Cielo Skrevet 4. november 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Madden og Moonchild! Jeg sluttet på p-piller tidlig sommeren 2003, Moonchild, så kroppen burde hatt til til å gå seg til igjen. :-? I dag og i morgen skal jeg på kurs, åtte timer på vonde stoler begge dagene. Men det er interessante ting vi skal lære om, så det veier opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 4. november 2004 #382 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Cielo :-) Jeg lurte bare på hvordan det gikk med mannen dins pergo-kur. Har den samme effekt som Purvis sa? hehe. Har lest din dagbok på nytt. Det svaret dere fikk første gang var utrolig likt det vi fikk. Tusen takk for at du er så åpen. Din info kan hjelpe flere her inne... Jeg har vist mannen min mailen og har bedt han ta kontakt med legen for å sjekke "tilstanden" med sædleder, testikkel osv...(det tar visst litt tid, for det er skumle greier...) Skjønner det jo godt. Men vi skal neste gang følge rådet om å være avholden 4-5 dager før EL. *Ut og kjøpe testpinner* Synes du og Mannen din fortjener en liten blomst jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 4. november 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 4. november 2004 Han spøkte nok bare om den bivirkningen, apriljente, men heldigvis har han ikke hatt noen andre heller. Kanskje ikke så rart etter bare to dager med medisiner, men vi krysser fingrene for at det ikke blir noen fler heller. Bra at du får mannen din til å be dem om å sjekke årsaken din den dårlige kvaliteten! Det er jo like viktig å få vite årsaken for menn som for kvinner. Mener du at det er mannen din det tar tid for, eller at dere må vente på undersøkelse? Hvis du tror det beroliger mannen din kan du fortelle han at det tok ca. ett minutt for legen å ta ultralydbildene som han stilte diagnosen på bakgrunn av og det gjorde overhode ikke vondt. Legen sa også at jo før man behandlet det jo bedre, så fortell det til mannen din. Takk for blomsten. :klem2: Spennende kurs i dag! Gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 4. november 2004 #384 Del Skrevet 4. november 2004 fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 5. november 2004 #385 Del Skrevet 5. november 2004 Hei igjen. Det er mannen min det tar litt tid for, når det gjelder å bestille time. Men det er alltid lettere å bestille nå når han vet sånn noenlunde hva som skjer :-) Men må nok mase litt til. Jeg venter på innkallelse til sykehuset for å sjekke eggledere, og brevet fra legen ble sendt for 1 mnd siden. Merkelig at slike ting tar sånn tid :evil: Men man får håpe det beste, det årnær seg for de fleste (det rimte visst ) Ha en fin kursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 5. november 2004 Forfatter #386 Del Skrevet 5. november 2004 Kjære alle sammen. Jeg blir nok borte herfra noen dager. En stor tragedie har rammet noen jeg er veldig glad i, og det føles feil å skrive her og sutre over mensen som kommer om få dager når slike ting skjer rundt meg. Problemene til meg og mannen er så minimale og føles veldig uviktige nå. Jeg må bruke endel tid på å hjelpe litt til nå, men jeg kommer tilbake når ting har roet seg litt. Passer dere på boken min så lenge, supergirls? Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. november 2004 #387 Del Skrevet 5. november 2004 Uff da, Cielo! Håper det går bra, da! Klart vi skal passe på boka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. november 2004 #388 Del Skrevet 5. november 2004 Håper de involverte parter får all den støtte de trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #389 Del Skrevet 5. november 2004 Håper det går bra med dere! Vi skal passe på her til du kan komme tilbake igjen, LOVER!! Ta vare på deg selv! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 5. november 2004 #390 Del Skrevet 5. november 2004 Boken din er i gode hender til du er i form til å komme tilbake til den. En liten PM er sendt din vei. Varme klemmer fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 6. november 2004 #391 Del Skrevet 6. november 2004 Hei, Cielo. Takker for hyggelig hilsen i boka mi! Veldig koselig at du stakk innom. Håper det går bra med dere! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 8. november 2004 #392 Del Skrevet 8. november 2004 Kjære deg. Av og til hender det ting som kan være vondt og urettferdig i livet, og ens egne "problemer" virker plutselig mikroskopiske. Håper alt ordner seg etterhvert. For å gi en liten oppmuntring er det gjerne i slike tilfeller at "under" skjer, fokuset på å bli gravid, er ikke like stort lenger. Husk vi er alltid her for å trøste og gi oppmuntringer. Imens skal vi passe pent på dagboka di :-) Oppmuntringsklemmer i massevis :klem2: :klem2: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. november 2004 #393 Del Skrevet 9. november 2004 Bare innom og passer litt på dagboken din så den ikke havner for langt nede på lista.. Forresten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 10. november 2004 #394 Del Skrevet 10. november 2004 Alltid beredt til å passe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #395 Del Skrevet 10. november 2004 innom jeg også for å se etter!!! Håper det går bra med deg!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 10. november 2004 #396 Del Skrevet 10. november 2004 Innom med en "tenker på deg" :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 11. november 2004 Forfatter #397 Del Skrevet 11. november 2004 Kjære alle dere, Siam, Veronal, Madden, Moonchild, edea, apriljente, Salamandra og Tyttebæret, som har vært innom og trøstet og passet på boken min: tusen takk! :klem2: Det har vært en tøff uke, og blir det sikkert en stund framover også. Jeg synes det skjer så mange triste ting rundt meg at jeg blir helt matt... Midt oppe i det hele blir det en bagatell at i dag er dag 1 (og at syklusen min har begynt å tulle :evil: ), men jeg noterer det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 #398 Del Skrevet 12. november 2004 Håper du får en fin helg, Cielo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #399 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for hilsen og omtanke Cielo... Varmer veldig..det skal du vite! Håper det snart ordner seg rundt dere...det er tungt når det skal skje så mye trist hele tiden.... Ønsker deg en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #400 Del Skrevet 13. november 2004 Håper du får en god helg midt oppi det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå