Gå til innhold

Hvor mye bruker du på røyk/snus i måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

0 :)

Men hjelper ikke så mye når min kjære sikkert bruker rundt 3000. Kjære vene, alt hadde smelt om jeg også hadde begynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100 kr per mnd ca. Kjøper sigaretter på taxfree og røyker mest bare på fest eller i sosiale sammenhenger, blir kanskje et par kartonger per år totalt.



Anonymous poster hash: 9d3ea...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3000 i mnd på røyk. Mannen omtrent det samme. Planlegger å slutte begge to :-)

Anonymous poster hash: cab12...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Bruker ca 3 bokser i uka.

Husker ikke prisen på en rull i Sverige, men jeg bruker da litt over en rull pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da være en veldig god motivasjon for å slutte! Spesielt de som ligger i 2000+ klassen. Hvis noen sa til deg at hvis du slutter å røyke/snuse i et helt år så skal du få 25,000kr i hånden, ville du vurdert det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 2500 når jeg røkte sigaretter, nå som jeg har gått over til tobakk er det redusert til ca 800 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Det kan man vel si om alkohol også. Og designervesker. Og nye klær. Og smykker. Og sminke. Og godteri. Og kinoturer. Og å spise på restaurant.

Det er bare forskjell på hva folk velger å prioritere.

Så du tror at de som røyker eller snuser aldri går på kino eller spiser godteri eller kjøper klær eller smykker eller sminke? Ha, ha... Røyk og snus kommer jo i tillegg til de tingene andre unner seg.

Anonymous poster hash: 305cd...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror spørsmålet går til de som faktisk er røykere/snusere, men det var det ikke alle som skjønte :dry:

Jeg bruker rundt 3000.



Anonymous poster hash: 276ed...6e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 0 kr.



Anonymous poster hash: b3110...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så du tror at de som røyker eller snuser aldri går på kino eller spiser godteri eller kjøper klær eller smykker eller sminke? Ha, ha... Røyk og snus kommer jo i tillegg til de tingene andre unner seg.

Anonymous poster hash: 305cd...bc7

Og du tror du vet hva alle velger?

Du tar så utrolig feil :ler:

Jeg drikker aldri alkohol, går ikke på kino, jeg kjøper ikke sminke, spiser ikke godteri da god mat er kos nok for meg, klær kjøper jeg det mest nødvendige av.

Så da kan vel jeg prioritere å snuse en rull i mnd

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at de som røyker eller snuser aldri går på kino eller spiser godteri eller kjøper klær eller smykker eller sminke? Ha, ha... Røyk og snus kommer jo i tillegg til de tingene andre unner seg.

Anonymous poster hash: 305cd...bc7

Jeg snuser selv, men jeg prioriterer det i stedet for for eksempel dyre vesker og restaurantbesøk. Det er mange andre ting man kan kaste bort unødvendige penger på så skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i hva andre prioriterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...