Gå til innhold

Hva tilbyr du som jente i et forhold?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Nærhet, sex, omsorg, venn, egenkapital, hus, bil, utdannelse, fast inntekt, rydder og vasker.

Litt krise at jeg ikke liker å lage mat. Men dyktig til å vaske opp/redde etter måltid.

Anonymous poster hash: 4be3d...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tilby:

-Sex, jeg sier aldri nei, og er med på å prøve forskjellige ting.

- Ærlighet og tillit

- Jeg vil alltid behandle personen bra og med respekt

- Jeg eier mitt eget hus og bil

- Høyere utdannelse og jobb, klarer fint å forsørge meg selv

- Veldig flink til å lage mat og bake

- Eventyrlysten og spontan

- Flink til å vis at jeg elsker deg

- Støtter mannen i alle hans valg

Og jeg har ikke høye krav. Kjæresten min nå har jobb og klarer fint å forsørge seg selv, men eier ikke bil eller hus. Han har firmabil og leier liten leilighet. Men ellers matcher vi ganske bra på de andre tingene. Er jo en fordel å finne noen andre som er eventyrlysten og glad i sex.



Anonymous poster hash: b61b8...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat

Maaaaaassse deilig sex, gjerne daglig

Lojal

Din beste venn

Liker å erte/tulle litt

Liker å utfordre deg i diskusjoner-få deg til å se andre sider av en sak

Ikke en naiv dame, men en du må bryne deg litt på

Kosete

Sex helger

At du har en du må passe på og ta deg av (meg) :)

At jeg gjør 50% av husarbeidet

Anonymous poster hash: f44bb...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidenskap, nærhet, støtte, samarbeid, omsorg, vennskap, sex, forståelse, ærlighet, lojalitet, glede, lyst, kjærlighet, varme og mye mer, men jeg tilbyr ikke alt dette uten å få det samme tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Mange jenter har laget seg noen vanvittige smørbrødlister for menn som skal få "æren" av å være sammen med seg, uten at de engang tenker på hva de selv kan tilby i forholdet.

De blir stadig sjeldnere at jenter lager mat, rydder og gjør de tradisjonelle kvinnetingene. Når det gjelder sex så kan gutter få dette helt uforpliktende uansett, uten å binde seg til noe forhold. Så hvorfor skal man gidde det?

Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?

Hva tilbyr dere gutter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter har laget seg noen vanvittige smørbrødlister for menn som skal få "æren" av å være sammen med seg, uten at de engang tenker på hva de selv kan tilby i forholdet.

De blir stadig sjeldnere at jenter lager mat, rydder og gjør de tradisjonelle kvinnetingene. Når det gjelder sex så kan gutter få dette helt uforpliktende uansett, uten å binde seg til noe forhold. Så hvorfor skal man gidde det?

Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?

Blir matt og småkvalm av dem som ser på et forhold som en byttehandel der man "tilbyr" noe og "krever" noe tilbake.

Foretrekker et likeverdig og kjærlig forhold. Gjensidig respekt, gjensidig tiltrekning og tenning, en stor dose moro og latter, like verdier på enkelte områder, noen like og noen ulike interesser og/ eller ting vi begge er gode på. At man både beholder sin integritet i forholdet, men også strekker seg litt for å glede den man er sammen med :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at disse jentene er single, veit du. ;-)

De fleste jentene her inne som virker til å ha noe mellom ørene ser ut til å være med kjærester. De andre som oppfører seg som noen idioter har på en måte aldri sakt at de er sammen med noen heller. Merkelig det der. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevnlig sex. Jeg sier faktisk ikke nei til sex, jeg bare kommer meg i humør.

Jeg er flink og lage mat og gjør det.

Jeg holder meg i form, eier ikke joggebukse og slutter ikke å ta vare på meg selv.

I et langtidsperspektv vil jeg ha barn og disse vil jeg både føde og ta mesteparten av oppdragelsen av.

Jeg støtter ham, backer ham alltid opp og vil aldri ydmyke ham eller stille ham på bar bakke. Jeg ler av tørre vitser han forteller offentlig.

Jeg lar ham være mann. Hvis man vil ha en mann, må man la ham være det. Jeg behandler ham ikke som en slags fjott som bare er her.

Jeg er lojal. Har ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn når jeg har oppmerksomheten til den jeg setter høyest.

Jeg er forståelsesfull. Han jobber lange dager og jeg plager ham ikke med filleting 24/7.

Nå har jeg riktignok ikke problemer med oppmerksomhet fra menn, så ser ingen grunn til å endre mitt syn på forhold. Jeg gjor selvsagt kun disse tingene for en mann som er verdt det og gir det samme tilbake.

Anonymous poster hash: 1e638...695

Alt jeg leser her er jo akkurat en håpløs lang smørbrødliste du ikke svarer på. Du vil at han skal jobbe lange dager og tjene penger for deg, mens du får ta deg av det mest givende arbeidet med ungene. Du får styre i huset, du "lar vær og mase på han" osv og mye annet som bare er en tom liste av ting du IKKE har å tilby han. Du tar vare på deg selv, men eier ikke en joggebukse? Mener du at det å stå oppreist på beina er å ta vare på seg selv? Oppsummert så er i grunn det du sier at han jobber og står på for deg, mens du bare trenger å sette pris på det. Det er en stor smørbrødliste der du tilbyr nada av substans tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg leser her er jo akkurat en håpløs lang smørbrødliste du ikke svarer på. Du vil at han skal jobbe lange dager og tjene penger for deg, mens du får ta deg av det mest givende arbeidet med ungene. Du får styre i huset, du "lar vær og mase på han" osv og mye annet som bare er en tom liste av ting du IKKE har å tilby han. Du tar vare på deg selv, men eier ikke en joggebukse? Mener du at det å stå oppreist på beina er å ta vare på seg selv? Oppsummert så er i grunn det du sier at han jobber og står på for deg, mens du bare trenger å sette pris på det. Det er en stor smørbrødliste der du tilbyr nada av substans tilbake.

Du misforsto det med joggebuksa. AB trener nok i tights.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforsto det med joggebuksa. AB trener nok i tights.

Samme kan det være. Haha, hun gjøre ungene til hennes domene, mens han skal jobbe lange dager. Belønningen er at hun ikke lager problemer 24/7? Unnskyld at jeg ler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker for meg som du mener at kvinner er skapt kun til å knulles på og til å varte opp mannen gjennom husarbeid og å føde en flokk av unger. Skulle de ha noen krav tilbake, er de blodsugende igler som kun utnytter mannen. Folk blir forelsket, Lincoln. Da blåser fort mange av disse fantasiene om mannen på hvit hest bort... Har du noensinne vært forelsket, eller må vi starte en ny tråd om det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg som jente kan tilby masse god mat, god samtalepartner som er kunnskapsrik, etterhvert en solid sideinntekt og jeg kan love sexen kun blir bedre og ikke sjeldnere. En samarbeidspartner som er flink til å fortelle han hvor mye mer fantastisk han er enn sola.

Ut over det er jeg handy, trenger i utgangspunktet ikke en mann for å få jorda til å gå rundt.

Jeg synes alle generelt er for kravstore til hvem de ønsker som partner, man glemmer ofte hva man selv bringer til bordet.

Kan man forvente seg utenlandsturer hvert år hvis man selv jobber deltid på rema?

Kan man forvente en "hot stud" hvis man selv ser ut som noe katta kom inn med forleden?

Kan man forvente god sex når man selv sier nei til nye forslag?

Kan man forvente en positiv partner når man selv er muggen?

Lista er lang, og materielle ting veier aldri like tungt som følelser og oppfatning av verden og omgivelser.



Anonymous poster hash: 80e67...1b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt jeg leser her er jo akkurat en håpløs lang smørbrødliste du ikke svarer på. Du vil at han skal jobbe lange dager og tjene penger for deg, mens du får ta deg av det mest givende arbeidet med ungene. Du får styre i huset, du "lar vær og mase på han" osv og mye annet som bare er en tom liste av ting du IKKE har å tilby han. Du tar vare på deg selv, men eier ikke en joggebukse? Mener du at det å stå oppreist på beina er å ta vare på seg selv? Oppsummert så er i grunn det du sier at han jobber og står på for deg, mens du bare trenger å sette pris på det. Det er en stor smørbrødliste der du tilbyr nada av substans tilbake.

Kødder du? Jeg trodde hun var akkurat din type jeg :klo: Gammeldagse kjønnsroller?

Anonymous poster hash: 7ad46...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Jeg trodde hun var akkurat din type jeg :klo: Gammeldagse kjønnsroller?

Anonymous poster hash: 7ad46...ced

Du syns jeg virker som typen som setter pris på å bli brukt økonomisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns jeg virker som typen som setter pris på å bli brukt økonomisk?

Jeg trodde det eneste kravet ditt var at hun var pen og underdanig jeg. Blir det ikke KG-bryllup på Teeden da?

:(

Anonymous poster hash: 7ad46...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...