Gjest constance90 Skrevet 7. mai 2014 #381 Del Skrevet 7. mai 2014 Nei, du skrev den inn etterpå. Ja, jeg måtte poengtere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. mai 2014 #382 Del Skrevet 7. mai 2014 TM Design er Ikea i en finere forpakning. Kvaliteten er rævva og alle rosabloggerne og andre "interiørfantaster" drømmer om disse. Det er billige møbler som ikke holder særlig lenge. Anonymous poster hash: cb825...bcc Kopierer ikke TM Design Rivièra Maison? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #383 Del Skrevet 7. mai 2014 Kopierer ikke TM Design Rivièra Maison? Billige kopier av ting som finnes fra før ja. Kvaliteten er ikke høy, en venninne av meg (hun er typen som leser blogger) kjøpte stoler derfra og etter 2 år var de helt morkne og så så slitte og ubrukelige ut. De kostet nesten 4000 kr stykket. Personlig liker jeg ikke den stilen, men smaken er som baken. Riviera maison er så "mainstream" på vestkant at det har blitt kjedelig. Ler alltid litt når jeg ser småting derfra eller går på badet og får svøpe mine hender i vaskekluter fra Lexington.. Anonymous poster hash: cb825...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 7. mai 2014 #384 Del Skrevet 7. mai 2014 Billige kopier av ting som finnes fra før ja. Kvaliteten er ikke høy, en venninne av meg (hun er typen som leser blogger) kjøpte stoler derfra og etter 2 år var de helt morkne og så så slitte og ubrukelige ut. De kostet nesten 4000 kr stykket. Personlig liker jeg ikke den stilen, men smaken er som baken. Riviera maison er så "mainstream" på vestkant at det har blitt kjedelig. Ler alltid litt når jeg ser småting derfra eller går på badet og får svøpe mine hender i vaskekluter fra Lexington.. Anonymous poster hash: cb825...bcc Hva mener du er ok, kult, bra, akseptabelt da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #385 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva mener du er ok, kult, bra, akseptabelt da? Jeg driter i interiørtrender, jeg er opptatt av funksjonalitet og kvalitet. Om man har puter og vaskekluter fra Lexington, dilldall fra Riviera Maison, Panthonekopper, bilder av Kate Moss på veggene og annet sier det ikke mer enn at du er en ekstrem konsumist som er veldig lett å lede. Derfor tar jeg meg den frihet å humre litt i fred også. Anonymous poster hash: cb825...bcc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #386 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg driter i interiørtrender, jeg er opptatt av funksjonalitet og kvalitet. Om man har puter og vaskekluter fra Lexington, dilldall fra Riviera Maison, Panthonekopper, bilder av Kate Moss på veggene og annet sier det ikke mer enn at du er en ekstrem konsumist som er veldig lett å lede. Derfor tar jeg meg den frihet å humre litt i fred også. Anonymous poster hash: cb825...bcc Selv humrer jeg av de som absolutt må poengtere hvor originale og u-main-streeme de er.Anonymous poster hash: 3f7c5...a2b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hodor Skrevet 7. mai 2014 #387 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) De åpner showroom om 13 dager, det er neppe tilfeldig. Anonymous poster hash: cb825...bcc Sorry dersom jeg virker uoppdatert, men hva i helsikke er et "Showroom"? Er det noe lignende den avdøde nettbutikken "Treasures", der ting ble solgt for 750% av markedverdi i sammenligning med eBay? Endret 7. mai 2014 av Hodor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 8. mai 2014 #388 Del Skrevet 8. mai 2014 Showroom = Ett sted du kan komme å se produktene. De har ingen vanlig butikk/utsalgssted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #389 Del Skrevet 8. mai 2014 Til og med "sloppy junk" må hun dandere pent på green gate servise. TENK hvor kul hun hadde vært om hun viste frem at selv i dette sterile huset ligger pizzaesken innimellom på bordet lg det spises med henda. Nekter og tro at LK også har hemtet green gaten...Anonymous poster hash: d0c31...cf8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #390 Del Skrevet 8. mai 2014 Til og med "sloppy junk" må hun dandere pent på green gate servise. TENK hvor kul hun hadde vært om hun viste frem at selv i dette sterile huset ligger pizzaesken innimellom på bordet lg det spises med henda. Nekter og tro at LK også har hemtet green gaten...Anonymous poster hash: d0c31...cf8 Man må kjøre 15 min etter å ha hentet pizzaen. Så må man dandere for å ta bilder. Jeg tenker at pizzaen ble skikkelig sloppy for å ta bilder. Men vi vet jo alle at FF ikke er storspist; så de gjorde det vel ETTER måltidet. Så utrolig slitsomt det må være å leve slikt, jeg blir dårlig bare av tanken Det har gått for seg i kommentarfeltet i dag dog Anonymous poster hash: cb825...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #391 Del Skrevet 8. mai 2014 Lk et uten på en times kjøretur for en ferdigpizza?????! Anonymous poster hash: a935e...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #392 Del Skrevet 8. mai 2014 Lk et uten på en times kjøretur for en ferdigpizza?????! Anonymous poster hash: a935e...b0d HUn hadde jo migrene stakkars...Anonymous poster hash: 96303...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #393 Del Skrevet 8. mai 2014 Absolutt alt hun/de gjør er galt! Og da snakker vi om alt fra den minste ting dere klarer å grave opp. Det er jo helt fantastisk! Sitter å blar et par sider her, og det ene etter det andre dukker opp. Første som slo meg var at de her kan da umulig ha et liv, som ble til alvorlige diagnoser, som igjen bare ble til "Stakkars" For det kan umulig være godt å være så fyllt med hat og bitterhet at man ikke engang klarer å la en blogger man ikke engang liker være i fred. Er ikke det ene galt så er det det andre (selv om det ikke er noe big issue overhodet), og skal banne på at dersom hun hadde gjort det så mange "råder" henne til så skal man banne på at det også ville vært horribelt! Uffameg... 2014-generasjonen svar på kikkert og naboer, bare at dere tør å gjøre dette offentlig uten symøtegjengen og bak et anonymt brukernavn på nett (det er vel kanskje derfor det er lettere å hetse og mobbe) Dere lever jo nærmest livet via "FF" slik dere holder på her. Det er mildt sagt skremmende. Hvem i all verden tar seg nær av noe som kommer fra slike kjerringer egentlig? Største turn-off som finnes, usikkerhet, jantelov, sjalusi, mobbing og gribber. Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mai 2014 #394 Del Skrevet 8. mai 2014 Ser ikke helt hva som er feil med å legge pizzastykkene over på fat, det gjør vi også... har t.o.m green gate-service 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #395 Del Skrevet 8. mai 2014 Absolutt alt hun/de gjør er galt! Og da snakker vi om alt fra den minste ting dere klarer å grave opp. Det er jo helt fantastisk! Sitter å blar et par sider her, og det ene etter det andre dukker opp. Første som slo meg var at de her kan da umulig ha et liv, som ble til alvorlige diagnoser, som igjen bare ble til "Stakkars" For det kan umulig være godt å være så fyllt med hat og bitterhet at man ikke engang klarer å la en blogger man ikke engang liker være i fred. Er ikke det ene galt så er det det andre (selv om det ikke er noe big issue overhodet), og skal banne på at dersom hun hadde gjort det så mange "råder" henne til så skal man banne på at det også ville vært horribelt! Uffameg... 2014-generasjonen svar på kikkert og naboer, bare at dere tør å gjøre dette offentlig uten symøtegjengen og bak et anonymt brukernavn på nett (det er vel kanskje derfor det er lettere å hetse og mobbe) Dere lever jo nærmest livet via "FF" slik dere holder på her. Det er mildt sagt skremmende. Hvem i all verden tar seg nær av noe som kommer fra slike kjerringer egentlig? Største turn-off som finnes, usikkerhet, jantelov, sjalusi, mobbing og gribber. Anonymous poster hash: 1df8e...c4c Jeg sier som Louise Angelica jeg; Oh, bitch please... Anonymous poster hash: cb825...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #396 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg sier som Louise Angelica jeg; Oh, bitch please... Anonymous poster hash: cb825...bcc Hehe, ta en titt på det som er skrevet her da. Om du ikke evner å se det selv så står det verre til enn det jeg fryktet... Hadde vært moro om alle som drev med sånn drittslenging måtte ha svart for handlingene sine og mistet sin anonymitet, da skulle jeg for en gang skyld nytt å sett mobbing, hets og uthengelse. Er nok en grunn for at dere holder på slik tenker jeg, og det er ikke denne bloggeren ansvarlig for. Har man det bra med seg selv, er attraktiv og selvsikker så har man aldri noen grunn for å senke seg til nivået for å hetse andre for muligens å få det bittelitt bedre selv. Er bare sjeleglad for at jeg ikke holder på slik selv. Håper dere ikke har barn dere lærer bort holdningene til. Jammen ikke rart at det er så mye mobbing på skoler når det finnes slike foresatte. Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 8. mai 2014 #397 Del Skrevet 8. mai 2014 Ser ikke helt hva som er feil med å legge pizzastykkene over på fat, det gjør vi også... har t.o.m green gate-service Jeg også 😄 Dog ikke green gate service. Jeg bruker t.o.m kniv og gaffel når jeg spist pizza 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #398 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg også 😄 Dog ikke green gate service. Jeg bruker t.o.m kniv og gaffel når jeg spist pizza 😱 Det var ikke selve det å spise fra tallerken som var poenget, det kan jeg gjøre selv innimellom. Det var mer hele "pakka"... At det nok en gang til og med når hun lå som et slakt med migrene, kunne hun ikke vise en humoristisk (og ikke plettfri) side av seg selv. Uansett hvor mye hun vil fremstå sånn vet vi alle at selv hun gjør noen smågrisete ting innimellom. Hvorfor ikke bare slappe av litt (kanskje migrenen gir seg da og)Anonymous poster hash: d0c31...cf8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #399 Del Skrevet 8. mai 2014 Selv humrer jeg av de som absolutt må poengtere hvor originale og u-main-streeme de er.Anonymous poster hash: 3f7c5...a2b "Poengterer" man alt man sier? I så fall sins jei at D r skikkli teit å pongtere att noen pongterer lizzam.Anonymous poster hash: 0e207...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #400 Del Skrevet 8. mai 2014 Det var ikke selve det å spise fra tallerken som var poenget, det kan jeg gjøre selv innimellom. Det var mer hele "pakka"... At det nok en gang til og med når hun lå som et slakt med migrene, kunne hun ikke vise en humoristisk (og ikke plettfri) side av seg selv. Uansett hvor mye hun vil fremstå sånn vet vi alle at selv hun gjør noen smågrisete ting innimellom. Hvorfor ikke bare slappe av litt (kanskje migrenen gir seg da og)Anonymous poster hash: d0c31...cf8 Om hun ville fremstilt seg selv som plettfri og perfekt så ville hun ikke skrevet at hun ville tilbringe kvelden foran tven til det var sengetid ville hun vel? Ei heller ville hun ikke skrevet at hun har en dårlig dag og at hun har migrene. Er det plettfri? Vet ikke med deg, men jeg ser på en kveld foran Tven med Dexter og pizza som å slappe av hvertfall. Om hun vil spise pizza med kniv, gaffel, og på tallerken så har hun sin fulle rett til å gjøre det... Hva folk skal legge seg oppi... Anonymous poster hash: 20ef0...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg