Gå til innhold

Hvor mye bruker du på røyk/snus i måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for min del får jeg hetta om snusen begynner å renne, og det gjorde den ofte på meg etter 5/10 min, så da fløy den ut og ble raskt erstattet med en ny. Det var cel bare når jeg sov og trente at jeg ikke hadde snus i munnen. Etter mat o.l hadde jeg alltid to i. Jeg klarer tydeligvis ingenting med måte...

Kan jeg spørre hvordan dere klarer å snuse over en boks om dagen? Jeg er ekssnuser og trodde jeg var ekstrem :fnise:

Anonymous poster hash: 66717...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan dere klarer å snuse over en boks om dagen? Jeg er ekssnuser og trodde jeg var ekstrem :fnise:

Anonymous poster hash: 66717...4e3

Snuser ikke. Røyker ca en pakke om dagen. I tillegg er jeg såpass teit at jeg ofte kjøper på bensinstasjonen rett over gata istedenfor å gå 15 minutter til butikken :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330,- bruker jeg i måneden på tobakk, men hvis jeg ikke har vært på båten så er det nærmere 900,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk at folk bruker så mye penger på noe så unødvendig.



Anonymous poster hash: 90752...1e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2500 kr på snus i måneden. Helt latterlig :sjokkert: Jobber med saken for å slutte, men trenger det nå i eksamensperioden. Uff, at det er mulig!

nesten 30000 i året. er det mulig? Hva koster en pakke snus?

Anonymous poster hash: 312a5...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg røkte ikke på 15 år, så fikk jeg så innmari lyst igjen. tabbe. Da så jeg hva det kostet. Røkte litt,men kjøpte meg elsigarett. tar en sånn innimellom når lysten er der. Betaler 269 i mnd,men har avbestilt for jeg bruker lite. Målet er å kutte ut. Slipper lukt av meg, ....



Anonymous poster hash: 312a5...cc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bestille på nett, og bruker vel ca 40 euro på ti bokser. Det holder i litt over en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Rundt 500 på snus, tipper jeg. Kjøper alt i Sverige og husker ikke helt hva det koster og det varierer litt hva jeg bruker. Men grovt regnet, ja - 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ca 2000 kr.

Nå bruker jeg 20 % av dette på damping i mnd.



Anonymous poster hash: f5816...928
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nesten 30000 i året. er det mulig? Hva koster en pakke snus?

Anonymous poster hash: 312a5...cc8

Ja, er mulig! Dør nesten av å se det tallet. Er forferdelig vanskelig å slutte, og man blir bare mer og mer avhengig. En pakke koster 80 kr. Jeg snuser en for dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo sluttet nå, brukte tilsammen 4000-4500 kr i mnd. Helt insane. Jeg "jukser" litt og tar fortsatt rn onico om dagen ca, så nå koster det meg ikke mer enn 150kr maksimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så himla selvrettferdig å svare 0. :P Skulle tro TS var ute etter svar fra folk som faktisk røyker eller snuser.



Anonymous poster hash: 2137d...71f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte snus i 11 år.

De siste 8 årene brukte jeg 1 boks løs General hver eneste dag.

Inntil det siste året har jeg hatt jobber som innebærer mye kjøring, noe som igjen har ført til at snusinnkjøpene skjer langs landeveien på såkalte bensinstasjoner.

Når man først er innom en bensinstasjon er det enkelt å ta med en baguett, sjokolade og brus i tillegg til snusboksen.

Dermed blir ikke regnestykket mitt slik:

30x90 = 2700,-

Det ble heller slik:

30x90 = 2700,-

+20x70 = 1400,-

4100,-

Nå har jeg vært uten snus i straks 5 måneder, abstinensene er borte, men jeg er helt desperat etter snus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Riskjeks

Haha, så himla selvrettferdig å svare 0. :P Skulle tro TS var ute etter svar fra folk som faktisk røyker eller snuser.

TS sier da ingenting om hvem han/hun vil ha svar fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å tenke på at jeg brenner opp mellom 2000 og 2500 kr i måneden. Røyker, ja... Og selv så fælt som det er å få tallet midt i trynet, ble jeg nå røyksjuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I norske priser omtrent 1000kr i måneden, men jeg reiser mye og kjøper en del på taxfree så det realistiske er vel heller rundt 500kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk at folk bruker så mye penger på noe så unødvendig.

Anonymous poster hash: 90752...1e1

:rolleyes:

Det kan man vel si om alkohol også. Og designervesker. Og nye klær. Og smykker. Og sminke. Og godteri. Og kinoturer. Og å spise på restaurant.

Det er bare forskjell på hva folk velger å prioritere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...