Gå til innhold

Pen med potetnese?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en potetnese, ikke kjempestor, men den er rund og bred. Alikevel er jeg "kjent" for å være pen, får høre det ofte og venner og familie forteller meg at de får høre det ofte også.

Jeg sliter med å skjønne dette her fordi jeg slår meg til ro med at jeg ser annerledes ut og er mer søt som et slags dyr, enn en skjønnhet. Så hver gang jeg får høre dette bryter det med tanken jeg har slått meg til ro med og det er nesten litt irriterende fordi jeg da nesten går å venter på at folk skal oppdage hvordan jeg "egentlig" ser ut.

Personlig syns jeg ikke jenter kan være vakre så lenge de har en potetnese, uansett hvor fint ansiktet er ellers (det er ikke vondt ment til dere andre der ute med en sånn nese, bare min mening), og ingen av kjendisene/modellene som blir sett på som vakre har dette maskuline trekket, så spørsmålet mitt er om menn ikke er så kresne som man skal ha det til, eller om man faktisk kan overse noe ille fordi resten ser greit ut? Ser på det litt som om å si at en som mangler ben skal få høre at h*n har perfekt kropp.

Merkelig og sikkert forfengelig spørsmål men jeg skjønner det virkelig ikke :P

Anonymous poster hash: 3afa3...4a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 3ca45...6d6
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Hva er din mening da? Ville du operert hvis det var deg?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville funnet en litt dypere mening med livet enn å tenke på kroppsdelen jeg puster med.

Bli kreftsykepleier, eller noe annet meningsfullt.

Du høres ut som en sutreunge: "åh, herregud jeg har rødt hår og fregner, hvordan kan noen elske meg nuuu".

Tragisk.

• Liker 24
Gjest tinbjo1
Skrevet

Gud, høres ut som om det er et verdensproblem for deg. Er ikke synd på deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS. Jeg har hatt samme oppfatning som deg. En stor nese ødelegger mye av et ansikt. Jeg har alltid blitt sett på som "en av byens peneste" og får stadig spørsmål om jeg er modell. Jeg opererte nesen min fordi jeg var misfornøyd likevel, og selv om den er blitt mindre synes jeg fremdeles den kunne vært mye mindre.

Uansett, jeg kjenner faktisk en del jenter med "store" neser som fremdeles er pene. Jeg får kjempemye oppmerksomhet for utseendet mitt, så jeg kan umulig se så ille ut kun pga. nesen. Jeg tror ikke andre legger like mye merke til det som en selv. Du er helt sikkert nydelig til tross for "potetnese". Stol på komplimentene du får. :)

Anonymous poster hash: 6ccce...74f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS. Jeg har hatt samme oppfatning som deg. En stor nese ødelegger mye av et ansikt. Jeg har alltid blitt sett på som "en av byens peneste" og får stadig spørsmål om jeg er modell. Jeg opererte nesen min fordi jeg var misfornøyd likevel, og selv om den er blitt mindre synes jeg fremdeles den kunne vært mye mindre.

Uansett, jeg kjenner faktisk en del jenter med "store" neser som fremdeles er pene. Jeg får kjempemye oppmerksomhet for utseendet mitt, så jeg kan umulig se så ille ut kun pga. nesen. Jeg tror ikke andre legger like mye merke til det som en selv. Du er helt sikkert nydelig til tross for "potetnese". Stol på komplimentene du får. :)

Anonymous poster hash: 6ccce...74f

Takk for oppløftende svar :) er er kompleks som har hengt med meg siden jeg var liten, tror aldri jeg har sett meg i speilet uten å tenke på det for den er liksom hele ansiktet. Alltid følt meg unormal og annerledes pågrunna det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville funnet en litt dypere mening med livet enn å tenke på kroppsdelen jeg puster med.

Bli kreftsykepleier, eller noe annet meningsfullt.

Du høres ut som en sutreunge: "åh, herregud jeg har rødt hår og fregner, hvordan kan noen elske meg nuuu".

Tragisk.

Vel, jeg har nok av problemer i livet mitt, og er alt annet enn overfladisk, bryr meg ikke om noe annet enn nesa som har ødelagt mye av livet mitt. Hvorfor kan for eksempel overvektige klage uten å få kjeft? De kan jo ihverfall gjøre noe med det! Er synd man ikke kan spørre om noe utenfor boksen her uten at en og annen bedreviter skal slenge dritt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om annet ved utseende*

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan man være pen selv om nesa ikke er "perfekt"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke merke til nesa, jeg legger merke til øynene og munnen.

Anonymous poster hash: cc57e...5c6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, sannheten er ikke alltid like lett å høre kanskje.

Men man er temmelig overfladisk, dersom man ikke greier tenke lengre enn til egen nese :P

De som går nedover på gata har nok annet å tenke på, en neseborene dine.

Dessuten synes jeg innlegget ditt oser av at du egentlig er ute etter bekreftelse: "jeg går for å være en av de pene, og veldig populær, men hva med nesa mi, er den litt for bred kanskje"?

Hallo i luken..

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror det er noe betryggende med "skavanker". Kanskje man ikke føler seg like deilig selv, dersom partneren er helt plettfri? Det er noe ekstra sexy over å være med en deilig person man alikevel ikke føler seg helt utklassert av.

• Liker 3
Gjest Steamboat
Skrevet

Hvor mye koster en operasjon, hvor galt kan en operasjon bli og hva er sjansene for at det går galt?

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt så tror jeg ikke folk legger så veldig godt merke til ditt utseende.. De har vel nok med sine egne komplekser!

Anonymous poster hash: 39503...54a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er din mening da? Ville du operert hvis det var deg? Anonymous poster hash: 3afa3...4a3

Jeg hadde vurdert operasjon om jeg aldri skulle hatt barn. Hva gjør du når evt barn arver din nese?? Anbefaler du dem å operere seg fordi de ikke er pene nok?

Anonymous poster hash: 39503...54a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster en operasjon, hvor galt kan en operasjon bli og hva er sjansene for at det går galt?

Vet ikke hvor mye en operasjon koster, men vet at en del har fått luktesansen sin ødelagt. Dessuten så er det ikke alltid sånn at en neseoperasjon gjør en penere- får man en for liten nese (ala Michael Jackson) så er ikke dét noe pent heller. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke merke til nesa, jeg legger merke til øynene og munnen.

Men en stor potetnese vil jo overskygge dette så man ser den uansett? Har et så lite og nett ansikt så en mannlig, pakistansk nese ser helt sykt og malplassert ut på meg. Hjelper ikke med pene øyne da føler jeg, men bra ikke alle tenker som meg.

AnonymBruker
Skrevet

IMG_3319.jpg

Noen ganger så bare passer det med et bilde altså. :P

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vel, sannheten er ikke alltid like lett å høre kanskje.

Men man er temmelig overfladisk, dersom man ikke greier tenke lengre enn til egen nese :P

De som går nedover på gata har nok annet å tenke på, en neseborene dine.

Dessuten synes jeg innlegget ditt oser av at du egentlig er ute etter bekreftelse: "jeg går for å være en av de pene, og veldig populær, men hva med nesa mi, er den litt for bred kanskje"?

Hallo i luken..

Tror ikke andre ser på og bryr ser om nesa mi, skrev jo at det var er merkelig og overfladisk spørsmål. Jeg har følt trygghet i å føle at jeg aldri kan bli pen og de normal ut så lenge jeg har den, så komplimenter her og der gjør det nesten verre, for det betyr at folk faktisk vurderer meg. Den er virkelig altoppslukende hos meg og da er det greit å vite andre sin mening om man kan være pen fordet om, ettersom det virkelig ikke blir fremstilt sånn. Ville mye heller vært tjukk, flatbrysta osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...