Longgone Skrevet 7. oktober 2014 #1241 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvordan laster jeg ned oppdateringen? Vet det er mange "hvordan" spørsmål fra meg, men jeg klarer såvidt og åpne internett så jeg er unnskyldt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. oktober 2014 #1242 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvordan laster jeg ned oppdateringen? Vet det er mange "hvordan" spørsmål fra meg, men jeg klarer såvidt og åpne internett så jeg er unnskyldt Logg inn på origin, så skal den opdateres automatisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 7. oktober 2014 #1243 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har du prøvd å reparere spillet i origin? nei, hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. oktober 2014 #1244 Del Skrevet 7. oktober 2014 Finn spillet i origin, høyreklik på spillet, så får du opp en meny og da velger du reparer håper det hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 7. oktober 2014 #1245 Del Skrevet 7. oktober 2014 Finn spillet i origin, høyreklik på spillet, så får du opp en meny og da velger du reparer håper det hjelper. Det hjalp ikke har så lyst til å prøve spøkelser og sånn har ikke fått gjort det. Frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1246 Del Skrevet 7. oktober 2014 Går det an å kaste ut bare en sim fra husstanden? Gubben var utro, og det er jo litt kleint å bo med han da, kan man si.Anonymous poster hash: 4caa5...379 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 7. oktober 2014 #1247 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja det skal gå ann, tror du må gå på instillinger under menyen på huset der simmene bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 7. oktober 2014 #1248 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vurderer sterkt å innstallere windows på macen min. Samtidig så er eg veldig trassig. Vil ikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. oktober 2014 #1249 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det hjalp ikke har så lyst til å prøve spøkelser og sånn har ikke fått gjort det. Frustrert så kjedelig kanskje du skal kontake kundesupporten til EA eller no. Håper at de kan hjelpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 7. oktober 2014 #1250 Del Skrevet 7. oktober 2014 Går det an å kaste ut bare en sim fra husstanden? Gubben var utro, og det er jo litt kleint å bo med han da, kan man si.Anonymous poster hash: 4caa5...379 du kan i hvertfall flytte han til en annen familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1251 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er mildt sagt dritlei av Sims 4 nå. Hva skal man finne på i spillet? Jeg føler at jeg har gjort alt selv om jeg ikke har det (har jo ikke testet ut alle karrierene) og blir bare sittende å fylle behovene til simmen min og kjede meg. Det hjelper liksom ikke med spøkelser og skumle hagegnomer heller, jeg har ingen gode ideer om hva/hvordan jeg kan spille. Og jeg blir aldri helt venn med lasteskjermene heller. De varer alt for lenge til tross for at jeg har en god PC som skal trekke ganske store spill uten problemer. Jeg synes det er for ille at man skal ta seg i å savne sims 3 intenst. Nei jeg snakker ikke om alle tilleggsspillene men om det at Sims 3 hadde større verdener og større muligheter til å tilpasse nabolaget. I sims 4 føles det som å bo i en gullfiskbolle. Etter en stund blir man dritlei uansett hvor fine omgivelser det er der. Noen som har funnet på noe gøy i spillet i det siste? Prosjekter, legacies, whatever? Anonymous poster hash: 346ef...ee8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 10. oktober 2014 #1252 Del Skrevet 10. oktober 2014 Amen. Trenger sårt forslag på nye vrier på spillet jeg også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 11. oktober 2014 #1253 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg lager den ene simmen min til ekspert i alt jeg Hun er veeeldig godt på vei. Tar stadig ungdomseliksir så hun ikke skal bli eldre Har også gjort så hun ikke må på do, ikke er så sulten eller møkkete osv, har lyst til å få henne i topp ti på alt hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 11. oktober 2014 #1254 Del Skrevet 11. oktober 2014 mitt spill fungere fortsatt ikke, har sent sånn hjelp-rapport til origin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 11. oktober 2014 #1255 Del Skrevet 11. oktober 2014 Min sim har som mål å "beat writers block". Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å få writers block? Hun skriver hele tiden, men det virker ikke som det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 11. oktober 2014 #1256 Del Skrevet 11. oktober 2014 Min sim har som mål å "beat writers block". Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å få writers block? Hun skriver hele tiden, men det virker ikke som det holder. Du må øve på skriving i 6+ timer sammenhengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 11. oktober 2014 #1257 Del Skrevet 11. oktober 2014 Du må øve på skriving i 6+ timer sammenhengende Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 12. oktober 2014 #1258 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg lager den ene simmen min til ekspert i alt jeg Hun er veeeldig godt på vei. Tar stadig ungdomseliksir så hun ikke skal bli eldre Har også gjort så hun ikke må på do, ikke er så sulten eller møkkete osv, har lyst til å få henne i topp ti på alt hehehe Sånn en har jeg også har ti i 8 ferdigheter nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 13. oktober 2014 #1259 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg måtte nylig avinstallere spillet og legge inn på nytt da det bare gikk helt i stå. Jeg kom inn i hovedmenyen og kunne lage ny sim i simskaperen men med en gang jeg prøvde å gå inn i byen for å enten spille med ny sim eller fortsette med en tidligere sim, ble bare ladeskjermen stående å gå i all evighet. Jeg prøvde flere ganger og prøvde også tipset over her om å reparere spillet men ingenting hjalp. Utrolig irriterende og tidkrevende. Men nå funker spillet i hvert fall og jeg fikk gleden av å starte helt fra scratch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 13. oktober 2014 #1260 Del Skrevet 13. oktober 2014 http://honeywellsims4news.tumblr.com/post/99622253626/the-sims-4-expansion-pack-survey-theres-a-new spennende rykter!! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå