Gå til innhold

35 og singel - føler dere at dere begynner å få dårlig tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke min erfaring, eller mine venninners erfaring. Jeg dater både menn på egen alder (er 32), eldre og yngre. Du skriver så mye piss, høres ut som en viss besserwisser som bor i London og tror hun vet alt! Du sitter ikke på fasiten skjønner du frøken nesevis. Er du selv så jævla perfekt da? Synd du skrev som anonym ellers hadde jeg ignorert innleggene dine. Siden du står på listen over brukere jeg IGNORERER.

Jeg vil ha barn og mann men har kjærlighetssorg og kommer til å ha det resten av livet. Så derfor vil det aldri skje for min del.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Synes ikke du skal se så svart på det..Kjærlighetssorg er tøft,men 32 er ingen alder. Du har fortsatt tid til å skaffe deg både mann og barn litt senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal se så svart på det..Kjærlighetssorg er tøft,men 32 er ingen alder. Du har fortsatt tid til å skaffe deg både mann og barn litt senere.

Føles hvertfall som det aldri går over! Poenget mitt er uansett at det er håp for alle. Så lenge man gjør seg selv tilgjengelig og er en hyggelig person så spiller det ingen rolle om du er 25 eller 35. I 20-årene møtte jeg bare idioter og ingen som var det minste klar for å etablere seg. De jeg har datet i det siste har vært seriøse, sikkert fordi jeg er seriøs også.

Jeg prøver å ikke stresse så mye med at jeg er singel. Generelt er det jo ikke attraktivt med desperate folk uansett kjønn..

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er ikke Norge. Egentlig bør man komme seg bort og vekk fra denne siden, da den er demotiverende. :P

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

Ja, det er ikke så mye positivt som kommer fra en viss bruker i denne tråden.. men vi får skylde på at hun er ung. Når hun er i 30-årene selv så ser hun nok annerledes på det. Forøvrig er det ikke pent å dømme andre heller, snakk om stigmatisering av oss single i 30-årene haha! Selv om jeg har mange dårlige erfaringer i kjærligheten så er jeg fortsatt fast bestemt på at det finnes noen for alle! Det er bare vanskelig at det skal klaffe men det VIL det gjøre før eller senere. For de som er åpne for det. Og da er det ikke snakk om å ta til takke, det er snakk om å finne en match.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns jeg har litt dårlig tid. Men jeg er ikke så desperat at jeg trenger råd fra en innbilsk bedreviter på 23 med en kjepp så langt opp i rumpen at hun ikke kan bøye seg :rolleyes:

Anonymous poster hash: 00620...ba4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min erfaring, eller mine venninners erfaring. Jeg dater både menn på egen alder (er 32), eldre og yngre. Du skriver så mye piss, høres ut som en viss besserwisser som bor i London og tror hun vet alt! Du sitter ikke på fasiten skjønner du frøken nesevis. Er du selv så jævla perfekt da? Synd du skrev som anonym ellers hadde jeg ignorert innleggene dine. Siden du står på listen over brukere jeg IGNORERER.

Jeg vil ha barn og mann men har kjærlighetssorg og kommer til å ha det resten av livet. Så derfor vil det aldri skje for min del.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Føles hvertfall som det aldri går over! Poenget mitt er uansett at det er håp for alle. Så lenge man gjør seg selv tilgjengelig og er en hyggelig person så spiller det ingen rolle om du er 25 eller 35. I 20-årene møtte jeg bare idioter og ingen som var det minste klar for å etablere seg. De jeg har datet i det siste har vært seriøse, sikkert fordi jeg er seriøs også.

Jeg prøver å ikke stresse så mye med at jeg er singel. Generelt er det jo ikke attraktivt med desperate folk uansett kjønn..

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Grautulerer med dagens største selvmotsigelse. Beklager å måtte si det, men hva faen er greien med bittre kvinner i alderen 30+? Du sier jo selv at det er håp for alle. Lukk opp øynene og se deg om, det kryr av mannfolk under 30 som kunne tenke seg en kvinne over 30. Hjelper fint lite å være bitterfitte, og samtidig ønske både mann og barn. Kjærlighetssorg resten av livet? Du har levd 1/3 av livet ditt, tror du virkelig ikke du kommer over kjærlighetssorgen? Skal du gi opp kjærligheten før du gir den en ny sjanse?

Selv er jeg 27 år. Jeg vil heller ha en voksen og annsvarsfull kvinne på 30+, enn en jente på 25 som fortsatt er mer sugen på alkohol, enn småbarnsfamilie. Problemet er bare å finne en dame på 30-35 år som ikke er bitter. Samtlige jeg har hatt en god tone med har vært bitre som faen, nektet å se det åpenbare, kun de negative sidene. Jeg har blitt avvist av samtlige, og tilsynelatene alle har samme problem, de sliter med å gi slipp på tidligere forhold.

Jeg skjønner naturlig nok at dette ikkje er fasit på samtlige kvinner i Norge, men den overhengende majoriteten er irriterende, og ikke minst sykt frustrerende for oss menn som faktisk ønsker å innlede ett forhold med en skikkelig kvinne (Les: Bitterfitte). Se lyst på livet, og livet vil gi deg så uendelig mye mer tilbake.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Denne tråden sporet av på 1-2-3.



Anonymous poster hash: f30e9...1a9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...Det var jo en rimelig grov gereralisering av en ganske stor grupper mennesker. Er du selv kvinne eller mann,og i så fall: hvor gammel? Anonymous poster hash: 254f0...ed4

Dette er en mann, og han kaller seg Cuckold her på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: f1f56...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i den alderen der er noe av det farligste du kan date..

De er mer desperate. Og såpass rugeklare at de kan bli vel slepphendt med prevensjonen sin.



Anonymous poster hash: a539d...9de
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grautulerer med dagens største selvmotsigelse. Beklager å måtte si det, men hva faen er greien med bittre kvinner i alderen 30+? Du sier jo selv at det er håp for alle. Lukk opp øynene og se deg om, det kryr av mannfolk under 30 som kunne tenke seg en kvinne over 30. Hjelper fint lite å være bitterfitte, og samtidig ønske både mann og barn. Kjærlighetssorg resten av livet? Du har levd 1/3 av livet ditt, tror du virkelig ikke du kommer over kjærlighetssorgen? Skal du gi opp kjærligheten før du gir den en ny sjanse?

Selv er jeg 27 år. Jeg vil heller ha en voksen og annsvarsfull kvinne på 30+, enn en jente på 25 som fortsatt er mer sugen på alkohol, enn småbarnsfamilie. Problemet er bare å finne en dame på 30-35 år som ikke er bitter. Samtlige jeg har hatt en god tone med har vært bitre som faen, nektet å se det åpenbare, kun de negative sidene. Jeg har blitt avvist av samtlige, og tilsynelatene alle har samme problem, de sliter med å gi slipp på tidligere forhold.

Jeg skjønner naturlig nok at dette ikkje er fasit på samtlige kvinner i Norge, men den overhengende majoriteten er irriterende, og ikke minst sykt frustrerende for oss menn som faktisk ønsker å innlede ett forhold med en skikkelig kvinne (Les: Bitterfitte). Se lyst på livet, og livet vil gi deg så uendelig mye mer tilbake.

Selvmotsigelse er det ikke, les hva jeg skrev! Jeg kunne lett fått meg ny kjæreste jeg, mangler ikke på tilbud fra hyggelige menn. Dessverre har jeg en sånn grusom kjærlighetssorg at det ikke er aktuelt. Jeg kommer aldri til å elske noen like høyt som exen og jeg kommer aldri over det. Noen ganger bare VET man det. Men jeg insisterer på at det fins noen for alle, hvis man virkelig VIL. Det var jo også det jeg skrev i innlegget mitt, hvis du lærte å lese (jeg lærte det da jeg var 6).

Må være lett å være mann, dere har jo ikke følelser andre steder enn i pungen. Må være fint å ha det sånn, og slippe kjærlighetssorg og psykologer pga kjærlighetssorg :) Kanskje jeg skal bli mann?

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter i den alderen der er noe av det farligste du kan date..

De er mer desperate. Og såpass rugeklare at de kan bli vel slepphendt med prevensjonen sin.

Anonymous poster hash: a539d...9de

Det der er bare piss. De fleste damer jeg kjenner i 30-åra vil ikke ha barn en gang.. de fleste jeg kjenner hater barn.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

de fleste jeg kjenner hater barn.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Høres ut som en fin omgangskrets!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin omgangskrets!

Hva mener du med det? Det er ikke alle som liker barn. Eller motorsykler for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steamboat

Hva mener du med det? Det er ikke alle som liker barn. Eller motorsykler for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Ikke alle ønsker egne barn, men veldig få hater barn, det håper jeg i hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk så slemme med hverandre?



Anonymous poster hash: 254f0...ed4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.maks 30...? :P

30 går ikke som "eldre" altså. 18-35 går som ungdommer i 2014. :P

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut

Problemet er bare å finne en dame på 30-35 år som ikke er bitter. Samtlige jeg har hatt en god tone med har vært bitre som faen, nektet å se det åpenbare, kun de negative sidene. Jeg har blitt avvist av samtlige, og tilsynelatene alle har samme problem, de sliter med å gi slipp på tidligere forhold.

Jeg skjønner naturlig nok at dette ikkje er fasit på samtlige kvinner i Norge, men den overhengende majoriteten er irriterende, og ikke minst sykt frustrerende for oss menn som faktisk ønsker å innlede ett forhold med en skikkelig kvinne (Les: Bitterfitte). Se lyst på livet, og livet vil gi deg så uendelig mye mer tilbake.

Overhengende majoriteten? O_o

Føler at jeg ikke skjønner noe. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmotsigelse er det ikke, les hva jeg skrev! Jeg kunne lett fått meg ny kjæreste jeg, mangler ikke på tilbud fra hyggelige menn. Dessverre har jeg en sånn grusom kjærlighetssorg at det ikke er aktuelt. Jeg kommer aldri til å elske noen like høyt som exen og jeg kommer aldri over det. Noen ganger bare VET man det. Men jeg insisterer på at det fins noen for alle, hvis man virkelig VIL. Det var jo også det jeg skrev i innlegget mitt, hvis du lærte å lese (jeg lærte det da jeg var 6).

Må være lett å være mann, dere har jo ikke følelser andre steder enn i pungen. Må være fint å ha det sånn, og slippe kjærlighetssorg og psykologer pga kjærlighetssorg :) Kanskje jeg skal bli mann?

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

Kjærlighetssorg går over før eller senere. Det å være forelsket i noen, kontra det å elske noen, er to vidt forskjellige ting. Forelskelsen går over, men kjærligheten til personen kan jo fortsatt være til stede livet ut. Men det vil jo ikke si du ikke kan elske noen andre også....Jeg elsker min min mor, søster, bror, og min x-samboer gjennom 10år, men det er ikke dermed sakt at jeg er forelsket i noen av de.

Men ja, for all del. Jeg kan ikke si hva du føler, eller hva du skal føle. Men jeg kan garantere deg at med den innstillingen du har så kommer du ikke til å finne noen. Så om 60 år, når du sitter ensom på gamlehjemmet, har du jo fått statuert ditt eksempel.

Overhengende majoriteten? O_o

Føler at jeg ikke skjønner noe. >_<

Du skjønner ikkje betydningen av en «overhengende majoritet»? Eller er du uenig i min påstand?

Jeg formulerte meg kanskje litt merkelig. Poenget var bare at det er veldig veldig mange som tenker på den måten der. De har kanskje hatt samboer i gjennom hele 20årene, når de da ender opp som singel 30+ åring, føler de at løpet er kjørt. De slår fra seg alle andre relasjoner, ender opp bitter og singel til de bikker 40. Først da skjønner mange poenget.

Dette er selfølgelig ikke gjeldende for alle single kvinner i 30årene, men av de jeg har møtt så er det et svært høyt antall bittre kvinner som mener alle hatar de, at de aldri kommer til å elske noen igjen osv osv....

Jeg respekterer selvfølgelig at noen ønsker å være alene, jeg bare poengterer at om man faktisk ønsker mann og barn så er d på høy tid å bli kvitt bitterheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Du skjønner ikkje betydningen av en «overhengende majoritet»? Eller er du uenig i min påstand?

Jeg formulerte meg kanskje litt merkelig. Poenget var bare at det er veldig veldig mange som tenker på den måten der. De har kanskje hatt samboer i gjennom hele 20årene, når de da ender opp som singel 30+ åring, føler de at løpet er kjørt. De slår fra seg alle andre relasjoner, ender opp bitter og singel til de bikker 40. Først da skjønner mange poenget.

Dette er selfølgelig ikke gjeldende for alle single kvinner i 30årene, men av de jeg har møtt så er det et svært høyt antall bittre kvinner som mener alle hatar de, at de aldri kommer til å elske noen igjen osv osv....

Jeg respekterer selvfølgelig at noen ønsker å være alene, jeg bare poengterer at om man faktisk ønsker mann og barn så er d på høy tid å bli kvitt bitterheten.

Jeg skjønner betydningen, men jeg synes ikke at det er noen "overhengende majoritet"... <_<

Jeg synes ikke at det er så mange som tenker på den måten- med mindre man ser på tråder her inne på forumet da. O_o

Før øvrig er jeg litt lei av ordet "bitter". >_< Blir brukt så ofte at alt omtrent betyr bitter. Bitter ditt bitter datt. Bitter, bitter, bitter. (Nå burde ordet vært brukt opp for videre innlegg :3 ).

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 går ikke som "eldre" altså. 18-35 går som ungdommer i 2014. :P

Anonymous poster hash: a26e0...4bc [/acronym

hmm..ok da :P men over 35 blir litt vel gammelt for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...