Gå til innhold

Pen med potetnese?!

Fremhevede innlegg

Gjest Nanna87
Skrevet

Bli voksen!

Ingen bryr seg. Har du ikke annet å tenke på her i verden enn nesen din... Du er skapt slik du er, elsk deg selv derifra. Alle neser er fine på sin måte:)

Nesen bruker vi for å puste med, den er viktig. Hva med personligheten din? du virker ikke så reflektert...

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har en potetnese, ikke kjempestor, men den er rund og bred. Alikevel er jeg "kjent" for å være pen, får høre det ofte og venner og familie forteller meg at de får høre det ofte også.

Jeg sliter med å skjønne dette her fordi jeg slår meg til ro med at jeg ser annerledes ut og er mer søt som et slags dyr, enn en skjønnhet. Så hver gang jeg får høre dette bryter det med tanken jeg har slått meg til ro med og det er nesten litt irriterende fordi jeg da nesten går å venter på at folk skal oppdage hvordan jeg "egentlig" ser ut.

Personlig syns jeg ikke jenter kan være vakre så lenge de har en potetnese, uansett hvor fint ansiktet er ellers (det er ikke vondt ment til dere andre der ute med en sånn nese, bare min mening), og ingen av kjendisene/modellene som blir sett på som vakre har dette maskuline trekket, så spørsmålet mitt er om menn ikke er så kresne som man skal ha det til, eller om man faktisk kan overse noe ille fordi resten ser greit ut? Ser på det litt som om å si at en som mangler ben skal få høre at h*n har perfekt kropp.

Merkelig og sikkert forfengelig spørsmål men jeg skjønner det virkelig ikke :P

Anonymous poster hash: 3afa3...4a3

potetnese er jo søtt i motsetning til min lange ørnenese. Føler iallefall selv at jeg har det
  • Liker 1
Skrevet

Det er nettopp det som er problemet, jeg har et lite ekornansikt, så nesa ser helt syk ut til meg. Den hadde passet fint inn i ansiktet til en mann på 70 år, eller en etnisk kvinne med stort ansikt.

Nesa ser jo åpenbart ikke syk ut til deg, for da hadde ikke folk kalt deg pen og flott. Ren logikk.

Pleier du å komplimentere folk med at de er så pene hvis de har et digert og ekstremt trekk som ødelegger for hele ansiktet?

Nei, regner jeg med. Da hadde du holdt munn og ikke nevnt noe om utseendet i det hele tatt.

Grunnen til at folk sier at du er flott, er fordi du er det. Det er ganske mange som ALDRI får høre at de er vakre, og som må leve hele livet som helt vanlige eller mindre pene. De fleste klarer seg greit likevel. På tide å være takknemlig for det du har, og innse at livet har ganske mye mer enn perfekte neser å by på??

Skrevet (endret)

Her er forresten bilde av en de jeg synes er penest i Hollywood,nemlig Rachel Weisz. Hun har definitivt en ganske stor nese til sitt lille, delikate ansikt, men hun er jo sykt flott. Tror ikke hun hadde vært like slående pen uten den nesa, den gir henne det lille ekstra. Sier ikke at du har samme nese som henne, men poenget er at en "uperfekt" nese kan være akkurat det som gjør ansiktet ditt ekstra fint. Det er ofte kombinasjonen av perfekte og uperfekte trekk som danner de peneste ansiktene. Selv om man ikke alltid ser det selv..

http://s1.trrsf.com/blogs/80/6278.Rachel_2D00_black.jpg

Bilde med kopirett gjort om til link.
Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet andre bilder av Rachel Weisz,og synes ikke hun har noe stor nese i det hele tatt.

Hun har en litt krum neserygg, men absolutt ikke noe spesielt stor nese i mine øyne.

Anonymous poster hash: 2e955...896
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tone Damli har litt potetnese. Hun er jo pen.

Anonymous poster hash: ae4c3...389

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli voksen!

Ingen bryr seg. Har du ikke annet å tenke på her i verden enn nesen din... Du er skapt slik du er, elsk deg selv derifra. Alle neser er fine på sin måte:)

Nesen bruker vi for å puste med, den er viktig. Hva med personligheten din? du virker ikke så reflektert...

TS her, det var ikke meningen å komme med et så krasst og barnslig svar, pmsen tok helt overhånd etter jeg la ut om følelsene mine og følte det bare ble gjort narr av :P rart hva man kan ta seg nær av på dårlige dager selv på et anonymt forum, hehe!

AnonymBruker
Skrevet

Tone Damli har litt potetnese. Hun er jo pen.

Anonymous poster hash: ae4c3...389

Syns både Rachel og Tone har drømmeneser jeg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke legge ut et bilde av nesa di da, TS? :) Altså at du klipper vekk resten av ansiktet, men lar oss se hva slags type nese det er vi snakker om. Ble nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 41137...14f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke legge ut et bilde av nesa di da, TS? :) Altså at du klipper vekk resten av ansiktet, men lar oss se hva slags type nese det er vi snakker om. Ble nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 41137...14f

Vet ikke om jeg tørr, har jo nesten ikke bilder av meg engang :P men jeg ser den slik som før-bildet på linken:

http://www.locateadoc.com/pictures/nose-job-rhinoplasty-c31926?desktop=1

AnonymBruker
Skrevet

Nesa ser jo åpenbart ikke syk ut til deg, for da hadde ikke folk kalt deg pen og flott. Ren logikk.

Pleier du å komplimentere folk med at de er så pene hvis de har et digert og ekstremt trekk som ødelegger for hele ansiktet?

Nei, regner jeg med. Da hadde du holdt munn og ikke nevnt noe om utseendet i det hele tatt.

Grunnen til at folk sier at du er flott, er fordi du er det. Det er ganske mange som ALDRI får høre at de er vakre, og som må leve hele livet som helt vanlige eller mindre pene. De fleste klarer seg greit likevel. På tide å være takknemlig for det du har, og innse at livet har ganske mye mer enn perfekte neser å by på??

Men da har de ikke oppdaget det enda tenker jeg, dvs at de ikke har sett meg i dagslys osv. Så hadde vært lettere for meg om jeg ikke fikk komplimenter og oppmerksomhet men heller var usynlig, så kunne jeg levd med defekten min i fred.

Vet at livet har mer å by på, dette er bare en ting jeg tok opp her fordi jeg ikke kan snakke med andre om det! :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Den der minner meg om mannen som saksøke kona si for å ha gitt han så stygge barn. Han visste ikke at hun hadde brukt en formue på plastiske operasjoner. Tragisk.

Det tragiske er at en far så sine egne barn som stygge..
  • Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Du er nok mer selvopptatt em hva godt er. Støtter forslaget om å finne noe meningsfullt å fylle livet med. Hvem bryr seg om du er pen eller ikke?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du er nok mer selvopptatt em hva godt er. Støtter forslaget om å finne noe meningsfullt å fylle livet med. Hvem bryr seg om du er pen eller ikke?

Hun bryr seg. Og ikke kom og fortell meg at du driter i hvordan du ser ut..
  • Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Hun bryr seg. Og ikke kom og fortell meg at du driter i hvordan du ser ut..

Da burde hun finne noe mer meningsfullt å bry seg med. Folk sier hun er pen, så da kommer hun seg sikkert gjennom livet med den nesa hun har. Som oss andre. Den dagen det er nesa som er det viktige har man missa noen mål her i livet.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Da burde hun finne noe mer meningsfullt å bry seg med. Folk sier hun er pen, så da kommer hun seg sikkert gjennom livet med den nesa hun har. Som oss andre. Den dagen det er nesa som er det viktige har man missa noen mål her i livet.

Er enig der men alle har komplekser. Desduten sa du: hvem bryr seg om du er pen.
Skrevet

Ingen er perfekte og absolutt alle har en skavank eller 10.

Gjest Jørild
Skrevet

Er enig der men alle har komplekser. Desduten sa du: hvem bryr seg om du er pen.

Ja, i et globalt (eller til og med lokalt) perspektiv gir folk faen. Det er fakta. Ingen bryr seg om andres neser.

Og før du påpeker at hun bryr seg om sin nese. Så dum er ingen at du trenger å gjøre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...