Gumman87 Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hvor lenge gikk du på den og hva er din erfaring?
shiva Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg holder på nå! Syns det går utrolig bra. Holdte på ca. 2 uker før påske, men spiste litt i påska. Begynte med shaken igjen for 4 dager siden, og jeg har nå kommet i ketose igjen. Begynte vekta på 99,4 (!), og veier idag 93,1. Skal komme meg på 80-tallet før jeg går over til lavkarbo eller inkl. nutrilett/atkins barer. Var sulten og trøtt de første 2 dagene, men så blir sultfølelsen borte og jeg er i kjempeform.
Gumman87 Skrevet 24. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2014 Det høres jo veldig bra ut det jeg er litt redd for er hva som skjer etter at man har sluttet på dietten.. Redd for å fyke rett opp igjen!
shiva Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Jeg går ikke rundt sulten og gleder meg til å spise igjen. Derfor tror jeg jeg blir mer bevisst på maten jeg kommer til å spise etterpå. Skal også holde meg til de samme tidspunktene for måltid, 06, 09, 12, 15 og 18. Veldig greit å se raske resultater, for det gir meg en haug med motivasjon. Har jo uansett måttet legge om kostholdet for å gå ned i vekt. Da jeg spiste i påska så la jeg inn alt i MyFitnessPal, og hadde kontroll over hvor mange kalorier jeg fikk i meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Synes Nutrilett smaker helt for jævlig. Har ikke smakt noe verre. Barene er helt greie da. Men shake og supper er døden. Jeg vil heller anbefale noka eller Cambridge. Anonymous poster hash: c1f3f...333 5
maria b Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Synes Nutrilett smaker helt for jævlig. Har ikke smakt noe verre. Barene er helt greie da. Men shake og supper er døden. Jeg vil heller anbefale noka eller Cambridge. Anonymous poster hash: c1f3f...333 Eller Allevo. God smak og bedre konsistens en nutrilett.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 har brukt allevo kick start shake. smaker godt, men man blir fort sulten igjen. Anonymous poster hash: 8d005...60a
Gumman87 Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2014 Da er nutrilett 14 dagers diett bestilt! blir deilig å se raske resultater! Nå skal gravidkiloene bort for godt!! Aldri i hele mitt liv vært så motivert før:) denne gangen skal jeg greie det!! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Nutrilet sjokolade shake smaker best jeg går på nutrilett dietten nå, og syns min kalori fattige kakao smaker smårart etter at jeg begynte med nutrilet sjokolade, mye bedre med Shake enn kakao!! Er det mulig Anonymous poster hash: e1466...f9d
Gumman87 Skrevet 25. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2014 Ja sjokoladen er ganske god har bestilt meg vanilje og jordbær også. Håper de er like gode
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Den dietten er bare tøv. Hva skal du spise når du slutter på den? Det samme som før? Ja gjett hvor du ender opp da... Anonymous poster hash: b205a...69c 10
maria b Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Den dietten er bare tøv. Hva skal du spise når du slutter på den? Det samme som før? Ja gjett hvor du ender opp da... Anonymous poster hash: b205a...69c En pulverkur er ikke bare tøv. Som med alle andre dietter kan man ikke gå tilbake til å spise det samme som før, altså det som gjorde at man gikk opp i vekt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Jeg synes nutrilett er for late folk, som ikke gidder å ta tak i problemene sine. Mosjon og sunt kosthold et veien til et sunnere og lettere liv. Ikke sjokolade og shaker. Anonymous poster hash: 49482...771 10
Gumman87 Skrevet 25. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2014 Jeg kommer til å bruke nutrilett som en kick start og skjønner selvfølgelig at jeg ikke kan gå tilbake til det kostholdet jeg har nå. Dette handler om motivasjo. 1
maria b Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 Jeg kommer til å bruke nutrilett som en kick start og skjønner selvfølgelig at jeg ikke kan gå tilbake til det kostholdet jeg har nå. Dette handler om motivasjo. Jeg er helt enig med deg, det fungerer godt som en kickstart. Pass på at du får i deg nok vann ved siden av, og du bør også ta omega 3. Jeg har god erfaring med en sånn kur. Lykke til
Petalouda Skrevet 26. april 2014 #16 Skrevet 26. april 2014 forest fruit er kjempegod jeg drikker nutrilet shaker hver eneste dag, har gjort lenge. jeg hadde ikke fikset å gå på en pulverkur og bare det, men som måltidserstattere er det supert. bland forest fruit i blender sammen med 150 gram frosne bringebær, naaaaam
Pringle Skrevet 26. april 2014 #18 Skrevet 26. april 2014 Høres ut som selvpining og det er ikke nødvendig for å gå ned i vekt, det hjelper deg ikke å få bedre matvaner, det smaker rart og det koster penger - så ser ikke helt hensikten. 10
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #19 Skrevet 26. april 2014 Hallooo... Jeg går på bare Shake jeg, mista 2 kg siden tirsdag. Regner med at det er vann! skal bevise for Dere alle som sier vi er late og det bare er tull at man ikke går opp igjen etterpå, er bare å bruke hue og legge opp en fornuftig diett etter shaken. Det er bare for å få en start, å bli motivert til å fortsettelse kjedelig etterpå slutt å rakk ned og heller klapp gumman87 på skulderen for at hun vil gjøre noe med ekstra kiloene etter graviditet. Er ikke meninga å gå på de for evig uansett. DESSUTEN, så må de som skal ta slankeoperasjon gå på Shake for å gå ned i vekt før operasjon å. Så det er ikke så dumt som man tror det er. Stå på ts Hilsen hun som syns kakao smaker smårart etter nutrilett sjokolade hehe Anonymous poster hash: e1466...f9d 1
Gumman87 Skrevet 26. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 26. april 2014 Takk for støtten kan ikke vi som spiser Shakes oppdatere hverandre litt her da om hvordan det går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå