, og det gikk til helvete, kom etterhvert 4 sykepleier for å ro meg ned :/

Anonymous poster hash: 81838...b75

Vel, da får du se på utfloden som karma for at du ligger med en forlovet mann.

Anonymous poster hash: 04312...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du samvittighet til det? Og hvordan har han samvittighet til det? For det første virker jo dere begge to ganske dumme når du 1. ikke bruker prevensjon og ikke vet hva precum er 2. Når han ikke bruker kondom. Du burde være fullstendig klar over at du kan fint bli gravid uten at han har kommet i deg, det er nettopp derfor det er noe som heter precum. Å bruke prevensjon er noe du burde ha lært på ungdomskolen, i verstefall på VGS. Jeg tenker bare på den andre damen som fortjener å vite om dette (og jeg håper at hun er somewhere på dette forumet slik at hun kan avslutte forholdet)

Hvor er moralen din? En annen ting, å ta en vaginal prøve vs en blodprøve kan vise to forskjellige ting og det burde du faen meg vite, så dum er du ikke. Det er ikke alt som dukker opp på blodprøvene vet du. Du skal ta en ny tur til legen, be om en vaginal prøve for graviditet, om du er gravid, ta abort og avslutte forholdet til denne mannen.

Stakkars den andre damen.

Hvor er moralen din? hvor er din samvittighet til den ufødte ungen som er i mors mage? som du mener jeg burde avslutte livet på? hva har han skyld på det? du burde tenke litt før du snakker. Om jeg har ikke noe moral så er du ikke noe bedre når du sier jeg skal ta abort. Abort har jeg tatt før med eksen. det var lett valg for meg der og da på grunn av jeg var ung og umoden, hadde jeg blitt gravid nå så kommer jeg aldri til å ta abort. Er helt imot det.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er moralen din? hvor er din samvittighet til den ufødte ungen som er i mors mage? som du mener jeg burde avslutte livet på? hva har han skyld på det? du burde tenke litt før du snakker. Om jeg har ikke noe moral så er du ikke noe bedre når du sier jeg skal ta abort. Abort har jeg tatt før med eksen. det var lett valg for meg der og da på grunn av jeg var ung og umoden, hadde jeg blitt gravid nå så kommer jeg aldri til å ta abort. Er helt imot det.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Så ta nå litt forbanna ansvar da! Tenk hvis du hadde blitt gravid da?! Er du gått inn for å ødelegge for denne mannen eller?!

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er moralen din? hvor er din samvittighet til den ufødte ungen som er i mors mage? som du mener jeg burde avslutte livet på? hva har han skyld på det? du burde tenke litt før du snakker. Om jeg har ikke noe moral så er du ikke noe bedre når du sier jeg skal ta abort. Abort har jeg tatt før med eksen. det var lett valg for meg der og da på grunn av jeg var ung og umoden, hadde jeg blitt gravid nå så kommer jeg aldri til å ta abort. Er helt imot det.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Beklager, abort er ditt valg, ikke mitt.

Men du spør meg om min moral? For real? Det er du som har sex med en mann som er forlovet, det er du som øddelegger et annet menneske og det er du som er dum nok til å ikke bruke prevensjon. Ikke kall meg umorlask når det er nettopp det du er. Hvordan tror du det føles å være den som sitter hjemme mens kjæresten din eller kommende mannen din er ute å knuller en annen dame som ikke klarer å bruke prevensjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da får du se på utfloden som karma for at du ligger med en forlovet mann.

Anonymous poster hash: 04312...d5b

Dessverre er jeg ikke den type menneske som har tro på karma og sånn tulle ting(hva kalles det nå igjen.....?) :fnise:

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er jeg ikke den type menneske som har tro på karma og sånn tulle ting(hva kalles det nå igjen.....?) :fnise:

Anonymous poster hash: 81838...b75

Rart du ikke tror på det når du får det servert på sølvfat her. LYKKE til..... NOT

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, abort er ditt valg, ikke mitt.

Men du spør meg om min moral? For real? Det er du som har sex med en mann som er forlovet, det er du som øddelegger et annet menneske og det er du som er dum nok til å ikke bruke prevensjon. Ikke kall meg umorlask når det er nettopp det du er. Hvordan tror du det føles å være den som sitter hjemme mens kjæresten din eller kommende mannen din er ute å knuller en annen dame som ikke klarer å bruke prevensjon?

Ok

Til mitt forsvar så visste det jeg ikke i begynnelsen av forholdet...Ja jeg vet det er dumt av meg, stakkars hun andre damen, det er så klart helt sant. Jeg er jo ikke helt følelseløs ovenfor henne.Men nå har det allerede skjedd.....

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Til mitt forsvar så visste det jeg ikke i begynnelsen av forholdet...Ja jeg vet det er dumt av meg, stakkars hun andre damen, det er så klart helt sant. Jeg er jo ikke helt følelseløs ovenfor henne.Men nå har det allerede skjedd.....

Anonymous poster hash: 81838...b75

Ja men du velger likevel å fortsette forholdet, så jo... du er veldig følelsesløs spør du meg... Forferdelig.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Til mitt forsvar så visste det jeg ikke i begynnelsen av forholdet...Ja jeg vet det er dumt av meg, stakkars hun andre damen, det er så klart helt sant. Jeg er jo ikke helt følelseløs ovenfor henne.Men nå har det allerede skjedd.....

Anonymous poster hash: 81838...b75

Med tanke på hva du har skrevet tidligere i tråden, så jo du virker faktisk litt følelsløs. Det er greit at du har hatt problemer hos gynekologen og hva du har vært igjennom, men tenker du over hva du faktisk har gjort? Det jeg syntes du skal gjøre er å ta en tlf til hun andre og fortelle hva du har gjort. Du har øddelagt henne, da kan du like gjerne gjøre det samme mot deg og, det fortjener du. Hun er mer verdt enn å leve en løgn resten av livet. Hun er viktigere enn så. Jeg prøver ikke å virke bedre enn deg, men du har seriøst en liten jobb å gjøre. Jeg skal være ærlig å si at jeg fint kunne ha ignorert at du har sex med en mann som er forlovet, men etter å ha vært i hun andre sine sko så er det du gjør kvalmende, ikke bare mot hun, men både hun, han og deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja men du velger likevel å fortsette forholdet, så jo... du er veldig følelsesløs spør du meg... Forferdelig.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

Ok

Men en mann er ikke utro med damen med mindre det er noe alvorlig i forholdet?

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bullshit. Det går ikke an å være så stokk dum.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Men en mann er ikke utro med damen med mindre det er noe alvorlig i forholdet?

Anonymous poster hash: 81838...b75

Du trenger ikke engang å PRØØØVE og rettferdigjøre dette. Du SUGER... rett og slett... som person. Jeg har egentlig ingen andre ord på det.

Anonymous poster hash: f1f17...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hva du har skrevet tidligere i tråden, så jo du virker faktisk litt følelsløs. Det er greit at du har hatt problemer hos gynekologen og hva du har vært igjennom, men tenker du over hva du faktisk har gjort? Det jeg syntes du skal gjøre er å ta en tlf til hun andre og fortelle hva du har gjort. Du har øddelagt henne, da kan du like gjerne gjøre det samme mot deg og, det fortjener du. Hun er mer verdt enn å leve en løgn resten av livet. Hun er viktigere enn så. Jeg prøver ikke å virke bedre enn deg, men du har seriøst en liten jobb å gjøre. Jeg skal være ærlig å si at jeg fint kunne ha ignorert at du har sex med en mann som er forlovet, men etter å ha vært i hun andre sine sko så er det du gjør kvalmende, ikke bare mot hun, men både hun, han og deg selv.

DET kan jeg ikke gjøre, så følelseløs er jeg ikke. Hvis han forteller det selv så er det mye bedre enn at hun får vite det av meg. Dessuten så vil jeg ikke ha problemer, om jeg forteller henne det, og han finner ut at jeg har fortalt alt, så vet jeg faktisk ikke hva som kommer til å skje,hvordan han reagerer osv.

Anonymous poster hash: 81838...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...