Gå til innhold

Typen dumper meg om jeg legger på meg 5 kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hvis du blir syk, og legger på deg pga sykdom og/eller medisiner? Går han fra deg da? Ikke mye å spare på spør du meg.

Tror ikke han ville dumpet meg om jeg la på meg fordi jeg var syk. Han sa jo at ferie er ok.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg vil råde deg til er å gå opp de fem kiloene, så er du kvitt han en gang for alle. Anonymous poster hash: 2546b...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil råde deg til er å gå opp de fem kiloene, så er du kvitt han en gang for alle.

Anonymous poster hash: 2546b...79d

Men jeg har verken lyst å bli kvitt ham eller å legge på meg 5 kg.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis typen din elsker deg oppriktig så dumper han deg ikke for det ;)

Han har ikke sagt at han elsker meg enda. Bare når han er full. Da sier han det masse.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å ha en ordentlig samtale med han. Hvis ikke det er noe han synes er gøy å snakke om, så er det "nag" og klaging. Og når han da blir sur sier han at det er min skyld fordi jeg bare fortsetter å "nage". Men jeg vil jo bare snakke om det og løse problemet. Han kan også kalle meg nazi og si at jeg ikke bestemmer over han når jeg spør om helt enkle ting som om han kan sende meg fjernkontrollen eller ta oppvasken. Men tingen er at vi egentlig har det ordentlig koselig sammen. Vi har masse felles venner, ligger alltid i armkroken hans og ser film på kvelden, vi tuller ganske mye sammen og liker det. Det er bare alvorlige samtaler som er komplett umulig å ta med han. Noen ganger virker han som et barn, for han synes ikke å forstå det at man av og til må snakke om ting som ikke er gøy og rosenrødt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Og du er fremdeles ilag med denne taperen.... :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er fremdeles ilag med denne taperen.... :daane:

Fordi ca 70 % av tiden har vi det kjempebra. Bortsett fra det med at han er lite empatisk og barnslig, så er det veldig gøy og koselig å være med han. Nå viste han i går også et lite stikk av følelser på anger. Så da tenker jeg at det er et lite håp.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ca 70 % av tiden har vi det kjempebra. Bortsett fra det med at han er lite empatisk og barnslig, så er det veldig gøy og koselig å være med han. Nå viste han i går også et lite stikk av følelser på anger. Så da tenker jeg at det er et lite håp.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Eller han vet når han har gått for langt og hvordan han skal manipulere deg til å tro at det er håp, som du kaller det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han vet når han har gått for langt og hvordan han skal manipulere deg til å tro at det er håp, som du kaller det.

Jeg vet ikke. Har vanskelig for å tro at han skal være så kald og kalkulerende.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Har vanskelig for å tro at han skal være så kald og kalkulerende.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Vel, du kjenner ham, er han så kald og kalkulerende? Eller er han en godgutt og giver av natur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kjenner ham, er han så kald og kalkulerende? Eller er han en godgutt og giver av natur?

Han er en godgutt. Giver av natur vet jeg ikke. Han gjør alt for familien sin. Merker bare at han sliter veldig med det å sette seg inn i andres situasjon, når andre blir lei seg osv så skjønner han ikke poenget. Betyr ikke at han kun gjør fine ting eller viser anger for å manipulere.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en godgutt. Giver av natur vet jeg ikke. Han gjør alt for familien sin. Merker bare at han sliter veldig med det å sette seg inn i andres situasjon, når andre blir lei seg osv så skjønner han ikke poenget. Betyr ikke at han kun gjør fine ting eller viser anger for å manipulere.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Han mangler empati altså. Det er skremmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Du har nok rett. Jeg burde nok tenkt samboerskapet litt bedre gjennom. Men gjort er gjort.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Gjort er gjort?!?

Du trenger da ikke å fortsette å være samboer fordi du har flyttet sammen med han.

Ennå viktigere enn valgene du har gjort i fortiden, men hvilke valg du gjør nå for fremtiden.

Endret av AnneShirley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han mangler empati altså. Det er skremmende.

Det er litt skremmende ja. Det synes jeg også. Men jeg tenker at dette er noe han vil "vokse av seg". De fleste godt voksne menn jeg har snakket med oppførte seg som nek i sin ungdom. Min far var en notorisk utro drittsekk da han var ung, nå er han tidenes familiefar.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skremmende ja. Det synes jeg også. Men jeg tenker at dette er noe han vil "vokse av seg". De fleste godt voksne menn jeg har snakket med oppførte seg som nek i sin ungdom. Min far var en notorisk utro drittsekk da han var ung, nå er han tidenes familiefar.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Empati er noe som er ferdigutviklet i slutten av tenårene, har han ikke fått det da, så kommer det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort er gjort?!?

Du trenger da ikke å fortsette å være samboer fordi du har flyttet sammen med han.

Ennå viktigere enn valgene du har gjort i fortiden, men hvilke valg du gjør nå for fremtiden.

Nei, men nå bor vi sammen. Og jeg har det jo ellers bra med han. Er bare disse småtingene han går rundt og sier som bekymrer meg. Men det er jo veldig vanlig at kompiser går rundt og sier mye dritt til hverandre. Jeg har kjent han i mange år. Kan jo hende han ser meg litt som dem.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest celine

Fordi ca 70 % av tiden har vi det kjempebra.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Kan du virkelig leve med å ikke ha det bra 30 % av tiden? Med en mann som ser deg litt som en kompis og derfor syns det er greit å "si masse dritt" til deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du virkelig leve med å ikke ha det bra 30 % av tiden? Med en mann som ser deg litt som en kompis og derfor syns det er greit å "si masse dritt" til deg?

Jeg har det bedre med han enn jeg har hatt med noen andre. Kanskje 70% var litt lite. Vi har det fint mesteparten av tiden. Er bare disse smågreiene som plager meg litt. Nå er det jo midt under eksamen, og han sliter litt på jobben og ja. Det er så mye på en gang. Kan jo være det blir bedre snart.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empati er noe som er ferdigutviklet i slutten av tenårene, har han ikke fått det da, så kommer det ikke.

Det har jeg aldri hørt før. Kunne tenkt meg å lese om. Kilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...