Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Hmmm, aliens? Hvordan gjør jeg mennene gravide med dem i Sim 4? Finner ikke en enste liten alien, jeg... :vetikke:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Aliens finnes ikke i grunnspillet. De kommer i utvidelsespakka som kommer neste uke.
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står det at pakken kommer 31 april i nord Amerika og 2 april i Europa? Åårh.... Jeg skjønner ingenting. Når vil spillet være på pcn min? Jeg har forhåndsbestilt. Jeg har spillt sims mer enn halve livet mitt, greit avhengig o.O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det at pakken kommer 31 april i nord Amerika og 2 april i Europa? Åårh.... Jeg skjønner ingenting. Når vil spillet være på pcn min? Jeg har forhåndsbestilt. Jeg har spillt sims mer enn halve livet mitt, greit avhengig o.O

Det burde være tilgjengelig 2. April. Det finnes en måte man kan "jukse" på sånn at man spille på NA utgivelse. Men jeg vet ikke hvordan...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du befinner deg i USA eller bruker VPN så får du det 2. april. Mener at det blir tilgjengelig midnatt natt til torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du befinner deg i USA eller bruker VPN så får du det 2. april. Mener at det blir tilgjengelig midnatt natt til torsdagen.

Påsken 2015 blir jeg funnet foran pcn tror jeg gitt. Fri i to dager etter sims kommer ut passer meg utmerket! Takk :)

Vet noen når den nye updaten for mars kommer? Det skal komme kjellere, og jeg gleder meg til å lage hybel til tenåringssimmen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken 2015 blir jeg funnet foran pcn tror jeg gitt. Fri i to dager etter sims kommer ut passer meg utmerket! Takk :)

Vet noen når den nye updaten for mars kommer? Det skal komme kjellere, og jeg gleder meg til å lage hybel til tenåringssimmen min.

Har lest et sted at den kommer 31. mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sims kommer alltid ut om torsdagen i Norge ihvertfall. Så spillet er tilgjengelig fra 2.april. Det kommer alltid ut noen dager tidligere i Nord-Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På origin står det 1 april da. Så hva er egentlig rett?

Endret av Faria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aprilsnarr i gamledar'?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. april klokken 00:00. Siden offisiell dato er 2. april så tolker jeg i hvert fall det som at det blir tilgjengelig ved midnatt natt til 2. april.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Sims 4 vil ikke starte opp :( Har mildt sagt blitt hekta nå som familietreet er tilbake og ting har blitt mer ordentlige, og det funket helt fint i natt! Nå får jeg kun opp et lite vindu øverst til venstre på skjermen, og det står at Sims ikke vil reagere. Har prøvd å restarte PC-en flere ganger, samt. prøvd å starte utenfor Origin, men neida :grine:

Huff, jeg kjenner jeg blir skikkelig skuffa nå, selv om det bare er et spill xD Får nok komme meg på trening istedet da eller?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. april klokken 00:00. Siden offisiell dato er 2. april så tolker jeg i hvert fall det som at det blir tilgjengelig ved midnatt natt til 2. april.

Korrekt :) Har alltid vært sånn etter origin kom, tilgjengelig klokken 00.00. Datoen er jo 2 april siden det er over midnatt.

Anonymous poster hash: 05087...032

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så sykt til å lage butikk. Har savnet det leeeeenge. Håpet på at det skulle komme til Sims 3, men den gang ei. Endelig!

Jaa, samme her! Husker jeg spilte The Sims 2 Open for Business flere dager til sammen, og jeg hadde en butikk der alt var latterlig billig, og alle arbeiderne var latterlig overbetalte :fnise: Gikk vel flere 100 000 i underskudd, men jeg var ekstremt glad i motherlode den gang. Butikken var forresten veldig populær, hahah.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, Sims 4 vil ikke starte opp :( Har mildt sagt blitt hekta nå som familietreet er tilbake og ting har blitt mer ordentlige, og det funket helt fint i natt! Nå får jeg kun opp et lite vindu øverst til venstre på skjermen, og det står at Sims ikke vil reagere. Har prøvd å restarte PC-en flere ganger, samt. prøvd å starte utenfor Origin, men neida :grine:

Huff, jeg kjenner jeg blir skikkelig skuffa nå, selv om det bare er et spill xD Får nok komme meg på trening istedet da eller?

Prøv å reparere spillet i origin :) høreklikk på spillet i biblioteket, så får du opp en meny hvor du kan velge reparer spill :) Håper det hjelper.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til utvidelsespakken kommer :D

Har startet en Challenge jeg nå (min aller første). Og har bestemt meg for å filme hele challengen. Den går ut på å få 100 barn, så det kan bli spennende :fnise:
Håper noen vil følge meg og kanskje komme med tilbake meldinger.
Har spilt inn 4 videoer allerede, men har bare fått lastet opp part 1 til youtube. (holder på å laste opp part 2, men det tar så himla lang tid)
Dere kan se part 1 her hvis dere vil :) :
https://www.youtube.com/watch?v=FbZQzfCAm3c

Anonymous poster hash: e028f...8e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen! :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har startet en Challenge jeg nå (min aller første). Og har bestemt meg for å filme hele challengen. Den går ut på å få 100 barn, så det kan bli spennende :fnise:

Har spilt inn 4 videoer allerede, men har bare fått lastet opp part 1 til youtube. (holder på å laste opp part 2, men det tar så himla lang tid)

Sjekker kanskje ut senere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å reparere spillet i origin :) høreklikk på spillet i biblioteket, så får du opp en meny hvor du kan velge reparer spill :) Håper det hjelper.

Ah, dette må jeg prøve! Tusen takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=FbZQzfCAm3c

Alltid gøy med norske folk på Youtube! Skal ta en titt i morgen. Er så sinnsykt trøtt, haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har fått en snylter i huset til simmen min. Simmen min snakket med ene naboen og inviterte henne inn, og nå blir jeg ikke kvitt henne. Hun ble bare boende hos simmen min og driver og legger seg i senga og forsyner seg av kjøleskapet. I tillegg er hun rotete og bråkete så simmen min blir sur og grinete og får dårlige arbeidsresultater... Jeg trodde man kunne be besøkende om å gå men det alternative er ikke der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...