Sjela Skrevet 25. september 2015 #1261 Del Skrevet 25. september 2015 Så herlig å lese om minstemann Hun blir nok tidlig selvstendig av seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2015 Forfatter #1262 Del Skrevet 27. september 2015 #denfølelsen når ungen sitter med en skinkeostskive lagt dobbelt, men plutselig tar den fra hverandre og bruker den som telefon. Med skinkeosten inn, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 27. september 2015 #1263 Del Skrevet 27. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2015 #1264 Del Skrevet 27. september 2015 Hi hi... Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. september 2015 #1265 Del Skrevet 27. september 2015 hun er bra kul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. september 2015 #1266 Del Skrevet 29. september 2015 #denfølelsen når ungen sitter med en skinkeostskive lagt dobbelt, men plutselig tar den fra hverandre og bruker den som telefon. Med skinkeosten inn, selvfølgelig. :hoho: Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. oktober 2015 #1267 Del Skrevet 21. oktober 2015 Innom og på, håper alt står bra til med dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #1268 Del Skrevet 21. oktober 2015 Innom og på, håper alt står bra til med dere alle Så koselig! Jeg har visst forsømt boka mi litt i det siste, og det med god grunn. Her står det nemlig ikke særlig godt til med noen! Han godeste var i Oslo og fikk behandling i forrige uke. Mens han var borte røk clutchen på bilen. Det går på nybilgarantien, men det er jo kjedelig likevel. Jeg cruiser fremdeles rundt i leiebil, og beygnner snart å bli redd for å glemme hvordan man girer... Han ble for øvrig bedre av behandlingen, men nå i kveld ble han plutselig dårlig igjen. Jeg er så lei!! R har hanglet i halvannen uke og vært i barnehagen ca annenhver dag. Mandag denne uka var alle tilsynelatende friske, men i kveldinga ble S slakk og dårlig, og jammen ble det ikke to runder med oppkast i løpet av natta. Det v-e-r-s-t-e jeg vet! Heldigvis ser det ut til at vi andre går klar av styggdommen! *bank i bordet* I morgen har jeg fri, S er klar for barnehagen igjen og R er forhåpentligvis like frisk som hun har vært i dag. Nå trenger jeg en alenedag! På toppen av det hele fikk vi i går svar på blodprøvene vi tok av R for noen uker siden. Det viser seg at hun er allergisk mot egg og melk. Det forklarer forhåpentligvis konstant diaré og muligens også søvnproblemer (etter hva jeg har lest meg til). Strålende supplement til meg og min cøliaki.... Men for all del - dette vokser hun sannsynligvis av seg, cøliaki er jo en livslang diagnose, så jeg er jo egentlig glad på hennes vegne. Vi skal holde henne helt unna frem til hun blir 3, så nå venter vi på time hos barnelege for å få litt flere svar. Så joda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. oktober 2015 #1269 Del Skrevet 21. oktober 2015 Oi.. Stakkars R da som har så mye mageplager. Men er jo veldig bra at prøvene viser noe. Er jo ikke alle det gjør det på Melk synes jeg ikke er så vanskelig å styre unna, men egg føler jeg er litt vanskeligere. Vi har ei i bhgen som ikke tåler egg. Ho blir syk i flere uker dersom ho får det i seg Håper ho vokser det av seg Ooooo Automatgir?? Det er jo bra digg da Elsker automat. Hva skal man med den dumme clutchen. Er jo så gammeldags i forhold til alt annet av teknologi på bilen Så kjedelig med han godeste da. Er det krystallsyka han plages med enda? Håper du får en fin alene dag da Det trenger man innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #1270 Del Skrevet 21. oktober 2015 Helt enig, Kakaoen, det er godt å få svar! Heldigvis er hun ikke sånn hyperallergisk. Hadde hun vært det, hadde vi nok funnet ut av det for lengst.. Enig i at manuell forsåvidt er litt gammeldags. Men det er jo litt koselig å ha følelsen av å gjøre noe også da.. Ikke bare styre liksom! Krystallsyken ja. Noe ordentlig dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. oktober 2015 #1271 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg digger automat fordi den er jo SÅ mye sprekere enn manuell hehe.. Skal si han er kraftig plaget da Har han prøvd sånn behandling hvor han sitter inni en slik maskin og blir snudd i alle vinkler? Så det på en av disse sykehusseriene Hadde jo virkelig vært på tide at han ble bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #1272 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jepp, det har han gjort jevnlig... Denne gangen følte han seg ganske bra etterpå, men bare nå ei ukes tid. Og for hver gang han blir dårlig igjen, blir han hakket mer deprimert. Forståelig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 21. oktober 2015 #1273 Del Skrevet 21. oktober 2015 Stakkars han godeste! (og deg!) Når det gjelder R så kan jeg si felles skjebne, felles trøst. Vi får utveksle erfaringer etterhvert, legene tror også at lille Bebido har melkeproteinallergi. Så her er det melkefritt kosthold på mor, og jammen meg er det melk i utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #1274 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tenkte meg det Androide, siden jeg så du var med i den facebookgruppa jeg var ganske rask på å søke meg frem til. Hvor lenge har du spist melkefritt? Tips og råd mottas med takk! Håper vi får time hos barnelegen raskt, for jeg er ganske forvirra. Legen har sagt flere ganger at vi må gi "soyamelk og sånn", men når jeg leser selv, så står det "overalt" at soya ikke anbefales til så små barn, og at det kan virke hormonforstyrrende og inneholde altfor mye østrogen.. Ikke lett å bli klok på! Enn så lenge, mens vi venter på resepten på melk hun tydeligvis skal drikke, får hun havremelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. oktober 2015 #1275 Del Skrevet 22. oktober 2015 Åh, her var det jo ikke bare en ting. Håper R vokser det av seg, det gjorde i alle fall lillesøsteren min - så selv om det ble noen litt kronglete år slapp hun å ha det for alltid i alle fall. Og han godeste da, stakkars han som er så dårlig, men jammen meg - STAKKARS deg også! Det er ikke enkelt å leve med en syk partner over lang tid ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #1276 Del Skrevet 22. oktober 2015 Takk for det, lille_frosk! Godt å høre om andre som har vokst det av seg. Håper det er tilfelle her også! Men æsj bæsj, jeg liker ikke å ha en klage-sutre-stakkarsdeg-bok altså! Kanskje jeg skal driste meg til å fortelle en god nyhet også..? Får bare håpe han godeste ikke leser her inne da..... (Hvis du gjør det, så stopp her!) Han fyller 30 neste uke, og i gave har jeg bestilt en kjærestetur til Gdansk til oss i begynnelsen av desember. Fire netter, bare oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2015 #1277 Del Skrevet 22. oktober 2015 Så kjedelig med krystallsyke og allergi! Håper hun vokser det av seg! Spent på den gode nyheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #1278 Del Skrevet 22. oktober 2015 Så kjedelig med krystallsyke og allergi! Håper hun vokser det av seg! Spent på den gode nyheten! Den ligger i forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2015 #1279 Del Skrevet 22. oktober 2015 Stas med en sånn nyhet! Passer godt som avbrekk fra den tøffe hverdagen! Utrolig kjedelig at han godeste ikke skal få varig bedring av krystallsyken altså!! Skjønner godt at det både blir mørkere for ham og deg når tilbakefall etter tilbakefall melder seg! Kjære var jo plaget en god stund hun også, men ikke noe som kan måle seg med det dere må tåle. Hun fikk noen øvelser som fungerte etterhvert, og det hender hun tyr til dem fortsatt hvis hun kjenner snev av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. oktober 2015 #1280 Del Skrevet 22. oktober 2015 Åh, det hørtes herlig ut! Nyheten altså, ikke alt det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå