Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Shhh! Hun har ikke lagt på seg ett gram siden tenårene, basta!

Anonymous poster hash: a29bd...ea7

Sier man at hun har lagt på seg på de rette stedene er litt annet enn å si "Se der ja, mammakiloene har rast på? Du er fin da ;) "

Frekke folk fortjener frekke svar. Har sett flere ganger at hun har svart takk på at andre har kommentert vekten posivit uten en skjult agenda om å såre henne.

Synes fortsatt hun har en fantastisk trent kropp mange kan se langt etter. Synes også hun ser flottere og mer ungdommelig ut nå.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier man at hun har lagt på seg på de rette stedene er litt annet enn å si "Se der ja, mammakiloene har rast på? Du er fin da ;) "

Frekke folk fortjener frekke svar. Har sett flere ganger at hun har svart takk på at andre har kommentert vekten posivit uten en skjult agenda om å såre henne.

Synes fortsatt hun har en fantastisk trent kropp mange kan se langt etter. Synes også hun ser flottere og mer ungdommelig ut nå.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

Du griper etter halmstrå.

Om man legger på seg noen kilo under graviditeten så heter det mammakilo. Det er ikke negativt betinget med mindre man er overvektig, noe FF åpenbart ikke er og det er hun nok meget klar over selv også.

Hun ser mye bedre ut enn hva hun har gjort på flere år, så jeg kan ikke fatte hvordan noen klarer å tolke dette negativt.

Anonymous poster hash: cb825...bcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du griper etter halmstrå.

Om man legger på seg noen kilo under graviditeten så heter det mammakilo. Det er ikke negativt betinget med mindre man er overvektig, noe FF åpenbart ikke er og det er hun nok meget klar over selv også.

Hun ser mye bedre ut enn hva hun har gjort på flere år, så jeg kan ikke fatte hvordan noen klarer å tolke dette negativt.

Anonymous poster hash: cb825...bcc

Jeg tror enkelte skriver det i en tone for å provosere.

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du griper etter halmstrå.

Om man legger på seg noen kilo under graviditeten så heter det mammakilo. Det er ikke negativt betinget med mindre man er overvektig, noe FF åpenbart ikke er og det er hun nok meget klar over selv også.

Hun ser mye bedre ut enn hva hun har gjort på flere år, så jeg kan ikke fatte hvordan noen klarer å tolke dette negativt.

Anonymous poster hash: cb825...bcc

Nei, jeg griper ikke etter halmstrå. Poenget er at Fotballfrue ikke godkjenner negative kommentarer (noe jeg forstår meget godt) og den eneste måten å få innpass der er å skrive passiv-agressive innlegg. Frekkhet kamuflert i "hyggelige" meldinger, som på ingen måte, og det lyser godt gjennom. Var jo et som ble linket til her for ikke lenge siden som skulle bevise hvor fæl Fotballfrue var. Kommentaren hun svarte at hun fortsatt hadde samme størrelse gikk som følger : Ja, du har jo fått større rumpe, større lår bredere hofter, etterfulgt av en haug av usaklig kritikk. Det er veldig tydelig hva som er intensjonen her da, og jeg forstår veldig godt hvorfor hun svarer som hun gjør.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Som på ingen måte er ment hyggelig.



Anonymous poster hash: 1df8e...c4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg griper ikke etter halmstrå. Poenget er at Fotballfrue ikke godkjenner negative kommentarer (noe jeg forstår meget godt) og den eneste måten å få innpass der er å skrive passiv-agressive innlegg. Frekkhet kamuflert i "hyggelige" meldinger, som på ingen måte, og det lyser godt gjennom. Var jo et som ble linket til her for ikke lenge siden som skulle bevise hvor fæl Fotballfrue var. Kommentaren hun svarte at hun fortsatt hadde samme størrelse gikk som følger : Ja, du har jo fått større rumpe, større lår bredere hofter, etterfulgt av en haug av usaklig kritikk. Det er veldig tydelig hva som er intensjonen her da, og jeg forstår veldig godt hvorfor hun svarer som hun gjør.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

Herregud, hun bestemmer vel selv hva hun vil godkjenne? Dersom et innlegg er passivt-aggressivt står hun da helt fri til å ikke la det gå igjennom? Dama er vel ikke så dum at hun ikke ser når dette er tilfellet.

Kritikerne hennes er åpenbart ikke de eneste til å gå alt i sømmene.

FF blir med i Det Nye-jenta (som ingen ser på) i år og. Hvor mange år tror dere det går før familien Eriksen får sitt eget realityshow? Det må jo bli den ultimate enden på visa.

Anonymous poster hash: cb825...bcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Herregud, hun bestemmer vel selv hva hun vil godkjenne? Dersom et innlegg er passivt-aggressivt står hun da helt fri til å ikke la det gå igjennom? Dama er vel ikke så dum at hun ikke ser når dette er tilfellet.

Kritikerne hennes er åpenbart ikke de eneste til å gå alt i sømmene.

FF blir med i Det Nye-jenta (som ingen ser på) i år og. Hvor mange år tror dere det går før familien Eriksen får sitt eget realityshow? Det må jo bli den ultimate enden på visa.

Anonymous poster hash: cb825...bcc

Dama lyver så nesa vokser. "jeg får ingen kritiske kommentarer jeg", etterfulgt av det tårevåte, årlige "det er så synd på meg, alle kritiserer meg" innlegget

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama lyver så nesa vokser. "jeg får ingen kritiske kommentarer jeg", etterfulgt av det tårevåte, årlige "det er så synd på meg, alle kritiserer meg" innlegget

Hvor har hun skrevet at hun ikke får kritiske kommentarer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har hun skrevet at hun ikke får kritiske kommentarer?

Folk dikter opp sin egen virkelighet for å ha noe å ta henne på. Nesten litt fascinerende. Alt hun sier, og gjør blir snudd opp ned, en fjær blir til ti høns, alt for å ha et lite håp om å hetse/latterligjøre. Spiller ingen rolle om det er løgn eller spekuleringer. Heksa må brennes må vite. :fnise: Jeg har mer tiltro til Jehovas Vitner enn denne gjengen her inne for å si det mildt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Newbitch

Folk dikter opp sin egen virkelighet for å ha noe å ta henne på. Nesten litt fascinerende. Alt hun sier, og gjør blir snudd opp ned, en fjær blir til ti høns, alt for å ha et lite håp om å hetse/latterligjøre. Spiller ingen rolle om det er løgn eller spekuleringer. Heksa må brennes må vite. :fnise: Jeg har mer tiltro til Jehovas Vitner enn denne gjengen her inne for å si det mildt.

Og fansen dikter opp sin egen virkelighet. Fotballfrue ER jo perfekt. Og gjør ingenting galt. Skulle hun gjøre noe feil, er det alle andres feil, eller så har folk hacket seg inn på blogge hennes for å ta henne

Idioter

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fansen dikter opp sin egen virkelighet. Fotballfrue ER jo perfekt. Og gjør ingenting galt. Skulle hun gjøre noe feil, er det alle andres feil, eller så har folk hacket seg inn på blogge hennes for å ta henne

Idioter

Nei, jeg er ingen fan. Jeg er ikke i aldersgruppen, og besøker bloggen sjeldent. Har ingen formening om henne positivt eller negativt. Noe galt gjør hun vel, jeg er ingen dommer, eller politi, så det er nok ikke min oppgave å belære henne om hva som er rett og galt. Dersom du er såå i mot den "perfekte" tilværelsen hennes, hvorfor bryr du deg da? Kan du ikke bare la henne være og konsentrere deg om ditt eget liv? Du klarer ikke engang linke til påstander som du kommer med her.

Idiot kan du nok være selv.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi ræva så gedigen ut i det skjørtet

Og så?

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar over her :)
Har ikke noen meninger frem eller tilbake om dama og bloggen egentlig, men reagerer veldig på at hun skriver rett ut "Ja, det er helt trygt :)" ved spørsmål om det er trygt å bruke selvbruning og spray tan når man har en baby.

Det er kjemikalier i spray tan som kan være farlige for lunger og respirasjonssystemet om man puster inn for mye av det. Fra lungene kan det og spres videre til blodet. Blant annet et stoff som kalles forkortet DHA (Dihydroxyacetone). Det finnes ingen forskning for at spray tan holder seg fast på hudens øverste hudlag ved kontakt med andre. Hvordan vet hun da at babyen eller andres babyer som hun svarer på kommentarene til ikke kan få det i seg ved å ligge inntil mødrene sine e.l.?

Voksne er jo fornuftige nok til å holde pusten ved spraying så de ikke puster inn kjemikaliene og ikke "sutte" på sin egen hud, er ikke dette noe babyer typisk gjør? Har ikke baby selv så kan ikke uttale meg der, men har da opplevd det når jeg har holdt babyer at de gjerne gaper over en og "sutter" på huden hvis de ligger inntil en.

Selv om jeg ikke har noen fra eller til-meninger om FF er jeg ikke overbegeistret over mannen hennes etter å ha lest bloggen hans, og han som er så ihuga fan av å lete opp forskningsartikler og være/uttale seg akademisk bør da ha gjort noe research på det, og hvis ikke; vite når man kan uttale seg om ting man vet og når man bør si "Det har jeg dessverre ikke kompetanse til å svare på, snakk med fastlegen din"? Mtp. at de driver selve bloggen sammen, selv om hun skriver og fronter den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neva; søk på Fotballfrue eller FF her inne, det ligger nok flere tusen innlegg og dokumentasjon på hva hun har gjort og sagt iløpet av årene:-)



Anonymous poster hash: cb825...bcc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...