Gå til innhold

På kryss og tvers


Krysanti

Anbefalte innlegg

Jeg spurte, han mente det ikke gjorde noe nå så lenge de ikke ble gigantiske :fnise:

I dag har jeg sprukket og spist godteri før klokken tolv. Det er fordi jeg stresser og har sommerfugler i magen - på grunn av dette :vetikke:

Eller syklet jeg ca 22 kilometer i går, og var på kettlebells en time. Det var deilig - få ut litt stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det jo greit! :ler:

Sprekking skjer! Synes forresten du skal ta jobben. Alle er redde de ikke klarer jobben, men man får jo støtte fra kolleger og nødvendig opplæring så det blir jo aldri noe problem. Samboer er også nervøs for om han ikke klarer jobber han søker på, jeg er nervøs jeg ikke klarer jobben når jeg får nye oppgaver i sommerjobben osv. Helt normalt, men det løser seg alltid!

Hørtes deilig ut å sykle 22 km!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille. Dette er et skritt ut på tynn is for meg, men jeg har vært ærlig om hva jeg kan og hva jeg ikke kan - og de vil jo fremdeles ha meg. Så jeg har bestemt meg for å ta sjansen. Ett av mine livsmottoer er "du kan ikke la være å gjøre ting fordi du er redd" (det andre er "du er ikke et tre. Flytt på deg hvis du ikke trives" :fnise: ). Hiv og hoi, dette blir gøy og spennende og fryktelig slitsomt og krevende! Sykle 22 km er deilig, særlig når jeg ikke gjør det for treningens skyld (jeg syklet jo til og fra trening, så jeg la ikke i all verdens innsats på pedaltråkkene), men at jeg kan kikke rundt meg, nyte sommeren og samtidig få frisk luft og mosjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :bolledeig: Gjett om dere kommer til å bli brukt når jeg skal lesse stress, angst og frustrasjon av på noen de første månedene av nyjobben :icon_lol:

I dag har jeg gått en lang tur med hundene, min favorittrunde. Den er ca 7 km lang, går i snirkler gjennom skogen "min", og har både skikkelig bratte puls-oppoverbakker og enger fulle av sommerblomster på veien. Etterpå dro jeg bort på skytebanen vi har laget og trente litt mer rifla. Jeg er fersk jeger, tok jegerprøven i fjor etter å ha vært med noen år uten våpen, og er fremdeles ordentlig nybegynner med stor respekt for "faget". Men, jeg skyter bedre og bedre, og det er tross alt veldig viktig når man er på jakt! Selv om det i min jegerkrets sies at de beste skuddene er de man holder tilbake (jeg elsker mine jegerkollegaer - det er ikke mye triggerhappyness å spore der). Etterpå lagde jeg muffins til en turgruppe jeg har på jobb, spiste en muffins selv, og gikk en ny tur. Nå feires nyjobb med rødvin. Fy søren ... Livet er et fint sted å være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det er helt greit vet du!

Hørtes deilig ut med den turen, og spennende som jeger da! :) Muffins :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tid til å være her for tiden - det er så herlig vær ute! I helgen har jeg vært utendørs fra morgen til kveld, og det er bare så fantastisk. Jeg må fortelle om kvelden i går. Vi møttes hos en god venninne av meg som bor på verdens mest idylliske plass, for grilling og drikking. Se for dere et hundre år gammelt, nydelig og sjarmerende småbruk som ligger i en slak bakke. Hagen er stor og fylt av gamle epletrær. Huset er omkranset av beiter og skog, og langbordet er fylt av mat, vannmelon, jordbær og vin. Sånne kvelder trenger vi å kunne se tilbake på når høsten og vinteren kommer igjen!

Resten av helgen har også vært kjempefin. Vi har drevet med litt småoppussing, hagearbeid, lange turer med hundene, sløving i solen - kvalitetstid på høyt nivå. Jeg håper dere andre også har hatt fine helger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempekoselig ut! Jeg er nesten bare inne for tiden jeg, selvom det er pent vær. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og skum-leser i finværet! Grattis med ny jobb!! :hoppe:

Kos deg videre i sola!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...