Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og! Jeg startet en slåsskamp selv, i tilfelle det funka. Men nope :P

Hahah :P Jeg prøvde å provosere to stykker som var sinte, men det hjalp ikke. Så tilfeldigvis to som slåss helt på slutten av dagen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det kommet en politi karriere nå? Fungerer den på samme måte som de andre karrierene?

Anonymous poster hash: ed70d...822
Skrevet

Er det kommet en politi karriere nå? Fungerer den på samme måte som de andre karrierene?

Politi er en del av aktive karrierer :) Den er sammenslått med detektivjobben.

AnonymBruker
Skrevet

Politi er en del av aktive karrierer :) Den er sammenslått med detektivjobben.

Ah :) Takk! Håper personlig på en militærkarriere

Skrevet (endret)

Dæven, var ikke mangel på belønninger ved forfremmelsen... Fikk jo nærmest en hel fengselscelle :laugh:

post-86076-0-13130000-1427746643_thumb.p

Endret av Kragebein
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dæven, var ikke mangel på belønninger ved forfremmelsen... Fikk jo nærmest en hel fengselscelle :laugh:

attachicon.gif30.03.2015_22-15-2.png

38 simoleoner i timen? Hvordan har du noengang tenkt å komme deg vekk fra den rønna der?

Skrevet

38 simoleoner i timen? Hvordan har du noengang tenkt å komme deg vekk fra den rønna der?

Bedre enn damen om tjener 18 i timen :P Virker som det går relativt fort å bli forfremmet når man er med på jobb og fyller opp dagens kvote, så det skal gå fint!

• Nyttig 1
Skrevet

Kan man bli utestengt og miste spillene om man bruker koreansk VPN? Det er vel egentlig ikke lov?

Skrevet (endret)

Kan man bli utestengt og miste spillene om man bruker koreansk VPN? Det er vel egentlig ikke lov?

Nei, du blir ikke utestengt.

edit: Med mindre du bruker VPN til å kjøpe spillet fra en region der det koster mindre enn der du bor.

Endret av Kragebein
Skrevet (endret)

Lastes ned i dette øyeblikk :bolledeig: Da kan jeg spille i morgen etter jobben, i noen timer før det låses opp i Norge :bolledeig:

Endret av Kittykat
Skrevet

Nei, nå prøver jeg bare på VPN metoden. Vil spille idag siden jeg har fri :P

Skrevet

Smarte meg begynte å fikse koreansk VPN. Så kom jeg på at jeg sniklåner nett fra naboen. Som er en relativt kjent næringstopp i Norge. Som mest sannsynlig har ganske bra antivirus osv. Det gikk heldigvis ikke. Håper ikke han merket noe til det. Nå skal jeg på jobb og er ikke hjemme før kl 23, når den norske utgaven er ute. Så det ordnet deg visst til slutt.

Kanke dere som allerede har lastet ned fortelle litt mer da? Jeg er så spent :D

Skrevet

Laster ned nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Smarte meg begynte å fikse koreansk VPN. Så kom jeg på at jeg sniklåner nett fra naboen. Som er en relativt kjent næringstopp i Norge. Som mest sannsynlig har ganske bra antivirus osv. Det gikk heldigvis ikke. Håper ikke han merket noe til det. Nå skal jeg på jobb og er ikke hjemme før kl 23, når den norske utgaven er ute. Så det ordnet deg visst til slutt.

Kanke dere som allerede har lastet ned fortelle litt mer da? Jeg er så spent :D

Nei det har ingenting med anti virus eller noe å gjøre. Fungerer det ikke på PCen din gjorde du det feil.

Skrevet

Grrr... Er sånn en millimeter igjen på den laster ned tingen på origin nå. Den har stått sånn i flere minutter. Lurer på om dette skal gå...

AnonymBruker
Skrevet

Grrr... Er sånn en millimeter igjen på den laster ned tingen på origin nå. Den har stått sånn i flere minutter. Lurer på om dette skal gå...

Sånn er desverre Origin. Om det ikke garnett ei lang stund prøv å restarte Origin.

Skrevet

Åh, jeg trodde man kunne åpne butikk på egen tomt, sånn som man kunne før, men der tok jeg visst feil gitt.. Kjedelig.

Skrevet

Sånn er desverre Origin. Om det ikke garnett ei lang stund prøv å restarte Origin.

Restarta origin og nå er jeh i spillet :)

Skrevet

Nei det har ingenting med anti virus eller noe å gjøre. Fungerer det ikke på PCen din gjorde du det feil. Anonymous poster hash: ed70d...822

Gjorde alt riktig. Det gikk ikke, og det har noe med nettverket å gjøre, ikke pcn min. Uansett var de like greit, har ikke lyst å tukle med nettet til naboen :P

AnonymBruker
Skrevet

Laster det ned nå, 1,58 GB :)

Stoler på deg, så jeg forhåndsbestilte! Kan jeg laste det ned fra kl 00.01 ikveld? :D det ligger ikke under mine spill enda iallefall...

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...