Lillemini Skrevet 6. mai 2014 #321 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Livia says: May 5, 2014 at 20:22 Ingen redigering på huden? Hvor er så føflekken i pannen som tydelig vises på bilder fra f.eks Vg eller Se og hør? Reply Fotballfrue says: May 6, 2014 at 11:19 Den har jeg fjernet for lenge siden Folk altså ReplyAnonymous poster hash: 96303...dc7 Huff, tenk å være så kritisk og perfeksjonistisk til eget utseendet at man må fjernere alle små skavanker. Det må være fryktelig slitsomt. Nå kan det jo selvfølgelig hende at den føflekken ble tatt bort av medisinske årsaker, men jeg tviler. Jeg leser fotballfruebloggen iblant, og syns det er lett underholdning på nivå med motemagasinene, men jeg kjenner h er glad jeg er voksen, og ikke en usikker 14-åring. Tenk på alle disse som har damen som idol og som får inprentet i hodet at perfeksjonisme er å være lytefri. Tror en av de tingene på den bloggen som har sjokkert meg mest faktisk var da hun fortalte om den nye hudpleieserien hun hadde begynt med, obagi nu-derm. Ikke at det er noe problem i seg selv at folk bruker tusenvis av kroner på hudpleieprodukter, men det var årsaken jeg reagerte på. Det som lå bak var nemlig at en hudpleier hadde fortalt henne at hun hadde noe underliggende talg på haken, og hun ble redd for at hun skulle få kviser i forbindelse med graviditet og fødsel. Jeg blir helt sjokkert. Ikke en eneste gang tenkte jeg på potensielle kviser da jeg gikk gravid, og om jeg hadde fått en kvise eller to i forbindelse med hormoner så hadde det virkelig ikke vært verdens undergang. Men dette er det altså ungjentene læres opp til av forbildene sine i dag; du er ikke perfekt før utseendet ditt er perfekt, og så lenge du har penger nok så kan perfeksjonisme oppnås. Endret 6. mai 2014 av Lillemini 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #322 Del Skrevet 6. mai 2014 hun har fjernet den uten å få noe som helst arr? DET er et under, halleluja Anonymous poster hash: cb825...bcc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #323 Del Skrevet 6. mai 2014 Herregud, dere oppfører dere som er gjeng mentalpasienter der dere sitter å zoomer inn og ut av bilder, saumfarer kommentarfeltet, leter etter gammel snusk i arkivet, spekulerer i arr. Si meg har dere i det hele tatt et eget liv? Ser dere ikke hvor sykt dette her er? Og det finnes flere av samme kaliber, det er vel det aller verste. Et råd dersom dere ikke er totalt ute: gå over innleggene deres, kom dere ut av den bitre/jantelov besettelsebobla (lat som det er en annen person) Er dere virkelig stolte av dette? Jeg klarer ikke engang å forestille meg hvor dumt det må se ut der dere sitter å bruker hele dagen på å granske bilder, bla i arkivet, zoome inn og ut, og kommer tilbake hit med et ekkelt selvfreds smil der dere fortsetter mobbingen. Visste at en del sladrekjerringer var ille, men det her tar virkelig kaka! Dette her er jo førsteklasses pensum for psykologi-studenter! Anonymous poster hash: 20ef0...2c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #324 Del Skrevet 6. mai 2014 Herregud, dere oppfører dere som er gjeng mentalpasienter der dere sitter å zoomer inn og ut av bilder, saumfarer kommentarfeltet, leter etter gammel snusk i arkivet, spekulerer i arr. Si meg har dere i det hele tatt et eget liv? Ser dere ikke hvor sykt dette her er? Og det finnes flere av samme kaliber, det er vel det aller verste. Et råd dersom dere ikke er totalt ute: gå over innleggene deres, kom dere ut av den bitre/jantelov besettelsebobla (lat som det er en annen person) Er dere virkelig stolte av dette? Jeg klarer ikke engang å forestille meg hvor dumt det må se ut der dere sitter å bruker hele dagen på å granske bilder, bla i arkivet, zoome inn og ut, og kommer tilbake hit med et ekkelt selvfreds smil der dere fortsetter mobbingen. Visste at en del sladrekjerringer var ille, men det her tar virkelig kaka! Dette her er jo førsteklasses pensum for psykologi-studenter! Anonymous poster hash: 20ef0...2c9 PERSONANGREP! Halleluja for pgotoshop btw Anonymous poster hash: d4637...081 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #325 Del Skrevet 6. mai 2014 PERSONANGREP! Halleluja for pgotoshop btw Anonymous poster hash: d4637...081 Herlighet... Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #326 Del Skrevet 6. mai 2014 Huff, tenk å være så kritisk og perfeksjonistisk til eget utseendet at man må fjernere alle små skavanker. Det må være fryktelig slitsomt. Nå kan det jo selvfølgelig hende at den føflekken ble tatt bort av medisinske årsaker, men jeg tviler. Nei si det..Kan det ha noe å gjøre med all hetsen som foregår på sosiale medier/forum? Er det så viktig å påpeke den prikken i panna liksom tusen ganger på rad? Nei.. Anonymous poster hash: 02763...d90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #327 Del Skrevet 6. mai 2014 Huff, tenk å være så kritisk og perfeksjonistisk til eget utseendet at man må fjernere alle små skavanker. Det må være fryktelig slitsomt. Nå kan det jo selvfølgelig hende at den føflekken ble tatt bort av medisinske årsaker, men jeg tviler. Jeg leser fotballfruebloggen iblant, og syns det er lett underholdning på nivå med motemagasinene, men jeg kjenner h er glad jeg er voksen, og ikke en usikker 14-åring. Tenk på alle disse som har damen som idol og som får inprentet i hodet at perfeksjonisme er å være lytefri. Tror en av de tingene på den bloggen som har sjokkert meg mest faktisk var da hun fortalte om den nye hudpleieserien hun hadde begynt med, obagi nu-derm. Ikke at det er noe problem i seg selv at folk bruker tusenvis av kroner på hudpleieprodukter, men det var årsaken jeg reagerte på. Det som lå bak var nemlig at en hudpleier hadde fortalt henne at hun hadde noe underliggende talg på haken, og hun ble redd for at hun skulle få kviser i forbindelse med graviditet og fødsel. Jeg blir helt sjokkert. Ikke en eneste gang tenkte jeg på potensielle kviser da jeg gikk gravid, og om jeg hadde fått en kvise eller to i forbindelse med hormoner så hadde det virkelig ikke vært verdens undergang. Men dette er det altså ungjentene læres opp til av forbildene sine i dag; du er ikke perfekt før utseendet ditt er perfekt, og så lenge du har penger nok så kan perfeksjonisme oppnås. Jeg har også fjernet en føflekk midt i panna. Uffameg så ille det er å være litt forfengelig. Utseendet betyr mye i dagens samfunn, enten man vil det eller ei, og har man mulighet for å se bedre ut av å fjerne en føflekk så ser jeg strengt tatt ikke hva som er så forferdelig ille med det. Samme om man har mulighet for å være proaktiv mot kviser. Men er man gravid så skal man vel helst forfalle og drite i hvordan man ser ut? Nei, det er ikke verdens undergang og det tror jeg nok ikke hun selv synes heller, men som sagt, kviser og sjenerende føflekker er jo ikke ønsket er det vel? Om man har produkter: Flott! Hvor mange jenter/kvinner vil vel ikke finne en god kvisekrem som fungerer? Men alt skal jo være så naaaturliig... Nå også skal man la kviser vokse fritt selv om man kan forhindre det Hva blir det neste? Hets mot henne fordi hun shaver seg? Anonymous poster hash: 1df8e...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #328 Del Skrevet 6. mai 2014 Nei si det..Kan det ha noe å gjøre med all hetsen som foregår på sosiale medier/forum? Er det så viktig å påpeke den prikken i panna liksom tusen ganger på rad? Nei..Anonymous poster hash: 02763...d90 "hetsen" er jo fordi hun nekter for det. Anonymous poster hash: 0466e...a1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #329 Del Skrevet 6. mai 2014 Livia says: May 5, 2014 at 20:22 Ingen redigering på huden? Hvor er så føflekken i pannen som tydelig vises på bilder fra f.eks Vg eller Se og hør? Reply Fotballfrue says: May 6, 2014 at 11:19 Den har jeg fjernet for lenge siden… Folk altså… ReplyAnonymous poster hash: 96303...dc7 Oh please! Her ser vi vortene lever i beste velgående: http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-om-kritikken-etter-foedselen-lever-man-i-sin-egen-boble/a/10120838/ Alle mennesker har sine skavanker, Fotballfruen har et par av dem i ansiktet. De færreste av leserne har "tatt henne" for det, men dama går jo rundt og blånekter for at hun har dem. Samma gjelder bilderetusjering. "Jeg har ikke redigert bildene bortsett fra lys/filter" <--- Feil "Jeg har aldri hatt noen kviser i ansiktet" <-- Feil "Jeg merker alle annonseinnlegg" <-- Feil "Jeg merker alle sponsede ferier/produkter/behandlinger" <-- Feil "Jeg verken har lagt på meg eller blitt noe større siden år x" <-- Feil "Jeg har ikke noen vorter/føflekker i ansiktet" <-- Feil "Jeg har fjernet de vorter/føflekker i ansiktet som jeg etter sigende ikke har for leeengst" <-- Feil Osv. Osv. Osv. Fruen lyver så mye at hun ikke oversikt over løgnene sine, og dette fra en dame som sier hun er perfeksjonist. Ikke lett å være Fotballfrue, altså. Anonymous poster hash: a29bd...ea7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #330 Del Skrevet 6. mai 2014 Livia says: May 5, 2014 at 20:22 Ingen redigering på huden? Hvor er så føflekken i pannen som tydelig vises på bilder fra f.eks Vg eller Se og hør? Reply Fotballfrue says: May 6, 2014 at 11:19 Den har jeg fjernet for lenge siden… Folk altså… ReplyAnonymous poster hash: 96303...dc7 Link til innlegget hvor hun har svart dette? Anonymous poster hash: cb825...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #331 Del Skrevet 6. mai 2014 Link til innlegget hvor hun har svart dette? Anonymous poster hash: cb825...bcc Herregud, er det så vanskelig å sjekke selv? Anonymous poster hash: 0466e...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #332 Del Skrevet 6. mai 2014 Herregud, er det så vanskelig å sjekke selv?Anonymous poster hash: 0466e...a1e Finner det ikke, hun har vel slettet det? Anonymous poster hash: cb825...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #333 Del Skrevet 6. mai 2014 "hetsen" er jo fordi hun nekter for det. Anonymous poster hash: 0466e...a1e SO WHAT?! Det er en vorte, kjære menneske, en vorte. Anonymous poster hash: a221b...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #334 Del Skrevet 6. mai 2014 Finner det ikke, hun har vel slettet det? Anonymous poster hash: cb825...bcc Her: http://fotballfrue.no/2014/05/04/velg-en-romantisk-look-pa-arets-sommerfest/comment-page-1/#comment-959755 Anonymous poster hash: a29bd...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #335 Del Skrevet 6. mai 2014 www.vg.no/forbruker/helse/eksperter-hevder-selfies-kan-vaere-tegn-paa-lidelse/a/10139658/ Velkommen etter. Anonymous poster hash: cb825...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. mai 2014 #336 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Sjalu eller? La henne nå få ha denne oppmerksomheten da. Hun er interessant og det norske folk liker henne. So what? Finn noe annet å irriter deg over! Hahah!! Hva er det med folk å dra opp ¨sjalusi¨ kortet hver gang noen kritiserer en person? Det at man ikke liker en person eller finner personen interessant, er ikke synonymt med å være sjalu. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk finner det interessant å lese om henne. For meg er hun kun ett ordinært kvinnemenneske som alle andre. Men for all del, om andre finner henne interessant så kjør på.. Endret 6. mai 2014 av Lady.In.Heels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #337 Del Skrevet 6. mai 2014 Sjalu på vorta hennes og den kjekke mannen Anonymous poster hash: 383dc...e2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 6. mai 2014 #338 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har også fjernet en føflekk midt i panna. Uffameg så ille det er å være litt forfengelig. Utseendet betyr mye i dagens samfunn, enten man vil det eller ei, og har man mulighet for å se bedre ut av å fjerne en føflekk så ser jeg strengt tatt ikke hva som er så forferdelig ille med det. Samme om man har mulighet for å være proaktiv mot kviser. Men er man gravid så skal man vel helst forfalle og drite i hvordan man ser ut? Nei, det er ikke verdens undergang og det tror jeg nok ikke hun selv synes heller, men som sagt, kviser og sjenerende føflekker er jo ikke ønsket er det vel? Om man har produkter: Flott! Hvor mange jenter/kvinner vil vel ikke finne en god kvisekrem som fungerer? Men alt skal jo være så naaaturliig... Nå også skal man la kviser vokse fritt selv om man kan forhindre det Hva blir det neste? Hets mot henne fordi hun shaver seg?Anonymous poster hash: 1df8e...c4c Jeg personlig lot meg ikke forfalle under graviditeten, men hva andre gjør får være opp til dem. Syns altså verken det ene eller andre for å svare på spørsmålet ditt. http://www.vg.no/forbruker/helse/eksperter-hevder-selfies-kan-vaere-tegn-paa-lidelse/a/10139658/ Denne artikkelen oppsummerer fint hvorfor jeg fremdeles syns det er trist med det store utseendefokuset, og at en liten føflekk uten farge kan føles så sjenerende at den fjernes. "Dysmorfofobi (BDD) er en sykdom som kjennetegnes av sykelig opptatthet av eget utseende, med overbevissthet på minimale «feil» eller imperfeksjoner." Folk burde slappe litt mer av. Jobbe med selvtilliten istedet for smådetaljer med utseendet. Trist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #339 Del Skrevet 6. mai 2014 I hennes siste innlegg om hvite tilbehørfavoritter har hun "glemt" å merke det med annonse øverst. Og ang de hvite Birkenstock-sandalene i str 39 som hun har kjøpt/fått prøver hun å innbille oss at hun kommer til å bruke de in full public, både til shorts, skjørt og på stranden. Ja særlig, fotballfrue! Bare helsepersonell og eldre damer kan vise seg med slikt skotøy!Anonymous poster hash: 1a9cc...b01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #340 Del Skrevet 6. mai 2014 I hennes siste innlegg om hvite tilbehørfavoritter har hun "glemt" å merke det med annonse øverst. Og ang de hvite Birkenstock-sandalene i str 39 som hun har kjøpt/fått prøver hun å innbille oss at hun kommer til å bruke de in full public, både til shorts, skjørt og på stranden. Ja særlig, fotballfrue! Bare helsepersonell og eldre damer kan vise seg med slikt skotøy!Anonymous poster hash: 1a9cc...b01 De er faktisk in nå. Sjekk Nettenestea, leneorvik, hippie hippie milkshake osv Stått om de i mange motebladerAnonymous poster hash: 96303...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg