MarianneE Skrevet 12. august 2014 #381 Del Skrevet 12. august 2014 Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe for deg. Vet hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. august 2014 #382 Del Skrevet 12. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. august 2014 #383 Del Skrevet 12. august 2014 Sender over positive tanker til deg, og håper denne perioden snart kan sees tilbake på med et oppgitt smil! Er det noe vi kan hjelpe til med? Vi la H på eget rom da hun var 3-4mnd, var veldig greit Og dere som har helt nytt hus, så må det kun være det estetiske som gjenstår...? Hun tåler litt "kontorlandskap" (om dere bruker rommet til det") ei god stund til Håper virkelig Han Godeste finner formen igjen snart, kan ikke være noe greit for han heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2014 Forfatter #384 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg tror du vil merke en markant bedring så snart hun er på eget rom. Det eneste vi angrer på var at vi ikke gjorde det tidligere. Har du prøvd å introdusere henne for brødskive dyppet i morsmelk evt mme? Jeg har begynt å ordne til på rommet hennes, må bare få tak i noen gardiner før det er vits i å prøve Har ikke prøvd brødskive, må hun ikke være litt større før hun kan introduseres for det? Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe for deg. Vet hvordan du har det. Takk. Sender over positive tanker til deg, og håper denne perioden snart kan sees tilbake på med et oppgitt smil! Er det noe vi kan hjelpe til med? Vi la H på eget rom da hun var 3-4mnd, var veldig greit Og dere som har helt nytt hus, så må det kun være det estetiske som gjenstår...? Hun tåler litt "kontorlandskap" (om dere bruker rommet til det") ei god stund til Håper virkelig Han Godeste finner formen igjen snart, kan ikke være noe greit for han heller.. Gjett om jeg gleder meg til dette er noe vi kan se tilbake på! Det er ikke så mye som gjenstår før rommet er beboelig. Som nevnt over er det hovedsakelig mangelen på gardiner som er hovedproblemet. Rommet har vært brukt som oppbevaringsplass for babyutstyr og klær S har vokst ifra. Har fått gitt bort og solgt endel vi ikke trenger de siste dagene (som du sikkert har sett), så nå begynner det å bli greit. Koselig å treffe deg og H her om dagen, forresten! Hun er jo så søt! Jeg så dere i forbifarta i byen i går, men satt så inneklemt at jeg ikke fikk løpt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. august 2014 #385 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Jeg som trodde at hun var eldre kanskje Nå krysser jeg alt jeg har for bedre netter Endret 17. august 2014 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg som trodde at hun var eldre kanskje Nå krysser jeg alt jeg har for bedre netter Hun er ikke 5 mnd enda engang. Ikke så lett å henge med når jeg ikke har ticker Krysser med deg! Natt til i forgårs eller deromkring var ganske så bra, så jeg vet hun kan Nå sover begge de små, enn så lenge. Jeg har satt meg ut med hvitvin og parmesan, og håper jeg får nyte tilværelsen en gooood stund I morgen er det fysioterapi på helsestasjonen, og nok en anledning til å høre om hvor fantastiske alle andre unger er på natta.. Ja ja, bolla mi ruller ihvertfall begge veier, og er jo egentlig veldig grei å ha med å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. august 2014 #387 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Blir sliten bare av å lese her inne jeg All ære til deg som gjør en god jobb Bra du har fått ordnet med rommet, og at det straks er beboelig Håper på at det kan løse endel av problemene. Endret 20. august 2014 av Disco Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2014 Forfatter #388 Del Skrevet 20. august 2014 Det håper jeg også! Nå er det duket for første natt på eget rom, og jeg er litt sånn Jenta mi blir så fort stor, på alle måter! Hun er på god vei inn i størrelse 74. Hvor har det blitt av babyen min? Krysser fingrene for at nettene blir bedre fremover, så voksenrommet kan bli brukt til litt voksenting igjen. Blir lite av det med søvnunderskudd og en mann som sover på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. august 2014 #389 Del Skrevet 20. august 2014 Lykke til i natt! Var nervøs selv men det gikk veldig fint, håper det gjør det for dere og Str 74 allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. august 2014 #390 Del Skrevet 20. august 2014 Her har mannen sovet i gjestesenga til nå, men jammen fant ikke L det for godt å ha et aldri så lite (GIGANTISK!!) tisseuhell i den (han som aldri har uhell, typisk!), så nå sover mannen på sofaen og skulle nok gjerne sett at senga ble hans igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 20. august 2014 #391 Del Skrevet 20. august 2014 Her sover mannen også fortsatt på gjesterommet. Godt å se det er flere som har valgt den løsningen, føler vi er de eneste. Her er også junior på vei inn i str 74 (str 80 i bodyer fra Reflex). De vokser så alt for fort altså... Blir spennende å høre hvordan første natt på eget rom går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 #392 Del Skrevet 20. august 2014 Håper første natt på eget rom går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2014 Forfatter #393 Del Skrevet 21. august 2014 Dustete, naive meg som trodde det skulle hjelpe... Den eneste forskjellen er at jeg nå må vandre huset rundt halve natta, og sitte og fryse på en pinnestol. Hvorfor kan ikke ungen min bare sove sånn som alle andres?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2014 Forfatter #394 Del Skrevet 21. august 2014 Flaks for R at hun kom sist, ellers hadde hun blitt enebarn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2014 Forfatter #395 Del Skrevet 21. august 2014 Miniseier: R sovna uten å bli puppa halvt ihjel (hun har lagt seg til fine vaner om mat hver time hele natta, og som oftest er hun bare kosesyk). Miniseier fordi hun sovna oppå meg, på sofaen i stua. Tror ikke jeg tør å flytte meg heller, for hun knirker bare jeg puster litt tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. august 2014 #396 Del Skrevet 21. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 21. august 2014 #397 Del Skrevet 21. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2014 #398 Del Skrevet 21. august 2014 Ugh ... Hvordan ble resten av natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2014 #399 Del Skrevet 21. august 2014 Small steps... Håper resten av natta gikk bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2014 Forfatter #400 Del Skrevet 21. august 2014 Tja, hva skal jeg si? Et mareritt? Et helvete? Håper snart bunnen er nådd nå, for dette går ikke. Jeg tenker stygge ting om den stakkars uskyldige babyen min, og så blir jeg enda mer nedfor og lei meg og sinna over at jeg i det hele tatt kan få meg til å tenke sånn. Det er jo ikke hennes feil... I tillegg er jeg så lei av alle som "har hatt det akkurat sånn", men da ungen bare fikk fast føde/bikka 3 mnd/fikk flaske om kvelden/kom på eget rom så sov den på magisk vis 10 timer sammenhengende hver natt. Fint for dem da. Min unge er faktisk 5 mnd, flaskenekter og stappmett... I tillegg har jeg altfor kort lunte med S. Hun har dessuten fått det for seg at bhg er kjedelig, så hver morgen ender med raserianfall fordi hun ikke kan begynne på skolen i dag heller... I tillegg er klærne feil uansett, det samme med maten, hvilken bil jeg kjører, hvilke venner som er i bhg osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå