Gå til innhold

Hva tilbyr du som jente i et forhold?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Man må vel kompromissere ? Jeg kan godt ta mesteparten av husarbeidet hvis han tipper litt og vinner penger imens, jeg tenker det handler om å gi og ta, fra begge parter, og at man bidrar til felles beste ...

:ler:

Anonymous poster hash: 23dd9...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Humor. Lojalitet. Ærlighet.

Og så kan jeg tilby verdens beste pannekaker. Og scones. Og lasagne.

Thats it. Skal ikke min eventuelle sulte ihjel, må han kunne lage mat. Og jeg tilbyr meg å være svært takknemlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom min mann respekterer meg og er et godt menneske, faar han mye tilbake. Noen av tingene er:

Jeg forventer ikke at han tar del i det daglige husarbeidet. Jeg bringer han gjerne kaffe og lager mat til han dersom han er sulten. Jeg har gjerne sex, og jeg har et lyttende oere dersom han oensker det. Jeg kan gi han rom dersom han trenger det, og er ikke avhengig av han. Jeg er omsorgsfull, kjaerlig, snill og god, vil jeg paastaa. Selvfoelgelig har jeg ogsaa daarlige sider, men de synes mest naar jeg er usikker eller foeler meg daarlig behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår egentlig veldig greit hva Lincoln mener. Det finnes jo mange damer som lager lister over hva de ser etter i en partner, og da lurer jo han på hva vi selv mener vi kan sjekke av på slike lister. Jeg mener også at de fleste mener ikke disse listene seriøst, bare noe morro de gjør.
Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det, men dem om det. Tilbake til spørsmålet, ting jeg kan ''tilby'' en mann:

- Jevnlig sex, ikke redd for å prøve nye ting og liker bj, som mange jenter ikke gjør.
- Tar meg gjerne av all matlagingen, men fint om han rydder opp.. :laugh:
- Når jeg får barn, ser jeg for meg at jeg tar meg mest av dem.
- Er ærlig og trofast.
- Kan tilby en morsom hverdag der det sjeldent blir kjedelig!
- Og selvfølgelig ting som støtte, respekt, omsorg osv.
- Kan ta meg av mye av husarbeidet.
- Og sist, tar vare på meg selv og ser bra ut. (som igjen resulterer til at jeg ikke er en av de som trenger bekreftelse konstant, jeg er sikker nok på meg selv.)

Endret av Duvet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg har ingen spesielle krav da, men jeg svarer uansett.

Jeg tilbyr meg selv, jeg. Jeg er meg selv hundre prosent, er snill, omsorgsfull og hjelpsom. Men det er jo sånn jeg er (det var vel ikke noe godt svar, hehe...) Jeg har ingen krav til han, og jeg har ingen krav til meg selv. Eller, bortsett fra det å være ærlig og trofast, men det har vel de fleste krav om regner jeg med?

Ærlighet og trofasthet. DET tilbyr jeg i vårt forhold, og han gjør det han og. Jeg tror det er derfor (ærlighet) at vi ikke krangler. Vi snakker om ting på en rolig, ikke-sur/irritert måte, noe jeg synes er bedre enn en lang, heftig diskusjon. Vi får ut alt vi har på hjertet uten å såre hverandre.

Jeg burde vel ikke svart noe, siden jeg ikke er en av de kravstore. Men jaja, ha en fin dag :)

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...