Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker det ikke nå som babyen er så liten, fordi hun ofte slikker meg i halsgropen/smatter og sutter på meg. Regner med hun får i seg noe av stoffene fra selvbruningen da.Anonymous poster hash: 96303...dc7

Poenget mitt var at hun konkluderer med at det er ufarlig, så lenge det ikke er bevist farlig. Episk feil.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun syk denne våren også? Er ikke en liten til på tur? ;)

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noens seriøst sponse LK med en ny joggebukse. Herremin!!

Anonymous poster hash: a935e...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noens seriøst sponse LK med en ny joggebukse. Herremin!!

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Ufresht med folk som går i gamle joggebukser. Kanskje han burde droppe å kjøpe et LV-skopar i år, og heller invistere i en behagelig bukse. En vanlig, behagelig bukse.

Anonymous poster hash: 3f7c5...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hvordan ukens leserspørsmål aldri er om noe hun ikke tjener penger på å svare på... Ok, det står ikke noe annonse/reklame etc i dagens innlegg, men hun har tidligere reklamert for diverse joggesko så dette er vel bare et "påminnelsesinnlegg"

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har fotballgrue dobbelt så mange besøkere som neste på blogglista? Bruker hun botnets?



Anonymous poster hash: 37272...dd4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg, er ikke kjent for å være ærlige akkurat.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noens seriøst sponse LK med en ny joggebukse. Herremin!!

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Forklar meg. Hva er galt med at han benytter en joggebukse han har benyttet før? (Jeg vet ikke hvor ofte han har brukt den men tenker enkelte her har fullstendig oversikt på det) Eller var det det at den så slitt ut?

Uansett, poenget mitt er; Det er merkelig at noen her oppfordrer han til å kjøpe ny. Hvor mange ganger har ikke folk her klaget på overforbruket deres?

Blir mer og mer overbevist om at dere kun fiser i den retningen vinden blåser.

Konstruktiv kritikk, my ass.

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så harry hun så ut på de bildene hvor hun jogger med barnevogna.



Anonymous poster hash: cc152...f68
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt for den smale midje vet dere ;)



Anonymous poster hash: 1535c...28b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene dagen er det overforbruk - den neste er det at LK bør kjøpe ny bukse.
Så er det at Caroine spiser så lite og er et dårlig forbilde - og plutselig klages det på at de lager doble oppskrifter av fisk.no sine oppskrifter fordi de synes det blir litt lite.
Så en dag snakker man om at hun bør fortelle mer om når ting ikke er perfekt - og nå når hun for eksempel er syk skal det også kritiseres på en eller annen måte..
Og ikke minst når hun velger ikke bruke spraytan mens hun ammer - hadde hun gjort det ville omtrent 90% av dnne tråden gått løs på henne. Når hun ikke gjør det er det galt det og fordi hun ikke har beviser på at det er farlig for babyen?

Hva er greia?.. Må man alltid pirke ut?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene dagen er det overforbruk - den neste er det at LK bør kjøpe ny bukse.

Så er det at Caroine spiser så lite og er et dårlig forbilde - og plutselig klages det på at de lager doble oppskrifter av fisk.no sine oppskrifter fordi de synes det blir litt lite.

Så en dag snakker man om at hun bør fortelle mer om når ting ikke er perfekt - og nå når hun for eksempel er syk skal det også kritiseres på en eller annen måte..

Og ikke minst når hun velger ikke bruke spraytan mens hun ammer - hadde hun gjort det ville omtrent 90% av dnne tråden gått løs på henne. Når hun ikke gjør det er det galt det og fordi hun ikke har beviser på at det er farlig for babyen?

Hva er greia?.. Må man alltid pirke ut?

Hun bruker det mens hun ammer jo... Og lar ungen sin få det på seg, for babyer er jo i kontakt med mors hud Ila en dag og selvbruningen sitter i det øverste hudlaget som babyen smatter/sutter på.

Anonymous poster hash: 96303...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun bruker det mens hun ammer jo... Og lar ungen sin få det på seg, for babyer er jo i kontakt med mors hud Ila en dag og selvbruningen sitter i det øverste hudlaget som babyen smatter/sutter på.

Anonymous poster hash: 96303...dc7

Hvem har sagt at hun bruker selvbruning på brystene ungen ammer fra..? :klo:

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at hun bruker selvbruning på brystene ungen ammer fra..? :klo:Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

Ikke brystene, men tenker på hals, hender osv.

Anonymous poster hash: 96303...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offense, men er det virkelig noen bortsett fra ff som kjøper egen barnevogn for å bruke til joggetur?

Høres rimelig sprøtt og unødvendig ut, spør du meg.



Anonymous poster hash: 236a4...17c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra instagramvideoen: running with a cold, breathing like a whale, finished with number 2 for today......

Nummer to faktisk!

Hvorfor føler hun behov for å informere oss om at hun har bæsja i dag?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...