Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der er du igjen, du har ikke svart på spørsmålet mitt. Hvor stiller hun kun i trusa på bilde? Hvor sier hun at hun trener 4 ganger om dagen?

Anonymous poster hash: 02763...d90

Jeg sitter ikke pal på KG, så kan ikke svare så fort du ønsker :) Var det ikke trusa hun stod i da det berømte etterfødsel bilde kom? Bh og truse , se min flate mage, såååå classy.......not.

Og hun trener gjerne 2-3 ganger daglig. Løper først ei mil, så trilletur med Nelia, så luftetur med hundene og gjerne litt mage og styrke på kvelden. Er ikke det fanatsisk treneregime? Jeg leser ike bloggen, men nyheter om denne Frua er jo på alle nettsteder. Hva er hun berømt for?? De som er berømte, kjente og virkelig kan noe har mye mer skjermet liv enn dette paret her. Jeg kan ikke forstå de ønsker å utlevere seg slik, uansett hvor mye de tjener på det. Penger er ikke alt.

Anonymous poster hash: 1535c...28b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter ikke pal på KG, så kan ikke svare så fort du ønsker :) Var det ikke trusa hun stod i da det berømte etterfødsel bilde kom? Bh og truse , se min flate mage, såååå classy.......not.

Og hun trener gjerne 2-3 ganger daglig. Løper først ei mil, så trilletur med Nelia, så luftetur med hundene og gjerne litt mage og styrke på kvelden. Er ikke det fanatsisk treneregime? Jeg leser ike bloggen, men nyheter om denne Frua er jo på alle nettsteder. Hva er hun berømt for?? De som er berømte, kjente og virkelig kan noe har mye mer skjermet liv enn dette paret her. Jeg kan ikke forstå de ønsker å utlevere seg slik, uansett hvor mye de tjener på det. Penger er ikke alt.

Anonymous poster hash: 1535c...28b

Ok, så BH OG truse altså...ikke kun truse. Overdrivelse nummer 1.

Hvor står det at hun løper en mil hver dag? Så man kan ikke trene om man har en baby som må trilles og ett par hunder som må luftes (som forøvrig mest sannsynlig luftes samtidig som trilletur) uten å bli kalt fanatisk? Overdrivelse nummer 2.

Ved første øyekast kan det se ut som om du har gode poeng men tenker man nærmere etter så er det stråmannsargumenter du kommer med. De passa jo godt til å få henne fremstå negativt da og det var vel det som var poenget ditt.

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter ikke pal på KG, så kan ikke svare så fort du ønsker :) Var det ikke trusa hun stod i da det berømte etterfødsel bilde kom? Bh og truse , se min flate mage, såååå classy.......not.

Og hun trener gjerne 2-3 ganger daglig. Løper først ei mil, så trilletur med Nelia, så luftetur med hundene og gjerne litt mage og styrke på kvelden. Er ikke det fanatsisk treneregime? Jeg leser ike bloggen, men nyheter om denne Frua er jo på alle nettsteder. Hva er hun berømt for?? De som er berømte, kjente og virkelig kan noe har mye mer skjermet liv enn dette paret her. Jeg kan ikke forstå de ønsker å utlevere seg slik, uansett hvor mye de tjener på det. Penger er ikke alt.

Anonymous poster hash: 1535c...28b

Og det er jo ganske utrolig at du kan påstå at hun trener 4 ganger daglig uten å lese bloggen. Sladder, slurv og vås.

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd ryddet for hets og avsporing. Vennligst hold dere for gode til å diskutere bloggernes babyer/barn

Kosemose, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skrev hun at hun var på trilletur i en park. Kan ikke ha vært lange trilleturen med det antrekket?

fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/05/DSC02984.jpg

Anonymous poster hash: 96303...dc7

Ja, det var jo et.. øh.. interessant antrekk for å trille tur i en park. Festkjole og sandaler med 10 cm stiletthæl.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo et.. øh.. interessant antrekk for å trille tur i en park. Festkjole og sandaler med 10 cm stiletthæl.

Så fint for henne da! Jeg skulle gjerne kledt meg så pent hver dag.

Anonymous poster hash: 0e8c2...074

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint for henne da! Jeg skulle gjerne kledt meg så pent hver dag.

Anonymous poster hash: 0e8c2...074

Er vel bare å slenge på seg 10cm heler og ta en tur i parken det...?

Anonymous poster hash: 0f457...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Det vises faktisk sykt godt at hun har airbrushet huden. Jeg så det når jeg zoomet inn ansiktsbildet. Du ser det godt under øyene - der har hun tatt vekk rynkene og ugjevnheter/nupper i huden eller i ansiktet. Jeg blir litt irritert over at hun kommenterer som hun gjør at "jeg har bare lagt filter rundt :/ "

Men hun vil kanskje holde disse redigerings greiene for seg selv. Blir likevel skuffet, da jeg liker bloggen godt.

Husker også for noen måneder siden hvor hun nekttet at hun hadde redigert et bilde med magen og byttet t.o.m bildet til det orginale når flere påpekte det. Da var det desverre for sent, og man kunne tydelig se før og etter-bilde da flere lagret det første. Hun nekter, men alle skjønner det.

Jaja...

Endret av auroravictoria
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også for noen måneder siden hvor hun nekttet at hun hadde redigert et bilde med magen og byttet t.o.m bildet til det orginale når flere påpekte det. Da var det desverre for sent, og man kunne tydelig se før og etter-bilde da flere lagret det første. Hun nekter, men alle skjønner det.

Jaja...

Var det ikke da bloggen hadde blitt hacket og ondsinnede personer hadde redigert bilde? :P

Anonymous poster hash: 1a9cc...b01

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Var det ikke da bloggen hadde blitt hacket og ondsinnede personer hadde redigert bilde? :P

Anonymous poster hash: 1a9cc...b01

Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det vises faktisk sykt godt at hun har airbrushet huden. Jeg så det når jeg zoomet inn ansiktsbildet. Du ser det godt under øyene - der har hun tatt vekk rynkene og ugjevnheter/nupper i huden eller i ansiktet. Jeg blir litt irritert over at hun kommenterer som hun gjør at "jeg har bare lagt filter rundt :/ "

Men hun vil kanskje holde disse redigerings greiene for seg selv. Blir likevel skuffet, da jeg liker bloggen godt.

Husker også for noen måneder siden hvor hun nekttet at hun hadde redigert et bilde med magen og byttet t.o.m bildet til det orginale når flere påpekte det. Da var det desverre for sent, og man kunne tydelig se før og etter-bilde da flere lagret det første. Hun nekter, men alle skjønner det.

Jaja...

Mener du det bildet av henne fra i fjor hvor hun hadde redigert den gravide magen sin mindre? Problemet var at arbeidet var så slett gjort at man så at trær og bygninger rundt plutselig også hadde fått en "bul". Noen la ut en GIF-fil av begge bildene, og der kunne man svært tydelig se redigeringen. Vet ikke om filen finnes fortsatt, da disse bildene brøt opphavsretten og følgelig ble fjernet fra KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You mean this?

output_pxgkEn.gif



Anonymous poster hash: a29bd...ea7
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

You mean this?

output_pxgkEn.gif

Anonymous poster hash: a29bd...ea7

Ja, just det. Mener også å huske at noen mente at det ikke var FF selv som hadde retusjert bildet, men noen av "haterne" som kun var ute for å ta henne. Beklageligvis for disse hadde enkelte lesere tatt skjermbilder e.l. av "før" og "etter"-bildene som viste at begge var hentet fra FFs blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Mener du det bildet av henne fra i fjor hvor hun hadde redigert den gravide magen sin mindre? Problemet var at arbeidet var så slett gjort at man så at trær og bygninger rundt plutselig også hadde fått en "bul". Noen la ut en GIF-fil av begge bildene, og der kunne man svært tydelig se redigeringen. Vet ikke om filen finnes fortsatt, da disse bildene brøt opphavsretten og følgelig ble fjernet fra KG

Ja, just det. Mener også å huske at noen mente at det ikke var FF selv som hadde retusjert bildet, men noen av "haterne" som kun var ute for å ta henne. Beklageligvis for disse hadde enkelte lesere tatt skjermbilder e.l. av "før" og "etter"-bildene som viste at begge var hentet fra FFs blogg.

Ja. Dette ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You mean this?

output_pxgkEn.gif

Anonymous poster hash: a29bd...ea7

Komisk! Men hun har jo redigert seg større?

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk! Men hun har jo redigert seg større?

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

Nei, hun redigerte seg mindre (som forventet). Det rettet ordet er vel trist.

Jeg finner det helt besynderlig at en mor på snart 30 år ikke klarer å være hjemme alene over lengre tid (les; timer/dag)

Anonymous poster hash: cb825...bcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, hun redigerte seg mindre (som forventet). Det rettet ordet er vel trist.

Jeg finner det helt besynderlig at en mor på snart 30 år ikke klarer å være hjemme alene over lengre tid (les; timer/dag)

Anonymous poster hash: cb825...bcc

Men lyktestolpen er skeiv når magen er større. Jeg går forbi den lyktestolpen hver dag, den er helt rett i real life.

Anonymous poster hash: 2d5a0...0a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fotballfrue egentlig en ''vorte'' i ansiktet? Hvor har det blitt av denne? Redigerer hun den vekk på hvert bilde?



Anonymous poster hash: 695ab...94d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Men lyktestolpen er skeiv når magen er større. Jeg går forbi den lyktestolpen hver dag, den er helt rett i real life. Anonymous poster hash: 2d5a0...0a3

Jeg er enig med deg at det ser ut som hun har redigert en større mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livia says:

May 5, 2014 at 20:22

Ingen redigering på huden? Hvor er så føflekken i pannen som tydelig vises på bilder fra f.eks Vg eller Se og hør? ;)

Reply

Fotballfrue says:

May 6, 2014 at 11:19

Den har jeg fjernet for lenge siden… Folk altså…

Reply

Anonymous poster hash: 96303...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...