Gå til innhold

Respekterer du at mannen din har andre meninger?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Nja, merkelig nok har jeg ikke møtt noen av disse folka blant de jeg kjenner som stemmer Høyre eller Venstre, så da må det vel være noe annet som ligger til grunn. Med mindre du oppriktig mener frp er eneste parti som er for frihet for individet.

Anonymous poster hash: 58e2f...5a7

Høyre og FrP er for bittelitt mer frihet enn AP.

Du har kanskje ikke møtt noen ordentlige liberalister, da :) Det finnes jo DLF. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyre og FrP er for bittelitt mer frihet enn AP.

Du har kanskje ikke møtt noen ordentlige liberalister, da :) Det finnes jo DLF. ;)

Har nok ikke det, men nå er det vel ikke fryktelig mange av dem, så det er vel ikke så rart ;)

Anonymous poster hash: 58e2f...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal man tro denne tråden og andre så er kryr det jo av psycho kvinnfolk så skal kontrollere mannen sin til minste detalj.

Eh, hva får deg til å si det?

Anonymous poster hash: 21324...5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke det nei"?

Hva som er vanlig i din omgangskrets får være din sak, men jeg for min del klarer å tiltrekkes noen fysisk og samtidig ha en oppegående samtale med vedkommende. Faktisk er sånt heller en forutsetning før jeg blir tiltrukket eller vet om jeg er interessert.

Jeg mistenker at noen lever i en parallell virkelighet hvor alle går rundt som kaniner og hopper på den de synes ser finest ut, og at ingenting annet enn det visuelle teller overhodet i relasjoner. Eller joda, det teller, men å ha krav til noe annet enn fysisk fremtoning er kontrollerende og urimelig.

ja ja. Velkommen tilbake. :blomst:

Anonymous poster hash: e2260...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer alles meninger så sant det ikke er piss som "homofile kan bli sendt på camp og bli kurrert" holdninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Høyre og FrP er for bittelitt mer frihet enn AP.

Du har kanskje ikke møtt noen ordentlige liberalister, da :) Det finnes jo DLF. ;)

Veldig hyggelige folk.

Anonymous poster hash: cf451...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...