Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest auroravictoria

I hennes siste innlegg om hvite tilbehørfavoritter har hun "glemt" å merke det med annonse øverst. Og ang de hvite Birkenstock-sandalene i str 39 som hun har kjøpt/fått prøver hun å innbille oss at hun kommer til å bruke de in full public, både til shorts, skjørt og på stranden. Ja særlig, fotballfrue! Bare helsepersonell og eldre damer kan vise seg med slikt skotøy!

Anonymous poster hash: 1a9cc...b01

Uenig. Birkenstock er svært populært for tiden og kjendiser bruker de støtt og stadig. Ser ingen grunn til at hun ikke skal følge "moten". Hun elsker jo å gjøre det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hennes siste innlegg om hvite tilbehørfavoritter har hun "glemt" å merke det med annonse øverst. Og ang de hvite Birkenstock-sandalene i str 39 som hun har kjøpt/fått prøver hun å innbille oss at hun kommer til å bruke de in full public, både til shorts, skjørt og på stranden. Ja særlig, fotballfrue! Bare helsepersonell og eldre damer kan vise seg med slikt skotøy!

Anonymous poster hash: 1a9cc...b01

Ja, de er jo for små.

Hun kommer til å ha de på seg på et reklameinnlegg senere antgelig.

Vi får nok se et reklameinnlegg for en svart kjole/leopardclutch snart også.

Hun legger ofte ut en liten teaser som ikke merkes som reklame, noen dager før selve outfit innlegget kommer(med sponsede klær)

Anonymous poster hash: a935e...b0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livia says:

May 5, 2014 at 20:22

Ingen redigering på huden? Hvor er så føflekken i pannen som tydelig vises på bilder fra f.eks Vg eller Se og hør? ;)

Reply

Fotballfrue says:

May 6, 2014 at 11:19

Den har jeg fjernet for lenge siden… Folk altså…

Reply

Anonymous poster hash: 96303...dc7

Jeg vet ikke hva som er "lenge" i fotballfruens verden, men i "Good Morning America" reportasjen i kjølvannet av post-fødsel bildene var den i hvert fall til stede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Uenig. Birkenstock er svært populært for tiden og kjendiser bruker de støtt og stadig. Ser ingen grunn til at hun ikke skal følge "moten". Hun elsker jo å gjøre det :)

Ja det er populære for tiden, men de passer jo overhode ikke til stilen hennes. Blir litt som når hun reklamerte for den boblejakken på tidlig høst. Man ser at det ikke er hennes stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Ja, de er jo for små.

Hun kommer til å ha de på seg på et reklameinnlegg senere antgelig.

Vi får nok se et reklameinnlegg for en svart kjole/leopardclutch snart også.

Hun legger ofte ut en liten teaser som ikke merkes som reklame, noen dager før selve outfit innlegget kommer(med sponsede klær)

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Hun er god på det :-) Det er en grunn til at hun har klart å tjene så mye penger på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig lot meg ikke forfalle under graviditeten, men hva andre gjør får være opp til dem. Syns altså verken det ene eller andre for å svare på spørsmålet ditt.

http://www.vg.no/forbruker/helse/eksperter-hevder-selfies-kan-vaere-tegn-paa-lidelse/a/10139658/

Denne artikkelen oppsummerer fint hvorfor jeg fremdeles syns det er trist med det store utseendefokuset, og at en liten føflekk uten farge kan føles så sjenerende at den fjernes.

"Dysmorfofobi (BDD) er en sykdom som kjennetegnes av sykelig opptatthet av eget utseende, med overbevissthet på minimale «feil» eller imperfeksjoner."

Folk burde slappe litt mer av. Jobbe med selvtilliten istedet for smådetaljer med utseendet. Trist!

Forundrer meg ikke om sykdommen også kjennetegnes av at man er sykelig opptatt av andres utseende..

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundrer meg ikke om sykdommen også kjennetegnes av at man er sykelig opptatt av andres utseende..

Anonymous poster hash: 02763...d90

Om du mener jeg er sykelig opptatt av andres utseende så kan du gjerne begrunne hvorfor du tror det. Jeg har etter det jeg husker aldri kommentert noe i tråder som diskuterer utseende før, og har heller ikke sakt noe negativt om denne bloggerens utseende. Syns hun er pen, jeg! Det jeg er kritisk til er det forbildet hun er for yngre jenter, og egentlig generelt det fokuset på å være så himla perfekt som har blitt så vanlig i samfunnet. Jeg syns for eksempel ikke det er ok å redigere bilder der du selger sminke uten å si i fra om at du har gjort det, og jeg syns det er trist at verden har blitt slik at man forandrer på alt man ikke syns er perfekt med seg selv. Det er min mening, og det står jeg for. Latterliggjøringen og åpenbar hets som mange kommer med i denne tråden syns jeg ikke er ok.

Måten du svarte på i sted syns jeg forøvrig er veldig lite konstruktiv, og direkte umodent, men så vet jeg heller ikke hvor gammel du er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener jeg er sykelig opptatt av andres utseende så kan du gjerne begrunne hvorfor du tror det. Jeg har etter det jeg husker aldri kommentert noe i tråder som diskuterer utseende før, og har heller ikke sakt noe negativt om denne bloggerens utseende. Syns hun er pen, jeg! Det jeg er kritisk til er det forbildet hun er for yngre jenter, og egentlig generelt det fokuset på å være så himla perfekt som har blitt så vanlig i samfunnet. Jeg syns for eksempel ikke det er ok å redigere bilder der du selger sminke uten å si i fra om at du har gjort det, og jeg syns det er trist at verden har blitt slik at man forandrer på alt man ikke syns er perfekt med seg selv. Det er min mening, og det står jeg for. Latterliggjøringen og åpenbar hets som mange kommer med i denne tråden syns jeg ikke er ok.

Måten du svarte på i sted syns jeg forøvrig er veldig lite konstruktiv, og direkte umodent, men så vet jeg heller ikke hvor gammel du er.

? Nå må du ikke tolke i hytt og pine. Jeg snakket ikke om deg, aner ikke hva du som bruker her inne har skrevet om fotballfrue i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Nå må du ikke tolke i hytt og pine. Jeg snakket ikke om deg, aner ikke hva du som bruker her inne har skrevet om fotballfrue i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 02763...d90

Da beklager jeg. :) Trodde du var samme personen som jeg "diskuterte" med tidligere og som jeg postet den linken som svar til. My bad! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kommentaren min var ment seriøst. Eller så må man jo anse uttalelsen som ukonstruktiv i seg selv (kjennetegn på sykdommen). Det er jo helt vilt hvor mye enkelte henger seg opp i utseendet til f.eks. fotballfrue. Må jo være en slags "tilstand" det også tenker jeg.



Anonymous poster hash: 02763...d90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kommentaren min var ment seriøst. Eller så må man jo anse uttalelsen som ukonstruktiv i seg selv (kjennetegn på sykdommen). Det er jo helt vilt hvor mye enkelte henger seg opp i utseendet til f.eks. fotballfrue. Må jo være en slags "tilstand" det også tenker jeg.

Anonymous poster hash: 02763...d90

Tror "tilstanden" som de verste kritikerene lider av er dårlig selvtillit. Kan ikke skjønne andre årsaker til å gjøre narr av andre mennesker for utseende enn det. Konstruktiv kritikk, refleksjoner over bloggerne som forbilde osv er en ting, men latterliggjørelse er en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke det blitt et arr der hvis føflekken, humpen eller hva den kalles ble tatt bort? Jeg ville fjerne en føflekk på halsen, men legen sa arret ville bli stygt så fikk ikke. Hva da midt i pannen??

Og hvorfor var ikke denne superstjernen på Met Galla i New York i går, der alle superstjerner var???? ;):)



Anonymous poster hash: 1535c...28b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke det blitt et arr der hvis føflekken, humpen eller hva den kalles ble tatt bort? Jeg ville fjerne en føflekk på halsen, men legen sa arret ville bli stygt så fikk ikke. Hva da midt i pannen??

Og hvorfor var ikke denne superstjernen på Met Galla i New York i går, der alle superstjerner var???? ;):)

Anonymous poster hash: 1535c...28b

Kanskje den ble fryst? Har ikke så mye peiling på slikt. Men angående stygge arr så kommer det vel an på størrelsen av det man fjerner også tenker jeg.

Anonymous poster hash: 02763...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF bøyer seg i hatten. Lek med ord?

"Er det lov å si at jeg bøyer meg i hatten (haha) for dere? "

Anonymous poster hash: 96303...dc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF bøyer seg i hatten. Lek med ord?

"Er det lov å si at jeg bøyer meg i hatten (haha) for dere? "

Anonymous poster hash: 96303...dc7

Mer en "forsnakkelse", kanskje? Hun mener nok "jeg tar av meg hatten", tror du ikke? Hun er jo glad i hatter....

Anonymous poster hash: d4e97...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Bøyer seg i hatten" ble jo et nytt ordtak etter at en av langrennsjentene (?) forsnakket seg under OL.



Anonymous poster hash: 035b4...df4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bytter ut en ny sofa fordi det ble så mye putebanking, og kjøper en ny hardere sofa....og så skal hun ha masse puter i dag...igjen??!!! Jeg skjønner ikke.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bytter ut en ny sofa fordi det ble så mye putebanking, og kjøper en ny hardere sofa....og så skal hun ha masse puter i dag...igjen??!!! Jeg skjønner ikke.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Er du dum? Hun skriver at den gamle hadde for myke puter, hun ville ha fastere sofa! Det er da en vesentlig forskjell på å riste noen pynteputer og å måtte banke en hel sofa!

Anonymous poster hash: d9c1b...b20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...