Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått tilsnakk for å mate den sultne babyen deres i offentlighet. Hva svarer dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble aldri snakket til, og jeg ammet over alt.

Derimot ble jeg snakket til en gang da jeg luft tørket, så der var jeg litt mer forsiktig.

Anonymous poster hash: a4c65...b72
Skrevet

Aldri fått tilsnakk. Dessuten skal det godt gjøres å se noe av puppen i det hele tatt.

Skrevet

Derimot ble jeg snakket til en gang da jeg luft tørket, så der var jeg litt mer forsiktig.

Lufttørket du ute blant folk?
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 3692c...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Lufttørket du ute blant folk?

Ja.

Det er vel ikke så veldig rart, har sett andre gjøre det samme.

Gjest New_Girl
Skrevet

Ja.

Å amme er ikke rart, men å sitte og vifte med puppene bar etterpå er rart. Om du ikke er på stranden da.

• Liker 15
Skrevet

Ja.

Jo, det er høyst uvanlig.
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Å amme er ikke rart, men å sitte og vifte med puppene bar etterpå er rart. Om du ikke er på stranden da.

Jeg vifter ikke med puppene, og om noen ikke forstår eller har et steinalder syn på amming, er ikke det mitt problem. Men som jeg sa, det ble rabalder en gang, dessverre kom jeg ikke på å si noe.

Skal man pådra seg brystbetennelse fordi man er redd for å støte noen?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article773254.ece

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet alle at det er anbefalt å lufttørke, så du trenger ikke linke om det. Med mindre du aldri var hjemme med ungen, så får du ikke brystbetennelse så fort altså. Helt utrolig hva enkelte folk får seg til å gjøre!

Anonymous poster hash: f7c10...b50

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fy fader, du skal være glad du ikke møtte på meg da....

Anonymous poster hash: 34963...158

• Liker 3
Skrevet

Da skjønner jeg godt at du ble snakket til.

• Liker 9
Skrevet

Jo, det er høyst uvanlig.

Og man trenger ikke lufttørke HVER gang man ammer. De få gangene man er på kafe går det an å la vær. Tenker heller det er noen som liker å provosere.

• Liker 4
Skrevet

Virker som noen folk går inn i en boble når de ammer. Hadde en venninne som satt med begge de melkesprengte puppene sine i friluft i 20 min da jeg og kjæresten var på babybesøk. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og enda verre var det for han andre. "Ikkeglo-ikkeglo-ikkeglo..."

• Liker 10
Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av Sol79
Skrevet

Jeg vifter ikke med puppene, og om noen ikke forstår eller har et steinalder syn på amming, er ikke det mitt problem. Men som jeg sa, det ble rabalder en gang, dessverre kom jeg ikke på å si noe.

Skal man pådra seg brystbetennelse fordi man er redd for å støte noen?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article773254.ece

Hvis du på død og liv må lufttørke den gangen du er på cafe, hva med å enten gå på do eller bare henge et skjerf/sjal over skuldrene slik at det skjuler puppene? Jeg ammet alltid i offentlighet, men ikke en eneste gang måtte "uskyldige" restaurantgjester se på puppene mine.

For å sette det litt på spissen: amming er naturlig, men det er å gå på do også. Du lukker uansett dodøren når du er på offentlig sted.

• Liker 5
Skrevet

Virker som noen folk går inn i en boble når de ammer. Hadde en venninne som satt med begge de melkesprengte puppene sine i friluft i 20 min da jeg og kjæresten var på babybesøk. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og enda verre var det for han andre. "Ikkeglo-ikkeglo-ikkeglo..."

Herregud, jeg tror jeg hadde takket for meg og reist. Erre mulig!

Skrevet (endret)

Hvis du på død og liv må lufttørke den gangen du er på cafe, hva med å enten gå på do eller bare henge et skjerf/sjal over skuldrene slik at det skjuler puppene? Jeg ammet alltid i offentlighet, men ikke en eneste gang måtte "uskyldige" restaurantgjester se på puppene mine.

For å sette det litt på spissen: amming er naturlig, men det er å gå på do også. Du lukker uansett dodøren når du er på offentlig sted.

Jeg ammet også overalt, til og med ute på offentlige benker, men viste aldri en flik av pupp! Det var ikke vanskelig i det hele tatt.

Endret av KG dama
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo lett tre inn i en mellomting. En venninne av meg pleier å trekke igjen ammetoppen, men hun venter en stund før hun trer på BH og ammeinnlegget igjen, så antar det er en form for lufttørking "light"... Som er veldig diskre...

Anonymous poster hash: 970bd...232
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke uenig at man kan prøve å ha noe foran, eller sette seg litt vekk. Episoden skjedde på toget, jeg var trøtt og trodde jeg var alene, så satte ei dame seg ned tvers over og hentet konduktøren, hadde hun høflig gitt beskjed hadde jeg selvfølgelig akseptert det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...