Birdo Skrevet 10. september 2014 #921 Skrevet 10. september 2014 Så bra. Er så lenge siden jeg har spillt nå. Hva trykker man før motherlode igjen? For å få frem den linja Ctrl + shift + c 1
Claptrap Skrevet 10. september 2014 #922 Skrevet 10. september 2014 Kan man ha romskip i hagen?? Så på reklamen på tv for sims 4 at de fløy i et slik romskip elns. Så fant jeg det i møbler også.. Kunne plassere noe sånn romskip greier i hagen Om du går Astronaut karrieren så kan du kjøpe romskip, tror jeg 1
Fiolinisten Skrevet 10. september 2014 #923 Skrevet 10. september 2014 Kan man ha romskip i hagen?? Så på reklamen på tv for sims 4 at de fløy i et slik romskip elns. Så fant jeg det i møbler også.. Kunne plassere noe sånn romskip greier i hagen Ja, kan det. En må bygge det selv dog. Bare å kjøpe en sånn platform med esker, så bygger simmen det om du har nok penger i husholdningen. (Om jeg husker riktig så koster byggingen 1000 simoloner.) 1
Sitronmelis Skrevet 10. september 2014 #924 Skrevet 10. september 2014 Om du går Astronaut karrieren så kan du kjøpe romskip, tror jeg Da må simmen min bli astronaut.. Kanskje den finner et romvesen og tar med hjem Ja, kan det. En må bygge det selv dog. Bare å kjøpe en sånn platform med esker, så bygger simmen det om du har nok penger i husholdningen. (Om jeg husker riktig så koster byggingen 1000 simoloner.) Åja, da må jeg rydde plass i hagen og starte byggingen 1
Shinigami Skrevet 11. september 2014 #925 Skrevet 11. september 2014 Man trenger ike være i astronautkarrieren for å bygge rakett man må bare være i karrieren for å låse opp de beste rakettene da. 1
omgoda Skrevet 11. september 2014 #926 Skrevet 11. september 2014 Kanskje litt teit spørsmål, men fant ikke noen gode svar på nettet.. Er det mulig å spille Sims 4 på Mac? Vet at det ikke er laget for Mac, men går det an å spille fordiom?
Skyblue Skrevet 11. september 2014 #927 Skrevet 11. september 2014 Kanskje litt teit spørsmål, men fant ikke noen gode svar på nettet.. Er det mulig å spille Sims 4 på Mac? Vet at det ikke er laget for Mac, men går det an å spille fordiom? En venninne av meg gjør det...
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 11. september 2014 #928 Skrevet 11. september 2014 Nå har jeg fått spilt en stund,og irriterer meg at simmene ikke er spesielt trofaste i dette spillet heller. Skal jo ingenting til før de begynner å flørte. Min intensjon var at en av simmene skulle bli venn med en av motsatt kjønn,men da er plutselig den andre "flørtete" selv om han hadde dame. Skulle ønske man kunne velge om de skulle være av den trofaste typen,hetero eller homo og sånne ting. Det hadde vært mye bedre Også syns jeg de fellestomtene er veldig kjedelige enda. Håper de kommer med noe mer interessant der etter hvert. Jeg savner spøkelser! Håper de også kommer tilbake. Ellers liker jeg spillet godt. Sims 3 sluttet jeg å spille etter en stund,for det hang seg,kræsjet uten stopp og gikk tregt selv om maskinen min skulle være god nok. Så jeg syns sims 4 er mye bedre å spille,og bryr meg ikke om ladeskjermene. Tar jo bare 10 sekund eller noe.
omgoda Skrevet 11. september 2014 #929 Skrevet 11. september 2014 En venninne av meg gjør det... Vet du om hun har lastet ned windows på sin mac da?
Poppie Skrevet 11. september 2014 #930 Skrevet 11. september 2014 Jeg har blitt veldig fort lei av Sims 4...de andre spillene kunne jeg spille i evigheter, nå kan jeg fint slutte etter en time - noe som er bra for skolearbeidet, men kjedelig for meg Laga en teensim som skulle sjekke opp ungen i hovedfamilien jeg smilte, men de ble bare ekstremt gode venner! Noen ganger kom flørtelinja opp, men jeg tror han var på nippet til å bli ung voksen mens hun var tenåring, så det var tydeligvis ikke aktuelt med noe gråsone der. Rakk heller ikke å komme langt i karrierene før simmene mine ble gamle, så satte på levetiden til "long" slik at det kanskje er mulig neste gang. Håper det kommer noen spennede tilleggspakker snart! 1
Nita Skrevet 11. september 2014 #931 Skrevet 11. september 2014 Nå har jeg lagd en italiensk alenefar med to tvillingpar, 2 jenter og 2 gutter. Hun ene er slem og gal, en er snobb og materialistisk, ei er hippie og en er en lat festløve. Kan bli spennende Italiensk melodrama 1
Shinigami Skrevet 11. september 2014 #932 Skrevet 11. september 2014 (endret) Jeg spilte litt på søstra til han jeg spiller på nå sånn at hun ble gift og fikk barn og sånn. Gikk tilbake til han jeg styrer og spilte på han en stund. La etterhvert merke til at mannen til søstra aldri var å se rundt i nabolaget. Sjekka nå, og jaggu er han sporløst forsvunnet! Irriterende at simmer bare forsvinner og han var ung voksen, så han kan ikke blitt gammel og dødd... Endret 11. september 2014 av Shinigami
Skyblue Skrevet 11. september 2014 #933 Skrevet 11. september 2014 Vet du om hun har lastet ned windows på sin mac da? Hun bare sendte meg en snap noe ala: "Omg! Fikk det til på macen min!" Så har ikke spurt åssen hu fikk det til Men kan spørre.... 1
Poppie Skrevet 11. september 2014 #934 Skrevet 11. september 2014 (endret) Ene gutten min gifta seg med den eneste tenåringen jeg kunne finne (når de omsider ble unge voksne). Han smelte henne på tjukka mens de enda datet, men jeg så henne aldri gravid og han fikk heller ikke beskjed om at ungen var født. De gifta seg, han smelte henne på tjukka igjen, og først nå som de flytter sammen får jeg vite at det faktisk ble en unge første gangen likevel! Så han blir altså to-barnsfar om noen dager Og ikke bare det, viser seg at dama han gifta seg med er DEN hurpa. Hun kjefter og smeller og er sur og deppa hele tiden. Hun blir sint for ingenting, og gir han ofte en kald skulder. Begynner å lure på om ungen er "min" Edit: Nå var hun slem mot han, og jeg fikk opp "Apologize...in bed", men noe make-up sex var ikke aktuelt for ham. Han avviste henne og satte seg på dass istedet. Ooooh, drama! Endret 11. september 2014 av Poppie 8
Birdo Skrevet 11. september 2014 #935 Skrevet 11. september 2014 Ene gutten min gifta seg med den eneste tenåringen jeg kunne finne (når de omsider ble unge voksne). Han smelte henne på tjukka mens de enda datet, men jeg så henne aldri gravid og han fikk heller ikke beskjed om at ungen var født. De gifta seg, han smelte henne på tjukka igjen, og først nå som de flytter sammen får jeg vite at det faktisk ble en unge første gangen likevel! Så han blir altså to-barnsfar om noen dager Og ikke bare det, viser seg at dama han gifta seg med er DEN hurpa. Hun kjefter og smeller og er sur og deppa hele tiden. Hun blir sint for ingenting, og gir han ofte en kald skulder. Begynner å lure på om ungen er "min" Edit: Nå var hun slem mot han, og jeg fikk opp "Apologize...in bed", men noe make-up sex var ikke aktuelt for ham. Han avviste henne og satte seg på dass istedet. Ooooh, drama! 1
Sitronmelis Skrevet 11. september 2014 #936 Skrevet 11. september 2014 Ene gutten min gifta seg med den eneste tenåringen jeg kunne finne (når de omsider ble unge voksne). Han smelte henne på tjukka mens de enda datet, men jeg så henne aldri gravid og han fikk heller ikke beskjed om at ungen var født. De gifta seg, han smelte henne på tjukka igjen, og først nå som de flytter sammen får jeg vite at det faktisk ble en unge første gangen likevel! Så han blir altså to-barnsfar om noen dager Og ikke bare det, viser seg at dama han gifta seg med er DEN hurpa. Hun kjefter og smeller og er sur og deppa hele tiden. Hun blir sint for ingenting, og gir han ofte en kald skulder. Begynner å lure på om ungen er "min" Edit: Nå var hun slem mot han, og jeg fikk opp "Apologize...in bed", men noe make-up sex var ikke aktuelt for ham. Han avviste henne og satte seg på dass istedet. Ooooh, drama! Hahah, gøy når det blir litt drama 1
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 11. september 2014 #937 Skrevet 11. september 2014 Hun bare sendte meg en snap noe ala: "Omg! Fikk det til på macen min!" Så har ikke spurt åssen hu fikk det til Men kan spørre.... JA TAKK!
Longgone Skrevet 11. september 2014 #938 Skrevet 11. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg snur ting?
Poppie Skrevet 11. september 2014 #939 Skrevet 11. september 2014 Kan noen forklare meg hvordan jeg snur ting? Enten høyre museknapp eller . og , 1 1
Poppie Skrevet 11. september 2014 #940 Skrevet 11. september 2014 Nå har hurpedama begynt å flørte med Alexander Goth mens mannen er i huset...ungen hyler, men hun bryr seg ikke. Og simmen min er bare hyggelig med henne hele tiden, flørter og susser på henne. Tror kanskje jeg skal få henne til å bli gravid med elskeren sin...stakkars mann 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå