Gjest BettyBoop Skrevet 19. april 2014 #61 Skrevet 19. april 2014 Ja, i et globalt (eller til og med lokalt) perspektiv gir folk faen. Det er fakta. Ingen bryr seg om andres neser. Og før du påpeker at hun bryr seg om sin nese. Så dum er ingen at du trenger å gjøre det..Nei men jeg bryr meg om min og jeg heller er ikke fornøyd med min nese. Er ikke et dprlig menneske av den grunn. HJelper heller ikke hvor meningsfylte ting man bedriver tiden sin med heller. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #62 Skrevet 20. april 2014 First world problems....Anonymous poster hash: 26532...c9e
Kaizerr Skrevet 20. april 2014 #63 Skrevet 20. april 2014 Jeg forstår at du har komplekser. Jeg har også komplekser for nesen min da den er stor. Men jeg har lært å leve med det, kommer ikke til å bruke masse penger på å operere den ihvertfall! Jeg går også for å være pen, så jeg tviler på at folk fokuserer på nesen så mye når de sier det. Det er snakk om helhet i ansiktet! jeg pleier da ikke å fokusere på andre sine neser sånn helt uten videre. Dessuten tror jeg ikke folk velger sin partner ut i fra bare nesen, da er de ikke til å samle på ihvertfall prøv heller å fokuser på andre ting du er fornøyd med, og ikke tenk på det negative hele tiden.
la Flaca Skrevet 20. april 2014 #64 Skrevet 20. april 2014 Det tragiske er at en far så sine egne barn som stygge..Ja, hele saken var jo helt forferdelig. At det går an å være SÅ ødelagt av skjønnhetsjaget.
Eriks Skrevet 20. april 2014 #65 Skrevet 20. april 2014 http://fuckyeahbignoses.tumblr.com/ Noe jeg er helt enig i. ^_^ Jeg er tydeligvis for tett til å se poenget med den linken. Hvordan hjelper det egentlig noen som er usikker å linke til en side med uattraktive mennesker? Bladde noen sider, og synes ikke noen av nesene var kledelige.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #66 Skrevet 20. april 2014 Jeg er tydeligvis for tett til å se poenget med den linken. Hvordan hjelper det egentlig noen som er usikker å linke til en side med uattraktive mennesker? Bladde noen sider, og synes ikke noen av nesene var kledelige. Nå hjalp du garantert TS... Anonymous poster hash: 3278a...d49
Sandie Skrevet 20. april 2014 #67 Skrevet 20. april 2014 Dette er vel mer det som kan kalles en potetnese,men nydelig dame uansett. http://4.bp.blogspot.com/-tuuIXaADtQo/ULFH8_IYhKI/AAAAAAAAFPg/VrLqqbBTvio/s1600/IMG_3479.jpg Anonymous poster hash: 2e955...896 Enig
Gjest Peanut Skrevet 20. april 2014 #68 Skrevet 20. april 2014 (endret) Jeg er tydeligvis for tett til å se poenget med den linken. Hvordan hjelper det egentlig noen som er usikker å linke til en side med uattraktive mennesker? Bladde noen sider, og synes ikke noen av nesene var kledelige. Jeg synes ikke det var noen som var uattraktive. Det jeg derimot synes er det er utsagn slik som ditt. :3 For øvrig er det din mening, og ikke alle er av samme oppfatning. Endret 20. april 2014 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #69 Skrevet 20. april 2014 Jeg er tydeligvis for tett til å se poenget med den linken. Hvordan hjelper det egentlig noen som er usikker å linke til en side med uattraktive mennesker? Bladde noen sider, og synes ikke noen av nesene var kledelige. Ja, nettopp. Du syns ikke at de var kledelige, og ja det var noen som jeg kanskje ikke synes var så kledelige heller. Klarer derimot å forstå at det er min personlige smak, og at ikke alle har perfekte små neser. Poenget med linken er å gi folk med ulike neser bedre selvtillit, for det er noe de har vært usikre på. Det skal ikke være nødvendig å ta operasjon bare fordi nesen din ikke passer inn i det konvensjonelle skjønnhetsbildet.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #70 Skrevet 20. april 2014 Forresten så har jeg også slitt med å godta min egen nese. Har sagt det til flere, og ingen har vært enige med meg. Samboer lo til og med av det, fordi han syns jeg var litt teit som gikk rundt og syns at den var stor. Ingen andre har kommentert den heller, så man må stole på det folk sier. Nesa mi er ikke liten, men den er ikke så diger og rar som jeg skal ha det til. Den passer til mitt ansikt, og jeg kommer nok aldri til å passe inn i det som blir sett på som vakkert uansett. Men det er ikke noe galt i det.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8
Eriks Skrevet 20. april 2014 #71 Skrevet 20. april 2014 (endret) Ja, nettopp. Du syns ikke at de var kledelige, og ja det var noen som jeg kanskje ikke synes var så kledelige heller. Klarer derimot å forstå at det er min personlige smak, og at ikke alle har perfekte små neser.Poenget med linken er å gi folk med ulike neser bedre selvtillit, for det er noe de har vært usikre på. Det skal ikke være nødvendig å ta operasjon bare fordi nesen din ikke passer inn i det konvensjonelle skjønnhetsbildet.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8 Forresten så har jeg også slitt med å godta min egen nese. Har sagt det til flere, og ingen har vært enige med meg. Samboer lo til og med av det, fordi han syns jeg var litt teit som gikk rundt og syns at den var stor. Ingen andre har kommentert den heller, så man må stole på det folk sier. Nesa mi er ikke liten, men den er ikke så diger og rar som jeg skal ha det til. Den passer til mitt ansikt, og jeg kommer nok aldri til å passe inn i det som blir sett på som vakkert uansett. Men det er ikke noe galt i det.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8 Er ikke særlig fornøyd med nesa mi heller, men samtidig er den ikke fullt SÅ ille at jeg har bestilt time hos kirurgen enda. Litt kronglete og skjev. Ikke-optimal fasong. Hadde ikke godtatt den om den satt på en kvinne. Det var derfor jeg kommenterte linken. Etter å ha sett gjennom bildene tenkte jeg "Oi, nesa har mer å si for helhetsinntrykket enn jeg hadde trodd, for dette er mennesker jeg absolutt ikke synes er attraktive". Nå leste jeg samtidig at TS følte seg bedre av linken. Den hadde altså en god effekt for henne, men motsatt effekt for meg. Lurer derfor litt på hva som gir positive tanker av å se på bildene. Endret 20. april 2014 av Eriks
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #72 Skrevet 20. april 2014 Er ikke særlig fornøyd med nesa mi heller, men samtidig er den ikke fullt SÅ ille at jeg har bestilt time hos kirurgen enda. Litt kronglete og skjev. Ikke-optimal fasong. Hadde ikke godtatt den om den satt på en kvinne. Det var derfor jeg kommenterte linken. Etter å ha sett gjennom bildene tenkte jeg "Oi, nesa har mer å si for helhetsinntrykket enn jeg hadde trodd, for dette er mennesker jeg absolutt ikke synes er attraktive". Nå leste jeg samtidig at TS følte seg bedre av linken. Den hadde altså en god effekt for henne, men motsatt effekt for meg. Lurer derfor litt på hva som gir positive tanker av å se på bildene. Vel, for meg var det positivt fordi det var veldig mange ulike neser der. Noe som gir en bedre følelse enn media gjør. Der har jo stort sett alle perfekte neser. Man blir jo usikker på sånne ting fordi man sitter og ser på hva som blir regnet som pent, og når utseende en selv har avviker fra det så er det jo lett å føle at det man har ikke er bra nok. Jeg blir i hvert fall positiv når jeg ser mangfoldet. At folk har en litt annerledes nese og samtidig være fornøyd.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #73 Skrevet 20. april 2014 Vel, for meg var det positivt fordi det var veldig mange ulike neser der. Noe som gir en bedre følelse enn media gjør. Der har jo stort sett alle perfekte neser. Man blir jo usikker på sånne ting fordi man sitter og ser på hva som blir regnet som pent, og når utseende en selv har avviker fra det så er det jo lett å føle at det man har ikke er bra nok. Jeg blir i hvert fall positiv når jeg ser mangfoldet. At folk har en litt annerledes nese og samtidig være fornøyd.Anonymous poster hash: 2a1ba...6b8 Jeg er TS og samme her! Er det at man er et avvik som er kjipt, man er liksom det som folk velger å operere seg fra. Har sett flere (les:mange) før-bilder av neseoperasjoner hvor utgangspunktet har vært mindre og penere enn mitt, hva sier det om mitt utseende liksom :/ Syns også det er litt leit at det ikke er vits å sminke meg og dandere håret da jeg er veldig flink til dette (har jobbet med det, så vet alle triks i boka) fordi uansett hvor flott jeg sminker øynene så blir de jo borte i forhold til snyteskaftet som tar all oppmerksomheten. Skal sies jeg ikke bryr meg nevneverdig om andre ting ved utseende mitt, har for eksempel en del kviser, arr, flat rumpe osv, men alikevel tar jeg ikke ting til meg når jeg leser negative ting om dette, så nesa er tydeligvis et stort kompleks, nesten som en tvangstanke! Takker så mye for innspill, gøy å lese forskjellige meninger Anonymous poster hash: 3afa3...4a3
la Flaca Skrevet 20. april 2014 #74 Skrevet 20. april 2014 Jeg er TS og samme her! Er det at man er et avvik som er kjipt, man er liksom det som folk velger å operere seg fra. Har sett flere (les:mange) før-bilder av neseoperasjoner hvor utgangspunktet har vært mindre og penere enn mitt, hva sier det om mitt utseende liksom :/ Syns også det er litt leit at det ikke er vits å sminke meg og dandere håret da jeg er veldig flink til dette (har jobbet med det, så vet alle triks i boka) fordi uansett hvor flott jeg sminker øynene så blir de jo borte i forhold til snyteskaftet som tar all oppmerksomheten. Skal sies jeg ikke bryr meg nevneverdig om andre ting ved utseende mitt, har for eksempel en del kviser, arr, flat rumpe osv, men alikevel tar jeg ikke ting til meg når jeg leser negative ting om dette, så nesa er tydeligvis et stort kompleks, nesten som en tvangstanke! Takker så mye for innspill, gøy å lese forskjellige meninger Anonymous poster hash: 3afa3...4a3 Det er nok helst blitt en tvangstanke ja, og sikkert ikke noe andre legger merke til en gang. For meg er ikke nesa et tema i det hele tatt. Tror knapt jeg registrerer hvordan andres neser ser ut en gang, og har aldri studert min egen. Mannen min har brukket nesa flere ganger, og ikke giddet å rette den opp så den er skjev. Men han har verdens vakreste ansikt likevel. Da jeg klikket inn på den linken med de "store" nesene syntes jeg veldig mange var helt ordinære og ikke spesielt store. Så jeg tror det må ligge en stor grad av nese-tvangstanker der, og vi som ikke har dem ser en helt annen virkelighet. Hva syns du om den linken da? Så bare en masse nydelige mennesker jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #75 Skrevet 20. april 2014 Tror folk her i Norge jeg bor må være litt sære jeg da, om det er det som er normen. Jeg har også det man definerer som potetnese og jeg har alltid hørt at jeg har dritsøt nese. Forøvrig går jeg også under den lite personflatterende betegnelsen "pen". Anonymous poster hash: aba02...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #76 Skrevet 20. april 2014 Gud, høres ut som om det er et verdensproblem for deg. Er ikke synd på deg. For en unødvendig kommentar fra deg! Anonymous poster hash: 2af21...2ed 2
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #77 Skrevet 20. april 2014 For en unødvendig kommentar fra deg! Anonymous poster hash: 2af21...2ed Hadde nok godt av å høre det. Hadde det vært meg og jeg hadde fått en slik kommentar, så hadde jeg blitt glad for at noen satt meg på plass.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #78 Skrevet 21. april 2014 Sandra Lyng Haugen er vell et klassisk eksempel på pen med potetnese Men egentlig er hun vell strengt tatt mer søt enn pen... Anonymous poster hash: be701...c22 1
Gjest Chlorophyll Skrevet 21. april 2014 #79 Skrevet 21. april 2014 Den der minner meg om mannen som saksøke kona si for å ha gitt han så stygge barn. Han visste ikke at hun hadde brukt en formue på plastiske operasjoner. Tragisk. Haha. Akkurat det tenkte jeg også. Han vant faktisk den saken også, og hun ble dømt til å betale ham rundt 70 000 et eller annet tror jeg. Skilt ble de også.
kalinka85 Skrevet 21. april 2014 #80 Skrevet 21. april 2014 I mine øyne er ingen med potetnese pen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå