AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #501 Del Skrevet 16. mai 2014 Det har gått så langt at i dag tastet jeg "forum.frueguiden.no" da jeg skulle inn på kg Anonymous poster hash: 9cd5e...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 16. mai 2014 #502 Del Skrevet 16. mai 2014 Neva; søk på Fotballfrue eller FF her inne, det ligger nok flere tusen innlegg og dokumentasjon på hva hun har gjort og sagt iløpet av årene:-) Anonymous poster hash: cb825...bcc Jojo, har fått med meg alle diskusjonene om jus-studiet hennes (for eksempel) og alt det der, men det er jo helt harmløst mtp. andres ve, vel og helse, og da i mine øyne ganske ubetydelig Som sagt, mener verken det ene eller det andre om henne, jeg leser bloggen hennes fordi den er lett underholdning fra anatomi-puggingen og sykdomslæren, akkurat som forumene her på KG er lett underholdning, men jeg reagerte på dette med spray tan-kommentarene bare Noen ganger er jeg enig med henne, andre ganger ikke, men ikke noe mer enn at jeg tenker på det i maks fem sekunder der og da. Dette derimot følte jeg litt sterkere rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. mai 2014 #503 Del Skrevet 16. mai 2014 Tråden er igjen ryddet. Denne gangen for avsporinger og hets. Tråden stenges. Kosemose, mod 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg